Jump to content

[SA|OV] Tutorial Superman mod installeren


Kevin1993

Recommended Posts

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    14

  • Ghost_Rider

    10

  • Beagle

    6

  • mendelboaz

    5

Als je gta niet meer normaal kunt spelen is het je dus niet gelukt. Je hebt trouwens wel door dat je een new game moet starten? Je oude savegames werken niet meer! Lukt het nog steeds niet? Deïnstalleer de mod en probeer het opnieuw. Veel meer keuzes heb je toch niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heej, weet iemand welke knoppen ik moet gebruiken? Ik weet wel dat (volgens mij) je Crouch+Jump moet gebruiken om het vliegn te activeren. Maar ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken om het suopersnel rennen moet activeren :N . Kan iemand PLEAS me hiermee helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken om het suopersnel rennen moet activeren :N . Kan iemand PLEAS me hiermee helpen?

Het enige wat je eigenlijk moet doen, is op de grond staan en op 'ConversationNo' of 'ConversationYes' drukken. 'ConversationNo' betekent dat je negatief reageert en dat kun je doen met 'N'. 'ConversationYes' betekent daarentegen positief reageren en dat doe je met 'Y'. Overigens staat dit alles ook netjes in de readme, dus bekijk die eerst eens als je weer een vraag hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken om het suopersnel rennen moet activeren :N . Kan iemand PLEAS me hiermee helpen?

Het enige wat je eigenlijk moet doen, is op de grond staan en op 'ConversationNo' of 'ConversationYes' drukken. 'ConversationNo' betekent dat je negatief reageert en dat kun je doen met 'N'. 'ConversationYes' betekent daarentegen positief reageren en dat doe je met 'Y'. Overigens staat dit alles ook netjes in de readme, dus bekijk die eerst eens als je weer een vraag hebt. :)

Thanx. Ik wist eerst niet wat ConverstionNo en ConversationYes betekenden. Maar nu wel! THNX! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Eej ik weet niet hoe ik het Super Strength moet activeren. Er staat bij ReadMe :

SUPER STRENGTH

I've created a small mod with the GTA Ultimate editor, to give Clark/Superman Super Strength. Just double

click the icon and select your gta san andreas folder where your gta_sa.exe is located.

Location:

Rockstar\gta san andreas\

Ik vind het alleen een beetje vaag. Wat moet ik nou doen met het bestand 'superstrength.gsi' ???? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eej ik weet niet hoe ik het Super Strength moet activeren. Er staat bij ReadMe :

SUPER STRENGTH

I've created a small mod with the GTA Ultimate editor, to give Clark/Superman Super Strength. Just double

click the icon and select your gta san andreas folder where your gta_sa.exe is located.

Location:

Rockstar\gta san andreas\

Ik vind het alleen een beetje vaag. Wat moet ik nou doen met het bestand 'superstrength.gsi' ???? :duh:

Ik maak uit de beschrijving op dat je het bestand 'superstrength.gsi' gewoon in de hoofdmap van GTA: San Andreas moet zetten, dat is meestal deze map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Daarnaast kun je (volgens de readme) enkel deze krachten krijgen als je met Clark Kent speelt.

ik snap er helemaal niks van en mn gezicht is raar kan iemand me helpen :Y

Tja.. als het gezicht raar is, betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat je de mod niet goed of in ieder geval niet volledig geïnstalleerd hebt. Het is lastig om te zeggen waar het probleem dan precies vandaan komt, aangezien het overal wel fout gegaan kan zijn. Al kijkt het me natuurlijk logisch dat de fout zit bij de bestanden van het gezicht. Volgens mij had eerder ook al iemand problemen met zijn gezicht in het topic, misschien raadzaam om het topic eens door te lezen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

het is gelukt maar hoe kan ik harder vliegen want ik vlieg sloom

Die dingen staan (als het goed is) gewoon in de readme, hoor. Je kunt sneller vliegen door ten eerste op [Jump] + [Crouch] te drukken. Welke toetsen dit bij jou zijn weet ik niet, aangezien dit per persoon verschillend is. Als je dat gedaan hebt, zal je vliegen. Je kunt dan met 'Conversation No' ('N') sneller vliegen en je kunt 'gas' terugnemen door op 'Conversation Yes' ('Y') te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ben ik weer :dans:

Ik had nog ff een vraagje.. Ik ben er uit met die superman te installereren op gta (denk ik) en nu kan ik et nie meer spelen :S me laad scherm staat vast hij gaat nie veder dan de helft? ik heb zoiets ergens gelezen maar ik kan et nie meer vinden weeten jullie misschien wat ik kan doen om weer te kunnen spelen? ik heb new game geprobeerd maar die staat vast duss

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie. Het probleem is waarschijnlijk verholpen als je deze patch installeert. Overigens hoef je alleen maar een 'new game' te starten als de 'main.scm' vervangen wordt.

ik heb het zelfde probleem alleen ik kan de patch niet installeere :N (hij is gecracked en geript :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb versie 1 en ik heb de mod geinstaleerd, en hij werkt prima!

Nu heb ik één probleempje: de savegames (versie1!) die ik download willen niet laden, het spel sluit zich dan opeens af tijdens het laden. Deze savegames wil ik gebruiken omdat ik bepaalde missies niet uit kan spelen.

Is het dan zo dat de superman mod niet werkt met savegames? Of is hier misschien een PATCH voor?

mvg

Bewerkt: door Viper Ownage
Link to comment
Delen op andere websites

Is het dan zo dat de superman mod niet werkt met savegames? Of is hier misschien een PATCH voor?

mvg

Het probleem ligt niet bij het spel, noch bij je versie, want het probleem ligt bij de mod zelf. Dat komt namelijk omdat je het bestand 'main.scm' vervangen hebt. Dit bestand is benodigd voor de mod, maar ook voor je savegame. Wordt het bestand vervangen voor een andere 'main.scm', dan zal geen enkele gedownloade savegame het meer doen. Wil je graag weer normaal een savegame spelen, dan zul je de bestanden van de mod moeten verwijderen. Heb je deze niet of ben je er vergeten een back-up van te maken, vraag ze dan in dit topic weer aan.

Je zult dus eigenlijk een keuze moeten maken tussen de mod of je savegame; waarmee speel je het liefst? Wat je nog wel eventueel kunt doen, is een tweede versie van GTA maken. Dit doe je door je originele directory naar een andere, willekeurige plek te kopiëren. Op de ene versie kun je dan met de mod spelen, en op de andere vervang je de bestanden zodat je daar met een savegame kunt spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...