Jump to content

Wat wil je later worden?


hardcore_bob

Recommended Posts

Nou dingen die ik zou willen doen maar vast nooit lukt.

Ik zou ook graag talen leren zoals chinees/japans/frans of andere mooie taal ect.. dat lijkt me erg leuk maar of dat zal lukken, misschien naast engels duits ofzo zal wel lukken. En wat ik ook graag wil wat niet uit komt, acteur zijn en in films spelen of toneel doen vind ik erg leuk om te doen, en denk aan zingen maar heb de stem er niet voor dromen kan altijd, en game maker lijkt me ook wel wat.

Nou het werk dat ik wil doen is in de richting van dieren, koken, adminastrief, in winkels werken.

Ben dol op dieren maar kwam te laat achter is geen betaald werk en datgene dat er is, is te hoog gegrepen zeggen ze, maar heb wel op stage met paarden gewerkt was erg leuk.

Verder en dat wil ik wel graag doen is koken of iets eromheen verkopen, maken, ect.. vroeger wou ik een eigen restaurant maar dat lijkt nu meer op een droom dat gaat niet lukken. Ben dol op dingen bakken, koken, maken en je kunt er veel in doen, maar zover lukt het nog niet echt..

De rest is iets waar ik op terug zou kunnen vallen dat lijkt me leuk en zover ben ik dat een beetje aan het doen pm ervaring op te doen.

maar ben van hot naar her geweest nergens lang en t is erg moeilijk voor me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    9

  • commando

    8

  • hank_187

    8

  • Nissan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben van plan Sociale Geografie in Groningen te gaan studeren. Als ik daar mee klaar ben wil ik voor de overheid werken en dan woongebieden/parken enz. voor dorpen of steden ontwerpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Werkloos .. :7

Nee, ik wil bij de Landmacht/Politie, teminste daar zit ik nu over te denken, het kan altijd nog veranderen want vroeger wou ik wel alles worden, van Brandweerman tot schoonmaker en tot advocaat tot tuinman ..

Maarja, nu houd ik het bij de Landmacht/Politie .. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou later wel bij 3FM willen, of bij een ander fatsoenlijk radio station. En ik heb gewoon voor baas gestemd, want ik wist niet waar dat bij hoorde :7.

Of bij R* werken...

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...