Jump to content

Erwin Koeman opgestapt bij Feyenoord


Jow Tommy Verceti

Erwin Koeman is opgestapt bij Feyenoord  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Het is goed dat Erwin Koeman is opgestapt bij Feyenoord

    • Ja, hij had Feyenoord aan het voetballen moeten krijgen maar dat kan hij dus niet dus moet er een andere trainer komen
      10
    • Nee, gezien de omstandigheden doet hij het redelijk maar met dit Feyenoord kan het gewoon niet beter
      11


Recommended Posts

Ik heb gestemd op Nee want ik vind dat Feyenoord zwaar wordt overschat. Volgens mij is Erwin Koeman een redelijk goede trainer maar hij heeft natuurlijk ook veel pech gehad. Hij staat/stond natuurlijk onder enorme druk dus het is wel vrij logisch dat hij het bijltje erbij neergooit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    8

  • RobertSA

    6

  • Jow Tommy Verceti

    4

  • NandroDavids

    3

Feyenoord trainer Koeman heeft wel ze best gedaan om hoog in de eredivisie te komen maar heeft het helaas niet gehaald en kwam maar liefst op de zevende plek.

Koeman had een contract tot 2009 maar is dus maar liefst weggegaan in 2007 wegens de zevende plek die niet bedoeld was ..

Feyenoord is ( vind ik ) meer een plek voor plaats 4/5 maar zeven vind ik wel heel erg !

ik ben 100% geen Feyenoorder maar ajaxiet maar ik vind het erg triest van de spelers dat ze zo'n plek hebben behaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zijn er niet erg veel keuze-opties in de poll, want mijn keuze staat er niet in. Ik vind het namelijk wél terecht dat hij is opgestapt, maar níet omdat hij Feyenoord aan het voetballen had moeten krijgen. Het is nou eenmaal een feit dat het beleid dat bij Feyenoord wordt gevoerd ronduit dramatisch is en dan heb ik het met name over het aankoopbeleid. Vrijwel geen enkele speler die Feyenoord in de afgelopen jaar heeft aangetrokken is goed genoeg om ervoor te kunnen zorgen dat Feyenoord weer om de titel mee gaat doen. Erwin Koeman is dus terecht opgestapt wegens het dramatische spelersmateriaal dat hem ter beschikking staat. De zevende plaats was gewoonweg het hoogst haalbare...eigenlijk best triest voor zo'n club als Feyenoord.

Link to comment
Delen op andere websites

denk ik er net zo over als NandroDavids

ze hadden gewoon betere spelers moeten kopen ( volgens mij was Charisteas zonde van het geld )

Suburban

Bewerkt: door Suburban
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met NandroDavids eens. Áls ze een keer een goede speler hadden, verkochten ze hem. Als ze een andere trainer krijgen dan zal het heel anders gaan, alleen beter of slechter weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

"Ja, hij had Feyenoord aan het voetballen moeten krijgen maar dat kan hij dus niet dus moet er een andere trainer komen."

Ik vind juist dat Feyenoord wordt onderschat. Erwin Koeman is een slappe zak die zijn spelers nooit beter heeft gemaakt. Hij beschikt echt wel over een betere selectie dan die van NEC en Willem waar hij thuis niet van kon winnen, en hij verliest met 4-0 IN DE KUIP van Groningen. 4-1 van Heracles verliezen is helemaal ongelofelijk. Ik vind het goed dat Leo Beenhakker Feyenoord gaat leiden in de play-offs, tenminste iemand met een beetje pit en uitstraling.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ja ze zouden Ruud Gullit als trainer kunnen halen.
Meen je dit serieus? Ruud Gullit is het ergste wat Feyenoord de afgelopen jaren is overkomen. Geen enkele van zijn aankopen, en dat zijn er tientallen, is doorgebroken en hij heeft nimmer de resultaten gehaald die hij bij zijn aanstelling beloofde. En ondertussen bij Talpa elke week vertellen wat er verkeerd gaat bij Feyenoord...tja, lekker geloofwaardig ben je dan :{

Ruud Gullit moeten ze dus echt niet terughalen, dan kunnen ze beter iemand als Co Adriaanse proberen aan te trekken. Bovendien heeft Adriaanse al aangegeven wel oren te hebben naar een terugkeer in Nederland, dus de kans bestaat dat hij daadwerkelijk de nieuwe trainer zal worden. Dat zal dan op z'n vroegst komend seizoen zijn, want voor de play-offs heeft Feyenoord Leo Beenhakker weten te strikken. De huidige bondscoach van Polen lijkt me de geschikte kandidaat hiervoor, aangezien hij bergen ervaring heeft als trainer en dat kunnen ze wel gebruiken bij Feyenoord. Daarnaast is hij de laatste trainer die kampioen werd met Feyenoord (1999) en zal hij het vertrouwen van het Legioen wel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was vast een grapje van Jens. :$

Ik denk dat nieuwe trainer Co Adriaanse wordt. Hij zal niet populair zijn bij de die-hard fans door zijn Ajax-verleden, maar hij is wel iemand die een team vanaf de grond opnieuw kan opbouwen. Aangezien het Feyenoord-bestuur er geen moeite mee heeft Ajacieden binnen te halen en Co er erg gebrand is om zich in Nederland bij een topclub te bewijzen nadat hij op een vervelende manier bij Ajax vertrok, lijkt me dit de meest voor de hand liggende keuze.

Co is de enige die van Feyenoord weer een fatsoenlijke topclub kan maken. Hij moet wel wat krediet krijgen en niet na een slecht startseizoen weggestuurd worden. Eerst zaaien, dan oogsten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd. Even Beenhakker als interim en dan Adriaanse halen, toptrainer. En ik denk dat ie wel goed valt bij de supporters, de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord stelt niet veel meer voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd. Even Beenhakker als interim en dan Adriaanse halen, toptrainer. En ik denk dat ie wel goed valt bij de supporters, de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord stelt niet veel meer voor.

Ik had een keer bij studio sport gezien dat Adriaanse bij een of andere hele rijke club uit Oost-Europa zit, waar hij heel veel verdient. Volgens mij zal Adriaanse een flink salaris willen maar Feyenoord heeft op dit moment niet al te veel geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, de zoon van Johan Cruijff speelt er ook. Maar ik denk niet dat Co een man is die de rest van z'n leven voor het geld in de Oekraine wil slijten.. het loopt niet echt lekker daar en hij heeft een clausule in z'n contract dat hij zo op mag stappen. Als Feyenoord komt zal hij er zeker over nadenken....

Zometeen Leo Beenhakker (Don Leo) bij Studio Voetbal. Ik hoor zijn gekreun en gezucht nu al, maar ga wel kijken. Vermakelijke man. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...