Jump to content
Joriz

Vice City Stories Playstation 2 Trailer


Nog geen 24 uur na de aankondiging van een binnenkort uit te komen GTA IV filmpje kregen we van Rockstar Games weer een mailtje met dit keer daarbij een hele mooie Grand Theft Auto Vice City Stories trailer van de Playstation 2 versie. Goed te zien is dat Vice City Stories er op de Playstation 2 beter uit ziet dan op de PSP.



(voor filmpje klik op afbeelding)

De PS2 versie van Grand Theft Auto: Vice City Stories vanaf 9 maart 2007 op de schappen zal liggen in Europa. Het spel bevat dezelfde mogelijkheden als de Playstation Portable Versie. Echter is wel de multiplayer mode eruit gehaalt.

Tevens hebben we enkele screenshots geupload van Vice City Stories.

Uitgebreide informatie over Grand Theft Auto: Vice City Stories is beschikbaar op WikiGTA.

Voor vragen en discussies over dit spel verwijzen we je graag door naar ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er zeker beter uit. Vooral de palmbomen. Ik heb geen PSP of PS2, maar je zou het bijna kopen :clown: . Maar serieus, het zijn zelf betere trailers dan voor VCS. Alles is gelikter. Aldus, een topgame :dans:

Maar R* hoopt volgens mij op een GTA Hype. Eerst die mysterieuze info en nu dit weer :D. Ik wacht met smart :D.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In één woord: "Geweldig"! De graphics zijn inderdaad erg verbeterd ten opzichte van de PSP versie (no offence). Nu ben ik er zeker van overtuigd dat het ook op de PS2 een top game gaat worden. Zodra hij uit is ren ik naar de winkel om hem te kopen, zodat ik dan eindelijk mijn verzameling compleet kan maken met dit pareltje. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er goed uit! Maar ik ga hem niet kopen omdat ik Vice City Stories al op de PSP heb, hem ook nog is op PS2 kopen vind ik iets te ' overdreven '. Maar ik heb er niks tegen als andere mensen dit wel doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt wel een mooie trailer. Ik ga GTA Vice City Stories sowieso op de PlayStation 2 kopen, aangezien ik een enorme VCS-fan ben en ook puur omdat ik wel benieuwd ben hoe dat is op het grote scherm. :D Rockstar Games, puik werk! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het gisteren blijkbaar niet gemerkt, het was me niet opgevallen hier op de site. Ik moet zeggen dat het een prachtige trailer is! Ik had echt niet verwacht dat Rockstar games deze game zo veel zou verbeteren tegenover de PSP game! Gelukkig heb ik zelf ook een PS2 dus deze game moet ik meteen aanschaffen op de dag van de release. De graphics, de stemmen en de Draw Distance zijn allemaal erg goed verbeterd! Dit wordt een top game!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mij maakt het allemaal niet uit, ik heb namelijk VCS op de PSP, en ik ben er heel tevreden over, ik heb zelfs liever de PSP versie in plaats van de PS2 versie omdat ik niet veel op de PS2 kan spelen. Het is wel mooi om te zien hoe het er allemaal in het groot uitziet, want dat ben ik niet gewoon :D. Verder vind ik dat ze gewoon extra's hadden moeten toevoegen in VCS op de PS2, want de PS2 kan veel meer aan dan dit!

GTA-Freak2

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...