Jump to content

Ga jij dit jaar vuurwerk afsteken


josie

Ga jij dit jaar vuurwerk afsteken  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij dit jaar vuurwerk afsteken

    • Ja zoals elk jaar
      35
    • Ja zeker voor de eerste keer
      1
    • Weet ik nog niet.
      4
    • Nee dit jaar niet volgend jaar missichien wel weer.
      4
    • Nee nog nooit gedaan
      9


Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • josie

    11

  • RTS

    9

  • Mazzeltje

    9

  • Pete-R

    7

Vuurwerk.....ach ja.....

Vele jaren veel afgestoken..... :rolleyes:

Nu woon ik in Spanje en de dag dat ze juist geen vuurwerk afsteken is de 31ste december..... :blink: wat ze bv wel doen is met "potte en panne" een beetje lam uit het raam hangen en veel herrie maken...(OOK MOOI)

Alle andere dagen is het hier knalle geblazen....

Heb veel gekke dingen gezien kwa vuurwerk in me leven maar als je bv. de Fallas feesten in Valencia meemaakt.....dan denk je kom ik leef nog ff verder, het kan gekker.....

Dit is slechts een voorbeeld waar veel vuurwerk aan te pas komt hier.

Aanrader: Internationaal vuurwerkfestival in Taragonna :)

Denk allemaal om uw vingers.... je hebt ze nodig voor je andere hobby B)

Groeten,

Geroni.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vuurwerk afsteken.

ik heb 10 lawinepijlen

15 professionele vuurpijlen

4 sloffen rotjes

2 dozen strijkers (groen)

en hier in NL ga ik normaal siervuurwerk kopen, want dat vind ik altijd het mooiste :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zeker...

Elk jaar ga ik weer met mijn rugzakkie de straten op om lekker te knallen :lol:

S'middags ga ik wat nitraten afsteken, en s'avonds steek ik siervuurwerk af

Meestal halen we het in belgie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Dat vind ik eigenlijk ook, maar knalvuuwerk vind ik wel leuk mits er geen misbruik van gemaakt zal worden.

Dus niet naar mensen of dieren gooien, maar je heb van die zielige lui die geen leven hebben en dat toch wel doen, oppaken die lui en ff bij HALT laten werken met het oud&nieuw

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Dat vind ik eigenlijk ook, maar knalvuuwerk vind ik wel leuk mits er geen misbruik van gemaakt zal worden.

Dus niet naar mensen of dieren gooien, maar je heb van die zielige lui die geen leven hebben en dat toch wel doen, oppaken die lui en ff bij HALT laten werken met het oud&nieuw

Ik heb al iemand gesproken die 48 uur taakstraf heeft wegens vuurwerk afsteken

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...