Jump to content

Cool-car screens + movies


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 375
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Aegis

    13

  • need my speed

    8

  • Roxx0rz

    7

  • Carboy

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

jah eigelijk wel :lol:

Want heb geen tv kaart en omdat je getunde auto moet late zien heb ik maar de camera gepakt en het beeldscherm gefotografeerd. Daarom zie je ook op CJ de lens komt door de reflectatie van het beeldscherm en de zon :)

Bewerkt: door Aegis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik breng mijn getunde racemonsters altijd naar muh vliegveld toe zet ze dan in die grote loods of wat het ook is neer. Want vliegtuige zet ik er tog niet in... Kheb tog de Hydra :lol: die daar tegenover staat B)

Link to comment
Delen op andere websites

ook een optie :D .. maar kga meestal opt vliegveld in SF rijden.. ik wil ze namelijk nooit stuk :puh: .. dat is zonduuhhh :rolleyes: .. maar wat krijg je eigk als je alle auto's hebt bezorgd die staan op de 'wanted list' in de haven?

kheb al wel gezien dat je paar auto's kan kopen.. waar je overgens nix aan hebt <_<

Link to comment
Delen op andere websites

lol maar das saai om de hele tijd op het vliegveld rond te rijde :lol: ... Het beste is eigelijk nog gewoon San Fiero daar zijn de strate tenminste recht met heuvels erin waar je met je nitro lkker hard over kan heen gasse :) .

Link to comment
Delen op andere websites

jah eigelijk wel :lol:

Want heb geen tv kaart en omdat je getunde auto moet late zien heb ik maar de camera gepakt en het beeldscherm gefotografeerd. Daarom zie je ook op CJ de lens komt door de reflectatie van het beeldscherm en de zon :)

Grappig, maar als je met je camera naar het beeldscherm ga fotograferen zie je alles heel slecht kan ik uit ervaring vertellen. Dat deed ik ook een keer met een spel en toen zag je ook helemaal níks meer. In ieder geval wel moeilijk om dan details op de screens/foto's weer te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

lol maar das saai om de hele tijd op het vliegveld rond te rijde  ... Het beste is eigelijk nog gewoon San Fiero daar zijn de strate tenminste recht met heuvels erin waar je met je nitro lkker hard over kan heen gasse  .

Jaahaa.. maar dan gaatie wel stuk he :puh: .. en dat is soort van heilige schennis.. nee das overdreven.. en is idd saai om alleen opt vliegveld te scheuren.. mja

Link to comment
Delen op andere websites

lol weet nog wel dacht hmm heb nu 3 getunde auto's als ik die naast elkaar zet en dan ff foto van maken en erzelf voorstaan met mooie kleertjes en gaaf wape dus ik heb al 2 auto's buiten staan ga derde auto uit garage hale is een van die auto's gejat :o :angry:

Ik was echt boos gewoon :D

Of dat je heel rustig rijd zelfs stopt voor stoplichten :rolleyes: ... En dan rijd je langzaam over heuveltje kantelt je auto en explodeert die alsnog zonder dat je als een idioot rond rijd dat is ook wel kut als je dat meemaakt. :o :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mastermind Geplaatst op Dec 17 2004, 10:27 AM

  zorg gewoon voor een goede digi camera zoals ik

En wat heeft dit te maken met dit topic?? Sorry hoor maar als je het over mijn camera heb dan heb je het verkeerd dat die van mij slecht is...

Maar het is gewoon onmogelijk om met je camera foto's te maken van je beeldscherm... ;)

En als jij het zo goed kan doe het dan lkker want ik heb je tot nu toe nog geen 1 x iets nuttigs horen zegge op het forum...

Mjah dat is mijn mening...

Link to comment
Delen op andere websites

allemaal sjieke karren echt vooral die van BrokenTable dat is wel een beauty! ik zelf heb een simpele low rider met die vlammen van voor en witte zetels kzal eens proberen te fotograferen maar het is de simpelste in het spel <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...