Jump to content
Lantyz

Exclusieve content voor Vice City Stories op de PS2?


gallery_536_10_61902.jpg

Rockstar lijkt iedereen die het overzetten van de Stories naar de PS2 tot uitmelkerij bestempelt enigzins tegemoet te komen. Alhoewel er nog niets over de PS2-versie op de officiële website van GTA Vice City Stories te vinden is, zijn de eerste aanwijzingen van exclusieve content boven water gekomen. Op de Italiaanse website van Take2 Interactive, de uitgever van GTA, wordt melding gemaakt van "Nog onbekende content, exclusief voor de PS2".

Op de Zwitserse verkoopsite Ex libris wordt er zelfs iets meer duidelijk, hier spreekt men van "Exclusief bonusmateriaal voor de PS2: Nieuwe zijmissies, unique stunt bonusses, races en odd jobs." Verder zijn de graphics wat opgeschroefd voor de PS2, wat bij de PS2-port van GTA Liberty City Stories ook het geval was.

Noot: Ex Libris vermeldt ook een multiplayermodus voor de PS2 versie, maar of dat werkelijk zo is of omdat het simpelweg is overgenomen van de PSP beschrijving valt nog te bezien.

Met dank aan één van onze affiliates, GTAPortable.com.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Na de wallpapers en de ringtones nu nogmaals een publiciteitsstunt van R*. Jammer voor de PSP - gamers ( waaronder ook ik ), goed voor diegene die het op de PS2 doen.

Dat de graphics verbeterd zouden worden tot daar aan toe, maar speciale missie's , races en odd jobs is echt te veel van het goede ...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik noem het géén uitmelkerij, maar eerder positieve discriminatie richting de PS2 gebruikers. GTA Liberty City Stories was een flop op de PS2, en dit keer wil Rockstar dat klaarblijkelijk voorkomen. De PSP gebruikers worden hierdoor niet benadeeld, ondanks het feit dat dit keer de PS2 gebruikers even in het zonnetje gezet worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi! Misschien dat ik nu ook de PS2 versie ga kopen, ook al heb ik de PSP versie. Als dit waar is, wat ik wel verwacht, heeft R* geleerd uit GTA LCS, want dat was wel een flop!

Nu kunnen ze ook niet meer spreken van uitmelkerij vind ik!

GTA-Freak2

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net zoals Niscan vind ik dit een beetje zielig. De PSP spelers worden hierdoor benadeeld en zo voel ik me een beetje genoodzaakt om ook de PS2 versie te halen. Natuurlijk heel leuk dat hij naar de PS2 komt maar dit vind ik een beetje sneu voor de PSP spelers.

Bewerkt: door ASPHALT

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het klinkt interessant, nu begin ik er toch spijt van te krijgen

dat ik mijn PS2 verpatst heb. :-(

Die 'exclusieve content' ziet er ook wel interessant uit, maar het zal

me benieuwen of de game nu niet meer als een 'Simpele port' bestempeld

zal worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het met ASPHALT en Nicsan eens. Het spel is bedoelt voor de PSP, en het enige wat je hierdoor kan verwachten is een hoop boze PSP'ers, waaronder ik. Dat ze het spel verbeteren vind ik erg goed van ze, dit heeft de PS2 versie ook zeker nodig. Maar een exclusief content vind ik niks. VCS wordt beter verkocht op de PSP, en hij zou een exclusief voor de PSP blijven. Veel mensen met een PS2 in huis hebben een PSP gekocht, wat eigenlijk ook de bedoeling was. Maar uiteindelijk blijkt dus dat ze er echt niks mee opschieten, en dat ze zelfs beter de PS2 versie konden halen. Deze mensen waren al boos, maar omdat de PSP versie beter zou zijn, net als bij LCS, hadden ze toch niet die 250 euro weggegooid. Dit is dus uiteindelijk wel het geval, wat ik erg sneu vind. Naar mijn mening geen gedoe zet van Rockstar :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik noem het géén uitmelkerij, maar eerder positieve discriminatie richting de PS2 gebruikers. GTA Liberty City Stories was een flop op de PS2, en dit keer wil Rockstar dat klaarblijkelijk voorkomen. De PSP gebruikers worden hierdoor niet benadeeld, ondanks het feit dat dit keer de PS2 gebruikers even in het zonnetje gezet worden.

ik ben het met Bling eens , ik als ps2 speler wil geen psp kopen aleen maar voor de gta games die daarop komen, daarom vind ik het goed voor mijzelf en voor alle andere ps2 spelers die dat ook hebben dat er een vcs port komt en het is natuurlijk helemaal goed nieuws dat er een bonus bij komt. :)

ik ben al benieuwt waneer er meer nieuws, trailer, ps2 screens komen :Y

^^mijn mening^^

EDIT: ik begrijp dat mensen boos worden als ze een psp kopen en horen dat het op de ps2 ook komt, maar je kunt het ook wel verwachten dat rockstar dat doet, tenminste dat vind ik want er worden zoveeeeel games geport en geport

EDIT: ^^Ook mijn mening^^

Bewerkt: door 60

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat de graphics verbeterd zouden worden tot daar aan toe, maar speciale missie's , races en odd jobs is echt te veel van het goede ...
Hier ben ik het mee eens. VCS op de PS2, tot daar, maar dan ook nog eens extra missies etc. toevoegen nadat ze eerst beweerden dat er geen sprake was van VCS op de PS2? :t
Ik noem het géén uitmelkerij, maar eerder positieve discriminatie richting de PS2 gebruikers. GTA Liberty City Stories was een flop op de PS2, en dit keer wil Rockstar dat klaarblijkelijk voorkomen. De PSP gebruikers worden hierdoor niet benadeeld, ondanks het feit dat dit keer de PS2 gebruikers even in het zonnetje gezet worden.
Ik gun de PS2'ers ook het plezier van VCS maar dan vind ik het niet kunnen dat Rockstar het eerst een PSP-exclusive titel noemt. Hetzelfde verhaal bij LCS op PS2, het enige wat ze kregen was negatieve kritiek en de constante vergelijking met GTA San Andreas. Ik heb speciaal een PSP gekocht voor LCS. Als ik had geweten dat die naar de PS2 zou komen én dat er nadien nóg een opvolger (VCS) zou zijn, had ik een PS2 gekocht i.p.v. een PSP en dan had het me stukken minder geld gekost.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou ja, leuk toch? Als Vice City Stories-fan koop ik sowieso GTA Vice City Stories voor de PlayStation 2, en dat toch ook wel voornamelijk om eens te ervaren hoe het is om het spel op een groot scherm te spelen. Dat daar extra's bij toegevoegd worden vind ik niet zo heel erg hoor, Rockstar Games probeert ook alleen maar winst te maken, dus het is eigenlijk wel logisch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...