Jump to content

Foto Mohammed B. gepubliceerd


RTS

Recommended Posts

een moord is ook weer niet zo erg hoor <_<

weetje hoeveel moorden er in amerika worden gepleegd <_<

Dus als iets maar vaak genoeg gebeurt... Dan is het niet erg..? Hongersnood in Afrika: Dat zijn er ondertussen al miljoenen, dat is veel, dus het is niet erg. Oorlog: Gebeurt vaak de laatste tijd, dus het is niet erg meer. Ik volg je redenering niet helemaal.

je bent dus 3x zo erg als hem :angry:

hij moet eewig opgesloten worden, dat is erger dan een doodstraf, daar ben je te snel van af.

Eerst verwijt je GTAspeler dat hij erger is dan iemand die moord pleegt omdat hij voor de doodstraf is, en vervolgens zeg je dat hij levenslang moet krijgen omdat dat erger is dan de doodstraf. Denk daar eens over na; Dat betekent dus dat je zelf ook erger bent dan die moordenaar.

Ik ben zelf ook tegen de doodstraf, maar omdat het tegen mijn principe is om een ander mens te doden. Ik vind levenslang niet beter omdat de straf erger is, maar omdat hij dan nooit meer in de samenleving terecht komt en dezelfde fout kan maken.

(Is het trouwens nationale oude-topic-kick-dag? Wil niet lullig zijn hoor, de discussie loopt lekker :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Een moord is ook weer niet zo erg hoor <_<

weetje hoeveel moorden er in amerika worden gepleegd <_<

Dat is wel het minste wat ik kan denken. Wat maakt het ook uit, er wordt hier wel vaker iemand vermoordt. Wat denk je, jij woon in Amerika, op een dag krijg je het bericht dat je vader doodgeschoten is, wat doe je: Ach ja, wat kan mij het schelen dat gebeurt wel vaker, dacht ik niet hè. Een moord is wél erg, iemand zomaar naar het leven staan, maakt niks uit hoe vaak het gebeurt, het ís en blijft erg. Het lijkt mij toch niet dat jij wil dat er helemaal niemand naar je omkijkt als jij dood bent, iedereen zou dan met de gedachte rond moeten lopen: Dat gebeurt wel vaker, daar maken wij ons niet druk om. Sorry, maar ik vind dit écht niet normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

wow ff rustig, ik zeg alleen maar dat een moord heus niet zo erg is dan dat jullie zegge:

want bij die theo van gogh doet iedereen ook al zo raar, in amerika worden mischien wel 3x meer mensen vermoord, dan zeg ik nog niet dat het niet goed is want zulke mensen moeten opgesloten worden.

PS:

de moord op van gogh was zijn eigen schuld, er zijn altijd wel zulke gekken die het niet leuk vinden als er zo word gepraat over hun ras of wat ook maar. Als je zulke dingen over Nederlanders zegt dan zijn er vast wel een paar die het ook niet leuk vinden en gaan ook knallen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wow ff rustig, ik zeg alleen maar dat een moord heus niet zo erg is dan dat jullie zegge:

want bij die theo van gogh doet iedereen ook al zo raar, in amerika worden mischien wel 3x meer mensen vermoord, dan zeg ik nog niet dat het niet goed is want zulke mensen moeten opgesloten worden.

PS:

de moord op van gogh was zijn eigen schuld, er zijn altijd wel zulke gekken die het niet leuk vinden als er zo word gepraat over hun ras of wat ook maar. Als je zulke dingen over Nederlanders zegt dan zijn er vast wel een paar die het ook niet leuk vinden en gaan ook knallen. ;)

Nou nou nou nou...

Ik ken veel mensen waar ze niet op geknald hebben hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

wow ff rustig, ik zeg alleen maar dat een moord heus niet zo erg is dan dat jullie zegge:

want bij die theo van gogh doet iedereen ook al zo raar, in amerika worden mischien wel 3x meer mensen vermoord, dan zeg ik nog niet dat het niet goed is want zulke mensen moeten opgesloten worden.

PS:

de moord op van gogh was zijn eigen schuld, er zijn altijd wel zulke gekken die het niet leuk vinden als er zo word gepraat over hun ras of wat ook maar. Als je zulke dingen over Nederlanders zegt dan zijn er vast wel een paar die het ook niet leuk vinden en gaan ook knallen. ;)

Nou nou nou nou...

Ik ken veel mensen waar ze niet op geknald hebben hoor!

maar er zijn dus ook mensen waar wel op zijn geknald ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...