Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat zouden ze dan toch wel gezien hebben, die prullenbak stond recht voor ze.

En als iemand die fietsen omgooid heeft iemand dat heus wel gezien denk ik.

Als het al wat donker was en als die gast wat donker gekleed en stil was kan het misschien wel. Of wat denk je van een muurtje ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

ikmaak ook weinig vaage dingen mee, die graafmachine dan en nog iets, ik zag eerst waar ik woon een meisje lopen, die was best wel lekker dus da vergeet je niet, toen ik op vakantie ging in de ardenne dacht ik toch echt dat ik het presies zelfde meisje had gezien, erna heb ik dat meisje nooit meer gezien ik vin t wel vaag maar 2 keer gezien. en dan nog op verre afstand want ik was op vakantie in de ardenne

Link to comment
Delen op andere websites

toevaallig liep ik 2 weken gelee nog naar beneden toe om iets te pakken, ik loop langs de gangdeur, valt ie opeens van zen klink (hij ging dus open)

......

en ik was een keer (3 jaar gelden, was toen 12) aan het msnen, toen ik 3 harde ploffen hoorde op de leren bank.

en me ouders waren er niet, alleen ik was thuis, dus ik ging ff kijke naar de bank, en toen zag ik van die deukjes erin ligge, alsof iemand erin heeft geslagen.

dat was wel creepy

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dit is een coole topic...

Phew, ik heb zeker een paar creepy stories, ik geloofde er altijd al een beetje en en geloofde in Char (het bekende tv-medium) en heb een paar boeken van haar gelezen...

In haar boeken staan veel dingen waardoor je tekens van gene zijde kan herkennen...

Maar goed; de dingen die nu komen ben ik zeker van dat ze niet een aardse verklaring kunnen hebben...

1.Ik en m'n broertje waren alleen thuis en we hoorden de voordeur opengaan, we lopen direct naar beneden en verwachten onze moeder (we hoorden het allebei) en de deur was nooit opengeweest...

2.Ik hoorde een aantal keren dat een vreemde (of m'n ouders) vaag m'n naam riepen in huis terwijl ik de enige thuis was.

3.M'n badjas viel een keer met haakje en al van de kast terwijl die al jaren goed vastzat.

4.Ik lag te lezen in bed en het voelde alsof iemand op m'n voeten ging zitten en de lakens deukten nog in ook!

5.Het engste: Een tijdje geleden heb ik in een oud en eng herenhuis tegenover ons huis geslapen (dat al 50 jaar in bezit was) van de familie (het stamt uit 1900 en er hebben nog 4 andere families gewoont) ik lage voor m'n zaklamp en die ging spontaan aan!

Het engste komt nog, toen ik de volgende ochtend m'n horloge oppakte was die een paar jaar terugezet en naar een andere datum en een andere tijd...

Wanneer: de datum dat m'n overgrootmoeder is overleden die in dat huis heeft gewoont....

Nou, ik liep nog net niet hard gillend weg maar het scheelde niet veel.

Het is moeilijk te geloven, ik geloofde het vroeger ook nooit van anderen, je moet het meegemaakt hebben en ik ben niet het type sterke verhalen...

Maar zeg eens eerlijk, als je diep gaat spitten, iedereen kent bij zichzelf wel minstens een van zo'n ervaring...

Dat is misschien toch een vaag teken aan de wand dat er misschien meer in het spel is als de bewezen aardse krachten.

Persoonlijk ben ik inmiddels (eerst ook niet) overtuigd van dit soort dingen...

En als ik de berichten hier lees dan denk ik dat velen die het boek van Char zouden lezen toch een vrij creepy onderbuikgevoel zullen ervaren als ze de overeenomsten met eigen ervaringen herkennen...

Link to comment
Delen op andere websites

dat is pas creepy.. :blink:

maar wel goed verteld

ik ben iet zo bang voor ''geesten''enzo, omdat ik wel wat gewend ben, omdat ik veel info weet over het onnatuurlijke zoals''orbs'' (kleine lichtbolletjes)

en ja, ik ben ook een horrorfanaat, dus ik verdiep me er wel heel erg in :D

ik heb zelf niet veel meegemaakt, maar er is ook niemand van mijn famillie overleden die ik kende...

wel woon ik in een oud huis die voor de 1e wereloorlog werdt gebouwd, en dus hoor je wel es de vloere krake en dat soort shit, maar ja...ouwe huize he

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:

edit: met me hoofd

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat  het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:

edit: met me hoofd

Ja, zoiets had ik dus ook meegemaakt, ik heb volgens mij nog nooit zoiets engs thuis meegemaakt! :lol:

Ze zeggen ook wel dat honden geesten kunnen zien...

We waren een keer aan het eten, onzen hond lag in de eetkamer en ging naar de andere kant in het niets kwispelen en in de lucht staren. :huh: :blink:

Een paar keer ging hij ook gewoon in de gang blaffen terwijl er niemand was en buiten ook niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Creepy, maar ik heb ook nog iets gedaan, en dat was glaasjedraaien.

Het was winter 2002, ik ging met mn maat buiten glaasjedraaien, we gingen express al op een grasveld zitten, eenmaal tijdens het glaasjedraaien zag ik in dat spiegeltje 2 felrode ogen, en wat er daarna gebeurde was dat er ineens een erg grote tak van de boom afviel, dus daarom doeik dat niet meer, ik vind dat veel te gevaarlijk

Link to comment
Delen op andere websites

ja met van die kaarjtes met letters erop wij deden dat ook eerst maar gebeurde niks, ken je ook de fabeltjes waar je niet in gelooft, maar je doet t toch maar niet ;)

zoals om 12 uur snachts 15 keer kloppen op de muur dan komt de klopgeest en verbouwt je huis

of je moet ook iets in de spiegel zeggen een paar keer snachts weet ik veel, wel vaag

Link to comment
Delen op andere websites

Het engste komt nog, toen ik de volgende ochtend m'n horloge oppakte was die een paar jaar terugezet en naar een andere datum en een andere tijd...

Wanneer: de datum dat m'n overgrootmoeder is overleden die in dat huis heeft gewoont....

Ik krijg hier spontaan kippenvel van :o

Nuja, er is wel iets wat ik eerst niet wilde posten, maar ik doe het toch.

Een jaar of 3 geleden had ik een tijdje (half jaar ofzo) soms plotselinge agressieve buien.

Dit resulteerde in Rondvliegende radio's tot m'n zusje opsluiten in een kamer en ramen doorslaan. Ook zei ik ooit nog eens dat ik haar kinderen met spijkers door hun lichaam heen aan de muur ging hangen (ik weet van dit alles niet zoveel meer)

We zijn toen een keer naar een medium geweest, en die geloofde dat ik bezeten was, en ik kreeg toen 5 kaartjes mee.

Daar stond 'slechts' háár naam op.

Sindsdien heb ik er nóóit meer last van gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

:blink: ...........

Dat is wel heel eng!

Ik geloof ook dat er slechte geesten zijn, en ja die kunnen ook je daden beinvloeden volgens Char...

Ze zegt gelukkig ook dat mensen veel krachtiger zijn dan geesten.

Link to comment
Delen op andere websites

nou het is niet echt spookverhalen dat ik heb, maar meer gevoelens van Deja Vu, tis eigenlijk altijd zo geweest dat ik op plekken kom die ik haast niet hetrken maar toch een gevoel van herkenning oproepen, misschien omdat ik er ooit vroeger ben heen geweeest maar kan het me niet meer herrineren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...