Jump to content
PatrickW

Rockstar Games update Vice City Stories website


Rockstar Games heeft gisteren een nieuwsitem toegevoegd aan de officiële Vice City Stories website, en het is helaas geen info over de PS2 versie, waar veel mensen op hoopten.

Nee, de website is uitgebreid met een nieuw gedeelte waar Vice City Stories ringtones en wallpapers voor je mobiele telefoon te koop zijn voor $1,99 of $2,99.

gallery_748_15_80895.png

Hoewel het waarschijnlijk hier in Europa niet werkt, is het toch leuk om er een blik op te werpen. Vooral de VCS-theme blijkt een leuke ringtone op te leveren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Toen ik de titel las, dacht ik dat het een update voor de Vice City Stories PS2 was, zoals (denk ik) vele anderen.

Maar ff ontopic: Ik vindt het belachelijk, $2 uit te geven aan een paar stemmen :? neem het gewoon met je mobiel op ofso of Goliat's idee ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon rustig blijven uitmelken, totdat GTA4 in de schappen ligt. Ze moeten toch ook de rest van het jaar wat centjes verdienen? Juist jammer voor Rockstar zelf, als ze geen geld verdienen met het verspreiden van ringtones in Europa :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

je moet maar zo denken: rockstar wil geld zodat ze gta4 mooier willen maken en weet-ik-veel-wat ze doen

en dat doen ze door gta vcs naar de ps2 te porten en wallpapers en ringtones je kan het zo gek niet bedenken, maarje ze willen nou eenmaal geld verdienen, en vooral in amerika.

60 :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon rustig blijven uitmelken, totdat GTA4 in de schappen ligt. Ze moeten toch ook de rest van het jaar wat centjes verdienen? Juist jammer voor Rockstar zelf, als ze geen geld verdienen met het verspreiden van ringtones in Europa :puh:

Vergeet niet dat Rockstar naast de GTA-reekst nog vele andere games heeft dus rondkomen doen ze wel;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...