Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V1


SummerBase

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    7

  • .Timothy

    7

  • SummerBase

    4

  • _KoE_Mzungu

    3

  • 1 maand later...

Voor de computer, de PS2 heeft geen V1 of V2 maar werkt met regio's (EU en dergelijke). Voor de PS2 moet je hier zijn. _KoE_Mzungu en ASPHALT weten daar veel van, als het de PS2 betreft moet je hen eens vragen.. :)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

het is egt gaaf maar toch heb ik een probleem op mijn computer.

hij acccept ze niet steets ols ik er op druk sluit ie af en staat er: er is een fout opgetreeden en gta moet woorden afgesloten ik was best ver maar toen was in een s mijn save geame weg das egt kut dus daarom wil ik het down loaden :duh::?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ik heb er 1tje gedownload maar als ik em wil laden staat er heel kort denk geen 0.2 seconde Error loading Data Wat kan ik hier aan doen?
Een PB sturen naar Summerbase, hij is verantwoordelijk voor het hosten van de bestanden.
Versie : V1

Downgraded : Ja

Dat klopt niet, als je V2 downgrade heb je nog steeds V2. Tenzij je de script-bestanden van V1 gebruikt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

welke missie moet ik vrij spelen om de flight driving en boat school te kunnen doen want die drie scholen wil ik graa zelf doen welke moet ik dan downloaden waarbij ik dan die dire zelk kan doen ik heb v1

Link to comment
Delen op andere websites

welke missie moet ik vrij spelen om de flight driving en boat school te kunnen doen want die drie scholen wil ik graa zelf doen welke moet ik dan downloaden waarbij ik dan die dire zelk kan doen ik heb v1
Bekijk op WikiGTA het missieoverzicht van GTA SA, dan weet je welke missie(s) je gedaan moet hebben. Niet alle scholen komen tegelijk beschikbaar en niet alle scholen zijn toegankelijk op het moment dat ze worden vrijgespeeld.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...

ik zit met een probleempje.

Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files"

ik kan mijn User files nergens vinden ? is dat een map ofwat?

ik kan wel gewoon via mijn computer rockstar games blabla maar ik zie nergens de map user files staan

hoort dit?

groeten roan

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, 'GTA San Andreas User Files' is inderdaad een map. Die map wordt vaak bij de eerste start van GTA: San Andreas aangemaakt (aangezien niet alleen je savegames, maar ook je instellingen daar in een bestand worden opgeslagen). Als dat niet is gebeurd, kan je hem zelf ook aanmaken (rechtermuisknop op een leeg deel van 'Mijn Documenten' -> 'Nieuw' -> 'Map').

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...