Jump to content

Savegame aanvraag PS2


ASPHALT

Recommended Posts

Missie(s):Yay ka boom boom

Versie:de originele :D

Cheaten: ja maar niet de RIOT cheat.

Overig:lots of succes !!!!!!

Ik weet dat ik geen savegame heb maar heb je eentje van yay ka boom boom voeg hem dan gewoon toe.

^_^^_^^_^^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    11

  • mrwhoopy

    10

  • qbdown

    9

  • ASPHALT

    4

ik had hier een 100% savegame gedownload en ik doe die bij ARMAX doe ik 'uncrush' en dan start ik GTA SA en dan load die hem niet en begint ie meteen bij die eerste cutscene dat hij trug komt in LS wat kan hier de reden voor zijn en wil iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie gedownload. In de download-database kan je 2 PS2 savegames vinden die voor 100% zijn uitgespeeld:

  • PAL UK
  • PAL UK Platinum

Als je de verkeerde versie download zal de savegame niet werken, zorg ervoor dat de versie v/d savegame correspondeert met jou spel. Succes :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Hallo,

Ik zou graag een savegame willen hebben waarmee ik de missie: Breaking the Bank at Caligulas, nog eens kan spelen. :Y

Versie maakt niet uit.

Ik heb versie 1.0 PAL UK.

En ik heb versie 2.0 PAL UK Platinum.

Voorkeur gaat naar versie 1.

Cheaten mag maar liever niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zou graag een savegame willen hebben waarmee ik de missie: Breaking the Bank at Caligulas, nog eens kan spelen. :Y

Versie maakt niet uit.

Ik heb versie 1.0 PAL UK.

En ik heb versie 2.0 PAL UK Platinum.

Voorkeur gaat naar versie 1.

Cheaten mag maar liever niet. ^_^

Lijkt me beter als je even je eigen savegame upload zodat die keycard gehaald kan worden, hier gelden dezelfde regels als voor een aanvraag voor de PC. :7

Ik denk niet dat ASPHALT het hele spel tot aan die missie voor jou gaat spelen, ik iig niet. Daarnaast kunnen we alleen savegame aanvragen in behandeling nemen zoals vermeld in de eerste post van dit topic. Jij hebt het over versie 1 en versie 2 .. daar heb ik nog nooit van gehoord bij het spel op de PS2. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zou graag een savegame willen hebben waarmee ik de missie: Breaking the Bank at Caligulas, nog eens kan spelen. :Y

Versie maakt niet uit.

Ik heb versie 1.0 PAL UK.

En ik heb versie 2.0 PAL UK Platinum.

Voorkeur gaat naar versie 1.

Cheaten mag maar liever niet. ^_^

Lijkt me beter als je even je eigen savegame upload zodat die keycard gehaald kan worden, hier gelden dezelfde regels als voor een aanvraag voor de PC. :7

Ik denk niet dat ASPHALT het hele spel tot aan die missie voor jou gaat spelen, ik iig niet. Daarnaast kunnen we alleen savegame aanvragen in behandeling nemen zoals vermeld in de eerste post van dit topic. Jij hebt het over versie 1 en versie 2 .. daar heb ik nog nooit van gehoord bij het spel op de PS2. :cab:

Dit meen je toch niet echt dat je nog nooit hebt gehoort van versie 1 en 2 op de ps2??? :?

Maargoed mijn eigen savegame uploaden heeft geen zin.

Want ik heb het spel inmiddels al uitgespeeld. (de storyline dan he)

Maar zonder de missie die ik graag er wel bij zou willen doen.

Dus vandaar de aanvraag op deze manier. :)

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

De meest voorkomende versies in nederland zijn de versies zoals vermeldt in de hoofdpost van dit topic. Deze heten geen versie 1 en versie 2, dit zijn benamingen die jij hoogstwaarschijnlijk zelf hebt bedacht. Het is handiger om gewoon de benamingen te gebruiken die iedereen gebruikt, dat voorkomt verwarring. Versie 1 en versie 2 geldt alleen voor het spel op de PC.

Dat het uploaden van jou savegame geen zin heeft is jou conclusie.

Dat je het überhaupt niet eens wilt proberen is jou keuze.

Dat je het op deze manier wilt doen verlaagt juist de kans dat je geholpen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het wel proberen maar ik zie het nut er niet van in.

Omdat ik de storyline al heb uitgespeeld.

Kan je dan even uitleggen waarom ik het alsnog kan proberen?

Oja niet zo negatief over mij AUB...... ^_^

Waarom moet ik jou overtuigen van de manier waarop jij het beste geholpen kan worden? Ik heb daar geen zin in en geen behoefte aan. Ik denk dat jij niet continue overal een verklaring bij moet zoeken en geen dingen moet verzinnen die er niet zijn. Probeer ook eens iets aan te nemen dat iets zo is en als jij overtuigd bent dat het niet kan moet je mij maar vertellen waarom hiet NIET kan na de storyline. I.p.v. mij te bedanken dat ik je probeer te helpen ga je mij beschuldigen dat ik negatief over je ben. Stank voor dank. :cya:
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, en ik ben ook wel dankbaar dat je probeerd te helpen.

Maar dat negatief staat er gewoon los van en zie je volgens mij niet in.

Maar ik heb geen zin in ruzie hierzo, dus laten we er maar over op houden ^_^

Ik wacht wel gewoon tot ik mijn Sa op de pc weer kan gebruiken.

En dan gebruik ik wel een savegame voor de pc versie.

Dat bespaart veel moeite en onduidelijkheid. ;)

Dus bij deze bedankt voor de hulp, :) en ik heb de juiste savegame al gedownload voor de pc :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ey, ik ben zelf nog niet klaar met San Andreas, en ik heb ook een ARMax, maar als ik eeen savegame download en die installeer op mijn PS2, ben ik dan mijn oude (eigen) savegame kwijt, of heb ik er nog een bij ( dat ik aan meerdere tegelijk kan klooien)?

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste hangt dat natuurlijk af van de beschikbare ruimte op de Memory-Card van je PS2. Daarnaast is het niet aan te raden om meerdere savegames van GTA SA op dezelfde Memory-Card te zetten. Één savegame-bestand voor de PS2 kan namelijk alle savesloten bevatten en eventuele in-game opgeslagen foto's. Ik raad je dus aan om je eigen savegame even tijdelijk op te slaan op je USB-stick / Memory-stick / MP3-speler en daarna de gedownloade savegame op je Memory-Card te zetten. Je weet dan 100% zeker dat je PS2 de juiste savegame laadt. ^_^

PS Het kan dus wel maar is niet aan te raden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
ik had hier een 100% savegame gedownload en ik doe die bij ARMAX doe ik 'uncrush' en dan start ik GTA SA en dan load die hem niet en begint ie meteen bij die eerste cutscene dat hij trug komt in LS wat kan hier de reden voor zijn en wil iemand me helpen?

ik heb ok sanandreas load game dedownload en op usb gezet maat hoe kan ik hem openen op me ps2 ?????? ik snap er niks van

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...