Jump to content

hulp bij gym


Don Falcone

Recommended Posts

Eej,

Als ik in een gym ga, dan zegt hij dat ik genoeg heb getrained voor vandaag terwijl ik net ben binnen gekomen :huh: ....?! Heeft iemand anders dit ook? Ik ben nu in Las Venturas, misschien heeft het daarmee te maken :unsure: ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nouwjah

je moet een dag wachten

dus bv klik op l1 en er staat SAT en er staat bij de gym dat je niet meer kan trainen moet je op SUN weer proberen

al gedaan, ik heb zelfs in andere steden geprobeerd maar het lukt maar niet.... :(

en cj-sa ik ben wel dik jah, mn vet balkje zit op ongeveer 60%, maar echt als ik binnen kom en ik wil op zown fiets dan kan ik er zelfs niet op

Bewerkt: door Don Falcone
Link to comment
Delen op andere websites

Tjah dan heb ik er ook geen oplossing voor

wat je wel kan doen als je dik bent

rondjes lopen om een blok huizen

en dat heel veel :lol:

jah weet ik <_<

ik wou ff voor de grap dik worden maar toen wou ik weer missies doen maar dan loop ik veels te sloom, dus d8 ik dan ga ik maar trainen zodat mn vet weer weg gaat maar jah, als ik niet kan trainen dan.... :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah dan heb ik er ook geen oplossing voor

wat je wel kan doen als je dik bent

rondjes lopen om een blok huizen

en dat heel veel :lol:

jah weet ik <_<

ik wou ff voor de grap dik worden maar toen wou ik weer missies doen maar dan loop ik veels te sloom, dus d8 ik dan ga ik maar trainen zodat mn vet weer weg gaat maar jah, als ik niet kan trainen dan.... :blink:

Veel zwemmen.. :D

Ik snap ook niet hoe je niet kan trainen :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een glitch. Ik heb ergens twee mogelijk oplossingen gelezen:

1) save je spel op een lege savegame positie (als je die niet hebt, eerst 1tj weg gooien). Daarna het save op de 1e plaats.

2) Kleren uit doen, naar de gym. Waarschijnlijk werkt het dan nog niet. Dan Andere kleren aan en dan zou het weer moeten kunnen.

op dit engelse forum is er meer over te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een glitch. Ik heb ergens twee mogelijk oplossingen gelezen:

1) save je spel op een lege savegame positie (als je die niet hebt, eerst 1tj weg gooien). Daarna het save op de 1e plaats.

2) Kleren uit doen, naar de gym. Waarschijnlijk werkt het dan nog niet. Dan Andere kleren aan en dan zou het weer moeten kunnen.

ow, bedankt, ik ga het meteen proberen ;)

edit: wat betekent "glitch" is dat een bug ofzo?

Bewerkt: door Don Falcone
Link to comment
Delen op andere websites

Glitch

Een fout in een programma waardoor er een foute weergave op het scherm plaats vindt. Deze fout resulteerd meestal niet in een echt probleem, maar het kan wel.

Bug

Een fout in het ontwerp of het programmeren van een stukje hard- of software. De effecten van een bug kunnen, maar hoeven niet, fataal zijn.

bron: weethet.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gehad dat ik niet meer kon trainen in een gym. In dat spel had ik cheats gebruikt. Misschien komt het daarom. Ik heb toen new game gedaan en zit al terug in LV en ik kan in elke gym trainen

Bewerkt: door Lennert
Link to comment
Delen op andere websites

Licht niet aan de cheats..

Je heb ook Glitches als je een Bar/Club ingaat, als je de bar-keeper vaak de handen omhoog laat doen, zullen ze dit gelijk doen als je weer b.v de volgende dag weer even langs komt..

Dan kan je b.v niet meer pool spelen, ook hebben ze dat met basketbal.. :(

Dat is een glitch. Ik heb ergens twee mogelijk oplossingen gelezen:

1) save je spel op een lege savegame positie (als je die niet hebt, eerst 1tj weg gooien). Daarna het save op de 1e plaats.

2) Kleren uit doen, naar de gym. Waarschijnlijk werkt het dan nog niet. Dan Andere kleren aan en dan zou het weer moeten kunnen.

op dit engelse forum is er meer over te vinden.

Volgens mij moest je een nieuwe hair-cut halen, je tattoo's verwijderen en andere kleren kopen en die aantrekken wil je weer kunnen trainen ofzo ?

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Licht niet aan de cheats..

Je heb ook Glitches als je een Bar/Club ingaat, als je de bar-keeper vaak de handen omhoog laat doen, zullen ze dit gelijk doen als je weer b.v de volgende dag weer even langs komt..

Dan kan je b.v niet meer pool spelen, ook hebben ze dat met basketbal.. :(

Dat is een glitch. Ik heb ergens twee mogelijk oplossingen gelezen:

1) save je spel op een lege savegame positie (als je die niet hebt, eerst 1tj weg gooien). Daarna het save op de 1e plaats.

2) Kleren uit doen, naar de gym. Waarschijnlijk werkt het dan nog niet. Dan Andere kleren aan en dan zou het weer moeten kunnen.

op dit engelse forum is er meer over te vinden.

Volgens mij moest je een nieuwe hair-cut halen, je tattoo's verwijderen en andere kleren kopen en die aantrekken wil je weer kunnen trainen ofzo ?

hoezo met basketballen, kun je op basketballers richten zodat ze de handen omhoog doen??? ik zie ze niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...