Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Ikzelf ben een horror liefhebber en kijk welleens wat horrorfilms.

Zo heb ik The Ring supersnachts tussen 0:00 en 02:30 zittten kijken, eerlijk gezegt, ik vond het eng want ik was alleen thuis.

Dus nu mijn vraag.

Wie heeft er welleens iets engs meegemaakt?

Bijvoorbeeld: Spoken gezien, rare geluiden enzo.

Dit is dus ff een serieuze topic ik wil hier dus geen neppe geintjes ofzo zien.

Zelf heb ik niks meegemaakt, maar heb wel een keer van iemand gehoort dat ie 3 oude vrouwtjes zag staan lachen, en dat ze daarna inneens weg waren.

Nu jullie verhalen.

Bewerkt: door MightyDuck
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook weleens iets meegemaakt, maar eerst die van mijn ex.

Haar vader is eind 1998 overleden, en een paar dagen na het overlijden zag ze een man lopen die echt 100% op haar vader leek, en ze heeft het niet verbeeld, want haar zusje zag het ook, ze gingen ff kijken en was ineens weg.

1 jaar geleden ook zoiets: ik stond met mijn ex in een brandpoortje over haar vader te praten, en daar stonden ook 4 coniferen naast elkaar, en het ging ineens waaien, maar alleen de binnenste 2 coniferen bewogen en die buitenste niet, dat vond ik best wel eng, ik geloof best wel dat er geesten zijn ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn computer op mijn kamer staan voor 2 jaar en ongeveer 13,5 maanden geleden was ik op mijn comp aan het msnen en iedereen lag in bed en dan hoor ik beneden de trap kraken alsof er iemand naar boven loopt en ik heb ook gehad dan zie ik soms mensen lopen bij de super markt en die lijken echt volledig 100% op mensen die ik goed ken die overleden zijn

dat vind ik gewoon mega creepy en ik krijg dan ook de rillingen over men lichaam heen

Link to comment
Delen op andere websites

een ding snap ik nog steeds niet is al heel lang geleden zon 6 jaar ofzo, ik was een jaar of 12 en ik was een hut aan t bouwen met een maat van me, maar toen kwam er een graafmachine ik denk dat ie ons wegjaagde ofzo maargoed, we sprinten zo naar een hek, door het poortje maar in eens was die graafmachine daar ook, ik snap het echt niet alsof die over het hek sprong want erdoorheen kan niet anders was het hek kapot, en er was ook gene openening groot genoeg voor die machine, bij het volgeden poortje zijn we snel op de fiets gestapt en weggereden, is wel vaag en ik snap het nog steeds niet :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha en ik lieg het echt niet, we waren met zijn 2en een plaat aant shouwen maar ik zag m niet aankomen want me maat liet die plaat vallen en rende weg, i kdenk nog, wat doet hij nou? Toen kijk ik om en schrok me eigen helemaal lam, ik durfde daar niet meer heen de eerste weken

Link to comment
Delen op andere websites

Phoe... leuk topicje, ik zal maar eens beginnen.

1: Ik en een vriend waren huiswerk aan het doen ( 5 jaar geleden, toen we in de Eerste Klas zaten) bij mij thuis, en plotseling hoorden we iemand op de trap. Wij gingen dus kijken, en wisten totaal niet wat het was, want er was niets te zien. Toen we naar beneden gingen, en ook daar niets vonden, hoorden we het weer. Toen we naar boven gerend waren, was het over.

2: Ik zat in de Huiskamer en hoorde iemand m'n naam roepen, terwijl er niemand was.

3: M'n moeder was op een verjaardag, en ik ging naar bed, toen ik zag dat het zolderlicht aan was

4: Ik was bij m'n oma aan het eten, en zag bij de overkant iemand lopen in een huis. Niets bijzonders, alleen ik zag haar nog terwijl ze normaal niet te zien zou moeten zijn door de gordijnen ...

Nu denk ik dat 1, 2 en 3 iets met m'n broer te maken zou kunnen hebben, maar dat is ook gewoon een gokje...

Link to comment
Delen op andere websites

2: Ik zat in de Huiskamer en hoorde iemand m'n naam roepen, terwijl er niemand was.

Scary .. :blink:

Ik heb zelf nog nooit iets raars meegemaakt. Tenminste, niet dat ik weet. :rolleyes:

Geboorte van je broertje? :lol: ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Geboorte van je broertje? :lol: ;)

Nee, dan nog eerder me zusje :lol: :)

Heb iets:

(Niet lezen als je niet van 'geesten' houd)

't Was op school, een paar meiden die zaten geesten 'op te roepen'. Voor hun stond een grote prullenbak, die meiden vroegen aan de geesten of die inhoud van de prullenbak in de brand wou steken. What happened? De prullenbak vloog echt in brand. Niet zo lang, maar het brandde echt.

