Jump to content
Lantyz

Prijzen GTA Vice City Stories


Met het dichterbij komen van de PS2-release van GTA Vice City Stories verschijnen de eerste prijzen in verschillende winkels en verschillende landen. Zoals te verwachten was is het spel in de Verenigde Staten het goedkoopst, maar de prijzen lopen erg sterk uiteen.

Het Amerikaanse Amazon.com biedt het spel aan voor $19.99, wat neerkomt op een ruime €15,=.

Het Britse Gameplay vraagt £14,99 na een korting van 5 pond (€22,=, de volle Britse prijs is €30,=).

En tenslotte iets dichter bij huis; Bol.com houdt de volle Britse prijs aan met €29,99.

Flinke verschillen in de prijzen, dus. Het is afwachten of deze prijzen zo blijven, of dat ze evenals GTA Liberty City Stories vrij snel na de release zakken.

Met dank aan Preddy voor het melden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb dit topic al geopend!!! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=43854

man stel je aan zo kan iedeen het goede bericht sneller lezen :Y

ontopic: ik hoop dat het 30 word en niet 50-60euro want dan moet ik nog even sparren en daar heb ik even geen zin in... ten minste een paar leden weten dat ik veel vragen stel.... :D

60 AKA FF To The Point.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet wat normaal een PS2-spel kost, maar dit lijkt me niet erg duur. Ik zou het voor deze prijs, ik heb het even over €30, zou ik het meteen gaan halen, indien ik een PS2 had. De €15 van Amazon vind ik wel erg laag, maar dat kunnen nog altijd veranderen ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wat een onzin dat de ps2 versie goed koper is dat vind ik vette afzeting want waarom zou je nog de psp kopen??? :?:?:?:?

Om andere games te kopen, en omdat je de PSP overal naar toe kan nemen en omdat het beeld gewoon scherper is tegenover dat van de PS2. Het is ook zo dat de PSP versie een nieuwe release is en de PS2 versie gewoon een port is. Ze hebben de bestanden gewoon omgezet in het PS2 formaat en hebben daar een beter script omheen gezet en dat is het. Misschien een maand extra werk en je hebt het. Daarvoor is veel minder omkosten nodig en ook goedkoper te produceren en dus is dat ook te merken in de eindprijs. En helemaal niet oneerlijk, want je kiest zelf of je de PSP eerder koopt of wacht op de PS2 versie. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar ze wisten eerst niet of hij ook voor de PS2 zou uitkomen, dus het was voor de meeste mensen een risico. Maar over scherper beeld, PSP geeft het spel heel erg scherp waar. Maar wij hebben thuis een HD televisie'tje (94cm breedbeeld :engel:) Daar speel ik mijn LCS op. Het is verbluffend hoe mooi het uitziet. Terwijl PS2 niet zo erg mooi zou zijn. Dus dit verwacht ik natuurlijk dan ook van Vice City Stories. Maar mijn mening over VCS op de PSP, is dat het erg pixelig is. Is dat verschillend per PSP, of is het ergens in te stellen. Want zo scherp was het nou ook weer niet. Als je nou daarintegen een film opzet. Ziet het er echter wel weer heel erg mooi uit. Hoe kan dat ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...