Jump to content

Screenshots


Le Freak

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Melvin_123

    9

  • Dotz

    6

  • Gunslinger

    3

  • MegaPilot

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Ja, kunnen we wel elk voertuig opnieuw plaatje maken. omdat de Police Maverick niet bestuurbaar is.

Hoe bedoel je? Ik vind de huidige screen op de wiki-page van de Police Maverick erg onduidelijk! Behalve het feit dat Claude op bovenstaande screen staat is de screen nagenoeg perfect!

Zoiets bijvoorbeeld is gewoon duidelijker dan die van de wikipagina :$

39heli.jpg

Alleen die bovenstaande is nóg duidelijker!

Dotz is dat een graphic mod ofzo?? Of is gta normaal al zo :puh:

Wat bedoel je? :$

Ik heb zelf nog een aparte screen, ik kwam vast te zitten in het het Pantlantic Construction gebouw in het Colombian Cartel Gang Area, heb maar ff de coördinaten genoteerd en een screen genomen..

55vaag3.jpg20vaag2.jpg

Coördinaten:

X 367,839782714844

Y -326,001831054688

Z 105,084350585938

Volgens mij komt dit doordat de camera tegen de pilaar aanstaat? Weet iemand zeker hoe dit kan?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Speciaal voor Dotz :puh: (1e Screenshot)

Wel leuk dat er nog meer mensen zijn die GTA III nog regelmatig of vaak spelen! :tu:

1277052530-560.png

Ik ben vereerd! Ik speel GTA III best vaak! De laatste tijd wat minder i.v.m. school, zou het anders misschien een idee zijn om te kijken of er nog online servers zijn van GTA III? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Speciaal voor Dotz :puh: (1e Screenshot)

Wel leuk dat er nog meer mensen zijn die GTA III nog regelmatig of vaak spelen! :tu:

Ik ben vereerd! Ik speel GTA III best vaak! De laatste tijd wat minder i.v.m. school, zou het anders misschien een idee zijn om te kijken of er nog online servers zijn van GTA III? :bonk:

Leuk om te horen dat jij het nog wel regelmatig speelt :) Ik ken niet zoveel mensen meer die GTA III nog vaak spelen, Sommige hebben hem zelfs verkocht. :-(

Daarnaast is school/studie zeker wel belangrijker, Maar als de tijd er weer is, Is het natuurlijk altijd mogelijk om voor een GTA III server te kijken. ;)

1277127361-490.png

1277127361-51.png

1277127361-512.png

1277127361-523.png

1277127361-524.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...