Daarna 'vroegen' ze of de geest de fietsen in het fietsenrek om wou gooien. En wat gebeurde er, 1 fiets viel om en die tikte alle fietsen aan, net zoals een domino-spel. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Phoe... leuk topicje, ik zal maar eens beginnen.

1: Ik en een vriend waren huiswerk aan het doen ( 5 jaar geleden, toen we in de Eerste Klas zaten) bij mij thuis, en plotseling hoorden we iemand op de trap. Wij gingen dus kijken, en wisten totaal niet wat het was, want er was niets te zien. Toen we naar beneden gingen, en ook daar niets vonden, hoorden we het weer. Toen we naar boven gerend waren, was het over.

2: Ik zat in de Huiskamer en hoorde iemand m'n naam roepen, terwijl er niemand was.

3: M'n moeder was op een verjaardag, en ik ging naar bed, toen ik zag dat het zolderlicht aan was

4: Ik was bij m'n oma aan het eten, en zag bij de overkant iemand lopen in een huis. Niets bijzonders, alleen ik zag haar nog terwijl ze normaal niet te zien zou moeten zijn door de gordijnen ...

Nu denk ik dat 1, 2 en 3 iets met m'n broer te maken zou kunnen hebben, maar dat is ook gewoon een gokje...

is dat allemaal echt wat je nu zegt.

Want je maakt wel veel enge dingen mee dan.

Ik heb nog nooit iets engs meegemaakt.]

Daarom vindt ik het ook raar dat sommige mensen wel heel veel meemaken

Vindt ik wel jammer , want het lijkt met best wel leuk om eens iets raars mee te maken.

Bewerkt: door mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben over het algemeen vrij nuchter met dit soort dingen, ik zou geestverschijningen nog koppig ontkennen als de Headless Horseman in eigen persoon voor me zou staan.

Maar déjà vu's zijn wel creepy, net als het hebben van een voorgevoel, ook al zijn er tig verklaringen voor te verzinnen, dat zijn nog steeds dingen waar ik verbaasd over kan zijn.

Ik had een droom over mijn kat die overleed de dag voor hij werd doodgereden. En ik had ook een naar voorgevoel toen ik het hok van mijn konijn opendeed, waarna bleek dat ze dood was.

Misschien toeval. Misschien niet...

Link to comment
Delen op andere websites

creepy stuff hier

spoken of andere dingen heb k nog nooit gezien maar wel gehoord.....

5 maanden geleden sliep ik bij me oma en me opa was een week gelden overleden

dus k gaa naar de wc en k hoor vreemde geluiden en t leek te komen uit de huiskamer uit de stoel waar me opa altijd in zat

k durfde die nacht niet meer gaan slapen :o :o

Link to comment
Delen op andere websites

Geboorte van je broertje? :lol:  ;)

Nee, dan nog eerder me zusje :lol: :)

Heb iets:

(Niet lezen als je niet van 'geesten' houd)

't Was op school, een paar meiden die zaten geesten 'op te roepen'. Voor hun stond een grote prullenbak, die meiden vroegen aan de geesten of die inhoud van de prullenbak in de brand wou steken. What happened? De prullenbak vloog echt in brand. Niet zo lang, maar het brandde echt.

Daarna 'vroegen' ze of de geest de fietsen in het fietsenrek om wou gooien. En wat gebeurde er, 1 fiets viel om en die tikte alle fietsen aan, net zoals een domino-spel. :blink:

Egt?

Egt gezien? :huh:

Zelf heb ik wel een raar verhaal maar niet zelf meegemaakt..

Link to comment
Delen op andere websites

Geboorte van je broertje? :lol:  ;)

Nee, dan nog eerder me zusje :lol: :)

Heb iets:

(Niet lezen als je niet van 'geesten' houd)

't Was op school, een paar meiden die zaten geesten 'op te roepen'. Voor hun stond een grote prullenbak, die meiden vroegen aan de geesten of die inhoud van de prullenbak in de brand wou steken. What happened? De prullenbak vloog echt in brand. Niet zo lang, maar het brandde echt.

Daarna 'vroegen' ze of de geest de fietsen in het fietsenrek om wou gooien. En wat gebeurde er, 1 fiets viel om en die tikte alle fietsen aan, net zoals een domino-spel. :blink:

Hmmmz, al eens gedacht aan een of andere gast die gewoon voor de lol die meiden voor de gek hield en prullenmand in brand stak en fietsen omgooide.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...