Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V1


SummerBase

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    7

  • .Timothy

    7

  • SummerBase

    4

  • _KoE_Mzungu

    3

Als je 'End Of The Line' hebt gedownload, dan hoeft niet meteen alles te zijn gedaan, zoals in dit geval de vriendinnen of territoria. De storyline is wél uitgespeeld, en daar ging het ook om. Deze dingen zijn overigens niet nodig voor de 100% o.i.d. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... De 100% save doet het bij mij niet... Als ik m laad dan gaat hij terug naar Windows... En nee ik heb niet V2 want rechtsonder staat niks bij mij. (Zou het misschien komen dat ik m gepatched heb van V2 naar V1?)

EDIT: Laat maar het werkt nu al!

Bewerkt: door Sjoerd
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Kan kloppen, SummerBase's host heeft problemen denk ik. Je kan je versie zien aan de grootte van 'script.img' in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Op de puntjes staat sowieso nog de partitie en misschien nog een andere map, het kan dus enigszins afwijken. Is het bestand 'script.img' 568 kB groot, heb je V1, is het 562 kB groot, dan heb je V2. Aan de hand daarvan weet je welke savegames je moet downloaden. In de Download database staan sowieso voor beide versies savegames meende ik ;)

Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

bij mij werkt het niet ik heb san andreas v 1 het gaat allemaal maar als ik de save game load valt het spel uit en staat er raport verzenden of rapport niet verzenden hoe kan dit?? :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
bij mij werkt het niet ik heb san andreas v 1 het gaat allemaal maar als ik de save game load valt het spel uit en staat er raport verzenden of rapport niet verzenden hoe kan dit?? :N

Hetzelfde heb ik ook :duh:

Help :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...