Jump to content
PatrickW

Rockstar Games: "Geen multiplayer in VCS for PS2"


In een gesprek met eurogamer heeft een woordvoerder van Rockstar Games aangegeven, dat de Playstation2 versie van Vice City Stories geen multiplayer optie zal bevatten. Deze is er op de playstation2 uitgehaald, omdat ze daar niet dezelfde multi-player mogelijkheden konden bereiken als op de PSP.

Er deden al een paar dagen geruchten in die richting de ronde, zoals we eerder schreven, maar deze worden door Rockstar Games dus tegengesproken. Over exclusieve content voor de PS2 versie wordt in het gesprek geen woord gerept, dus dat blijft vooralsnog onzeker, maar niet onmogelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vice City Stories PS2 Details

Excuses voor de vertraging, maar dit is toch wel een belangrijk nieuwtje om te weten dus lees en huiver.

EuroGamer.com heeft contact opgenomen met Rockstar Games met de vraag hoe het nou precies zit met de (nieuwe) details van het spel voor de PlayStation 2-versie. EuroGamer is met het antwoord teruggekeerd dat het spel niks extra's zal bevatten, enkel opgepoetste graphics en een ietwat betere draw distance.

Het is natuurlijk jammer voor de PS2-gamers dat er geen multiplayer en dergelijke in het spel te vinden is, maar het is toch wel van belang om te weten dat de vorige geruchten dus onwaar blijken te zijn. In ieder geval: alvast veel plezier met Vice City Stories op de PS2!

Bron: EuroGamer

dit heb ik uit een topic van VCS waarom zeggen ze hier dat er geen exclusiefe content is en in de post hierboven dat het nog niet cker is? :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wat een kut streetk van rockstargames, eerst zeggen dat er exclusief/ bonnussen zijn voor de ps2 en dan zeggen dat het llemaa geruchten zijn, terwijl ze het zelf allemaal zeggen :duh:

Hoho.. Rockstar heeft niks gezegd over eventuele bonussen in de PS2 versie van Vice City Stories. Nee, dat waren slechts enkele geruchten, die te vinden waren op verscheidene websites, zoals de Italiaanse website van Take2 Interactive. Rockstar zelf heeft hiervan niks bevestigd.

Maar goed, ikzelf vind de informatie die nu vrijkomt over de PS2 versie van Vice City Stories niet echt interessant meer. Ik neem nu gewoon alles even met een korrel zout, en wacht rustig af tot de release. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij komt hij er wel in. Kijk nou eens goed: Ze zeiden toch ook dat er PS2-versie kwam? Nou, die komt er dus tóch. Dat zal hiermee wel hetzelfde liedje zijn dus...

Dit hoeft niet persé. LCS kwam ook exclusief naar de PS2 maar daar zit ook geen multiplayer functie in en op de PSP wel. Het wordt dus gewoon afwachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk dat het beste is dat we afwachten wat er zal komen.. Multiplayer is inderdaad een leuke bonus, maar als deze nou niet komt, vind ik het nou ook weer niet zo erg hoor, zolang het maar een erg leuke gta is net als alle andere gta's :)

Daar vergis je je lelijk. Ik heb GTA: SA overigens niet op de PC, zodat ik ook niet over SA:MP (of iets dergelijks... :$) kan oordelen. Maar GTA: VCS én GTA: LCS heb ik wél. Toevallig speel ik de afgelopen 2 á 3 weken, op school, de GTA: VCS multiplayer met vrienden, in de pauze wel te verstaan. Want in de les mag het w.., ehm... niet, dus doe ik het wél! :) Hier vermaak ik me uitstekend in, het is een lichtpuntje in ál die saaie, andere, gebeurtenissen daar. Ondanks dat we maar steeds één gamemodi doen (die nurds zijn te dom voor iets anders dan een simpele deathmatches! :duh:), blijft het leuk. De singleplayer lijdt er bij mij zelfs onder, ik ben nog maar in de 20%! :7 Kortom; de multiplayer in GTA: VCS is onmisbaar,! Rockstar doet er niet goed aan het niet op de Playstation 2 over te zetten! :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

30 €uro voor San Andreas op de PC! Echt geweldig wat je dan er allemaal wel niet mee kan! SA:MP is echt top!
Dat laat ik maar schieten, voor € 30,- kan ik ook Call of Duty 2 of een andere toptitel voor de Xbox 360 kopen, en San Andreas heb ik al genoeg platgespeelt. ;)

Maar ja ff ontopic:

Had LCS dan wel multiplayer op de PS2?? :? :?

Kort en bondig; nee!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk dat het beste is dat we afwachten wat er zal komen.. Multiplayer is inderdaad een leuke bonus, maar als deze nou niet komt, vind ik het nou ook weer niet zo erg hoor, zolang het maar een erg leuke gta is net als alle andere gta's :)

Daar vergis je je lelijk. Ik heb GTA: SA overigens niet op de PC, zodat ik ook niet over SA:MP (of iets dergelijks... :$) kan oordelen. Maar GTA: VCS én GTA: LCS heb ik wél. Toevallig speel ik de afgelopen 2 á 3 weken, op school, de GTA: VCS multiplayer met vrienden, in de pauze wel te verstaan. Want in de les mag het w.., ehm... niet, dus doe ik het wél! :) Hier vermaak ik me uitstekend in, het is een lichtpuntje in ál die saaie, andere, gebeurtenissen daar. Ondanks dat we maar steeds één gamemodi doen (die nurds zijn te dom voor iets anders dan een simpele deathmatches! :duh:), blijft het leuk. De singleplayer lijdt er bij mij zelfs onder, ik ben nog maar in de 20%! :7 Kortom; de multiplayer in GTA: VCS is onmisbaar,! Rockstar doet er niet goed aan het niet op de Playstation 2 over te zetten! :sigaar:

Euhm ik geef enkel me mening, dus van vergis je je lelijk kun je ook anders verwoorden? Jij vind deze mischien leuk, maar ik zelf doe niet aan multiplayer, daarom ik zeg dat ik het zelf nou niet echt een ramp zou vinden..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...