Jump to content
PatrickW

GTA Vice City Stories op PS2 vanaf 9 maart 2007


Vandaag heeft Rockstar Games aangekondigd dat de PS2 versie van Grand Theft Auto: Vice City Stories vanaf 9 maart 2007 op de schappen zal liggen in Europa. In de verenigde staten zal het 3 dagen eerder beschikbaar zijn, dus vanaf 6 maart 2007.

Volgens de aankondiging zal de PS2 versie dezelfde storyline en missies bevatten, die ook in de eerder uitgebrachte PSP versie zaten.

gallery_1_10_80510.jpg

Uitgebreide informatie over Grand Theft Auto: Vice City Stories is beschikbaar op WikiGTA.

Voor vragen en discussies over dit spel verwijzen we je graag door naar ons forum.

[bron]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het heel leuk voor diegene die geen PSP hebben aangeschaft hoor maar voor mijzelf vind ik het zeer achterbaks van rocktar. Ik had net voor de release van Vice City Stories een PSP aangeschaft omdat ik persee Vice City Stories (en ook LCS) wilde hebben. Nu blijkt dus dat ik die hele PSP niet heb hoeven aan te schaffen en dat ik gewoon op de PS2 kon spelen. Het zal me niets verbazen als Sony Rockstar heeft betaald om eerst te zeggen dat de games exclusief PSP werden zodat iedereen een SonyPSP ging kopen en het daarna toch nog op de PS2 liet uitbrengen zodat ze voor diegene die geen PSP hebben gehaald ook nog wat PS2 exemplaren kunnen verkopen. Ik vind het echt heel leuk voor diegene die alleen een PS2 hebben hoor maar ik blijft het een achterbakse rotstreek vinden..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...