Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Op aanvraag enkele foto's (jaja ik had hem net gepoetst :dans: ):

Ook ga ik nu een pm sturen om van dit een algemeen scootertopic te maken.

:bier: Nuke[NL]

Je moet een spoilertje kopen van de SF2. Ipv die lelijke hendel waar je je aanvast moet houden. Zoals bij deze:

speedfight%20307wrc.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja kijk wat jij laat zien :puh: volledig getunede SF....

Dat is helemaal niet waar. Dat is gewoon precies dezelfde die je in de winkel koopt (Motorisch). Het is alleen een WRC uitvoering.

Edit. Deze heeft dan wel misschien een ander uitlaatje erop. Maar die foto heb ik gewoon van google geplukt.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb jij het over ? Die van nuke heeft gewoon stangen om aan vast te houden. Je kan dat spoilertje gewoon bij een Scooterspeciaalzaak halen..... sjeezus.

Edit, als je nou eens goed kijkt zie je dat ie Niet op een beurs staat.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, hier is je antwoord dan :puh: :

Die SF die .WhoopDiDoo. is een speciale versie van de SF2, namelijk de 307 WRC. Een spoiler en treeplanken zitten daar standaard al op, maar die kun je voor de gewone SF2 als accesoire kopen. Wat er voor zover zichtbaar el aan veranderd is zijn de uitlaat (nu een Yasuni) en het stuur (cross-stuurtje erop) Of er verder motorisch nog mee geklooid is is niet te zien.

:bier: Nuke[NL]

Edit: Plantebak, ben jij dit?

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

yupz ben ik :)

heb ondertussen wel wat meer verstand van scooters maar ik heb er ook al heel wat gezeik mee :)

maar nuke wat ga jij nog doen dan :)

ik heb zelf nog 3 dingen te fixe

- voorlicht die nog ni flex loopt

- Uitlaat, gat opzoeken :S

- nieuw achterbandje (profieel helemaal weg :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Me plannen zijn niet te veel,me MBK in het zwart spuiten en een logo erop zetten,ik gebruik me MBK alleen om muziek te luisteren en te rijden,me MBK is meer een rijdende stereo,maar wist je dat je ook boxen op je MBK kan aansluiten,zal eens proberen,als ik me nieuwe boxen heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet?

A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet.

:bier: Nuke[NL]

Peugeot Speedfight ziet er sprotie uit

maar zorg wel had je met een helm haalt een gele bordje anderes gaat die neit snel oja koop er een met een kenteken ander gaat dat heel veel kosten voor een nieuwe!!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet?

A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet.

:bier: Nuke[NL]

Peugeot Speedfight ziet er sprotie uit

maar zorg wel had je met een helm haalt een gele bordje anderes gaat die neit snel oja koop er een met een kenteken ander gaat dat heel veel kosten voor een nieuwe!!

Speedfight is belachelijke scooter,koop een MBK,die is veel mooier :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...