Jump to content

Cool-car screens + movies


Vayne

Recommended Posts

wow wat bedoel je nu juist, leg het aub is duidelijk uit

Je moet missies doen in de garage van CJ. In deze garage is Cesar en van hem krijg je missies. Maar op de map staat het als CJ aangegeven maar je krijgt er missies van Cesar. Snappie??

ja en bedankt voor de uitgebrijde hulp

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 375
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aegis

    13

  • need my speed

    8

  • Roxx0rz

    7

  • Carboy

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey petersmurfje kun je mischien ook effe invullen waar jij die auto,s getuned hebt en wat voor auto,s het waren alvast bedankt want ik heb het spel al uitgespeeld dus ik verveel me maar wil nu auto,s gaan tunen dus wil je mij dat effe zegge

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de kaart af en hier is hij

saradarmap.JPG

als je hem te groot vind dan kan je hem Hier ook bekijken en dan afbeelding opslaan als

sorry gtagames team dat ik jullie map gebruikt heb

en hier is de lijst van de wagens

hijs niet echt geweldig maar dan heb je een idee van welke autos je waar kunt tunen

Rose - Wheel Arch Angels --> hier kun je de Elegy,Flash,Sultan,Stratum,Uranus enz. tunen

Rood - Loco Low Co. --> hier kun je de lowriders tunen zoals de Savanne,Voodoo,Slamvan enz.

Oranje - Transfender --> hier kun je bijna alle autos tunen

Lichtgroen - Transfender --> hier kun je bijna alle autos tunen

Blauw - Transfender --> hier kun je bijna alle autos tunen

Link to comment
Delen op andere websites

hoe speel je Arc Angels dan vrij?.. ik heb namelijk alle (verhaal) missies gedaan maar kan nog nix daar tunen :huh: .. en er staat ook nog niet zo'n mod (sleuteltje) teken op de radar :(

Arch Angels gaat open naar de missie Zeroing In en dat is de eerste missie van Wang Cars.

Je kunt maar 6 auto's tunnen daar, misschien gaat hij daarom niet open? De auto's die binnen bij wang staan kun je daar tunen.

Link to comment
Delen op andere websites

eerst moet je de rijschool allemaal volgen als gedaan allemaal gevolgd krijg jij een telefoon van vriendje ofzo om wang cars garage te kopen en daarna volgt er telefoon van Cesar [CJ] in die missies van [CJ] als derde missie geslaagd dan kun je naar Arch wheels Angels tuninggarage

Link to comment
Delen op andere websites

ghehe.. had net na mn post rijschool afgemaakt.. toen ik erachter kwam dat je nog een paar missies voor cesar kon doen.. dus heb nu al paar auto's getuned :D

kan alleen die Flash niet vinden... heeft iemand toevallig een plaatje van een Flash zodat ik een idee heb hoe ie eruit ziet.. ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

check mijn plaatje (Handtekening)

echt das de stoerste bak die je kan hebben...

Jester en dan nr 2 van verf, en dan alles alien X behalve het dak want dat vind ik lelijk zow tekst op je raam <_< .

Maarjah kwaliteit is niet zo hoog omdat ik het met camera heb gedaan. als je goed kijk zie je de lens in CJ :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...