Jump to content

Gaat PSV het redden En wie degradeert?


Wrieh

Gaat PSV het redden En wie degradeert?  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Redt PSV het tegenover Ajax AZ en FC Twente?

    • Ja
      12
    • Nee
      22
  2. 2. Wie denk je dat Degradeert

    • Heracles Almelo
      2
    • ADO Den Haag
      28
    • RKC Waalwijk
      4


Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    6

  • Wrieh

    3

  • RobertSA

    3

  • Mister.X

    3

PSV had verloren waardoor ajax de koploper kon zijn maar heeft dat HEEL JAMMER laten ligeen om 2-2 gelijk te spelen tegen de nummer 17 RKC WAALWIJK daar AZ heeft gewonnen .. zie deze link voor de stand met de 31ste speelronde:

EREDIVISIE

het is een erg spannende competitie en iedereen maakt nog kans het zal er misschien wel om lopen wie de meeste doelsaldo heeft en in dat geval zoals je ziet bij de link dat AZ het beste kans maakt met de doelsaldo.

de laatste drie wedstrijden zijn dus erg spannend voor de koplopers de nunmmers 1 tot en met 3 ( PSV AZ AJAX )

ADO DEN HAAG is eigenlijk al uit de eredivisie met 17 punten * tot nu toe * en maakt geen kansen meer voor te blijven in de eredivisie. onderin is het niet meer zo heel spannend dan de koplopers waar elke wedstrijd nog telt!

de laaste drie weken zullen dus erg spannend zijn voor de echte VOETBALSUPPORTERS en we zullen zien ..

Verder heb ik gestemd dat PSV toch gaat eindigen als kampioen, zij kunnen denk ik meer met de druk omgaan dan AJAX of AZ .. ik ben een echte al 14 jarige supporter van AJAX maar moet het toch helaas zeggen dat PSV kampioen word ..

wie er degradeert is ook wel heel simpel dat is ADO Den haag .. die echt geen ene kans meer maakt

Groot-Duimpje :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het echt niet. PSV speelt de laatste tijd als een bejaardenteam, maar als Ajax ze in kan halen laten ze het liggen. Kijk gister maar naar de wedstrijd tegen RKC. AZ zal het nét niet lukken. Maar PSV krijgt zaterdag Twente thuis...en ik vraag me af of ze dat zullen winnen. Ook nog Vitesse en Utrecht. Ajax heeft een makkelijker programma. De wedstrijd tegen Twente van zaterdag gaat heel belangrijk worden, ook voor Ajax en AZ.

Edit: En Ado degradeert, dat lijkt me duidelijk. Of ze moeten nu nog alles gaan winnen, ze stellen degradatie nog hooguit even uit.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

psv gaat het gewoon niet redden 4 wedstrijden op rij geen winst ( zelfs van Nec verliezen :duh: ), als ze zo doorgaan haalt Koeman misschien het einde van het seizoen niet eens.

ik denk dat ajax het dit jaar wordt :tu:

en ik denk dat rkc degradeerd, slecht team :*D

hoewel ado ook erg slecht is

grtz M.I.

Link to comment
Delen op andere websites

als ze zo doorgaan haalt Koeman misschien het einde van het seizoen niet eens.

Hij moet echt weg!, ik vind hem echt 10 keer nix.

toen hij kwam wist ik meteen dat dit fout ging! :D

Link to comment
Delen op andere websites

in de Eredivisie maken drie teams kans dat zijn:

-PSV

-AZ

-Ajax

zie hier voor de stand. >>>

( ga naar 818/819 )

wat je ziet is dat PSV nog wel 2 punten voor staat wat nietveel is vergeleken paar maanden geleden toen ze 11 punten voor stonden ..

waar we ook naar moeten kijken is dus de speelschema's van alle drie de wedstrijden

PSV:

PSV- FC twente

Utrecht- PSV

PSV-Vitesse

AZ

AZ-vitesse

AZ-Heerenveen

Excelsior- AZ

Ajax

Ajax- NAC

Ajax-Sparta

Wilem II - Ajax

als je kijkt naar de vooruitzichten zie je toch dat PSV het moeilijkste speelschema heeft maar AZ moet ook nog tegen Heerenveen dat ook een spannende wedstrijd kan gaan worden ..

Ajax moet tegen minderhoge clubs maar je weet het nooit met ajax ..

PSV heeft natuurlijk ook nog Liverpool voor de Champions league en AZ heeft Weder Bremen.

dit word afwachten en elke week kijken naar de uitslagen die dan gaan veranderen ..

Greetz ..

Groot-Duimpje

Link to comment
Delen op andere websites

Toch jammer dat twente het tegen heracles heeft verspeeld :-( Ze hadden nog wel een goede kans als ze hadden gewonnen. En verder denk ik dat PSV het toch redt(PSV kennende :ch: ) Ik denk dat ADO en Heracles allebei degraderen. En AJAX mag van mij 3e/4e worden, met die belachelijke trainer :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...