Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Als het al wat donker was en als die gast wat donker gekleed en stil was kan het misschien wel. Of wat denk je van een muurtje ofzo.

Het was 2 uur 's middags, hartstikke licht. Ik zat naar de prullenbak te kijken terwijl die spontaan in de brand vloog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was met een vriend naar een andere vriend gegaan. want daar was een feest.

Toen wij ff weg gingen van het feest gingen we in een soort weiland zitten (wat naast zijn huis lag) toen zagen we ineens achter ons een boom staan 20 meter achter ons. hij wist ook niet dat die boom daar hoorde maar aan de boom zat een schommel (toen mijn vriend dat zag wist hij dat het een andere boom was die nu ineens achterons stond. Maar het gekke was dat die schommel de heletijd heen en wer ging. en als hij stopte ging hij weer helemaal omhoog en dan ging hij weer uitschommel. wij eerst denken dat het door de wind kwam maar er was helemaal wind. toen ging die vriend naar die schommle pakte hem en ging er op zitten en nog ging de schommel omhoog alleen dit keer niet zo heel hoog. daarna vroegen we aan die vriend die daar woonde vragen waarom die schommel zo op en neer gaat hij zei dat zijn kleine zusje daar dood is aangetroffen. en nu hoor je elke nacht die schommel heen en weer gaan (want hij kraakt als de tering) Dit is echt waar geen lul verhaal ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was met een vriend naar een andere vriend gegaan. want daar was een feest.

Toen wij ff weg gingen van het feest gingen we in een soort weiland zitten (wat naast zijn huis lag) toen zagen we ineens achter ons een boom staan 20 meter achter ons. hij wist ook niet dat die boom daar hoorde maar aan de boom zat een schommel (toen mijn vriend dat zag wist hij dat het een andere boom was die nu ineens achterons stond. Maar het gekke was dat die schommel de heletijd heen en wer ging. en als hij stopte ging hij weer helemaal omhoog en dan ging hij weer uitschommel. wij eerst denken dat het door de wind kwam maar er was helemaal wind. toen ging die vriend naar die schommle pakte hem en ging er op zitten en nog ging de schommel omhoog alleen dit keer niet zo heel hoog. daarna vroegen we aan die vriend die daar woonde vragen waarom die schommel zo op en neer gaat hij zei dat zijn kleine zusje daar dood is aangetroffen. en nu hoor je elke nacht die schommel heen en weer gaan (want hij kraakt als de tering) Dit is echt waar geen lul verhaal ofzo.

Ja, dat is zo'n typisch eng verhaal wat je ook weleens in films zit... :blink:

Btw; dat verhaal van Cortez vond ik ook vrij creepy, hoe is in godsnaam spontane ontbranding mogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen effe voor de duidelijk.

Char is 1 vette fake bitch.

Dit is puur onzin wat zei vertelt.

Zei zegt dat geesten met haar kunnen praten.

Ja dat kan maar dan neemt de geest haar lichaam over en dat doet ze niet.

Dus het is dikke shit.

Ik heb een paar dingen meegemaakt.

1.Ik hoor soms stemmen.Vaak een meisjesstem die maan naam roept.

Best creepy.

2.2 keer een soort van schim gezien en ja ik durfde bijna niet meer te slapen.

3.Ik hoor geluiden snachts rond mij heen en soms geadem.

4.Soms zit iemand op mijn bed.

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet je dat glaasje draaien doen ofzo?? :rolleyes:

Ik wil het weten echt waar zeg het me!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Gast neem het van mij aan doe dit nooit!

Je kan er echt gestoord van worden dat je de volgende dag zelfs zelfmoord wilt plegen.

Vaak zijn het slechte geesten die je oproept en die gaan niet weg wanneer jij wilt dat ze weggaan.Ze doen zich vaak voor als aardige geesten maar het zijn bitches.Vaak moordenaars vroeger geweest.Ik raad het je dan ook aan nooit maar dan ook nooit te doen.Je speelt met dingen die gevaarlijker zijn dan vuur.

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

mijn nicht heeft ook glaasje gedraait

dit s echt waar

op kamp in de zomer van 2003 heeft ze met vriendinnen glaasje gedraait en hebben een slechte geest gekregen

er blijken dus regels te zijn met dit ''gevaarlijke ''gedoe

1 : je mag nooit vragen wat zijn naam is

2 : je mag ook niet vragen of het een goede of slechte geest is

verder zijn er nog wat regels maar die weet ik niet zo goed meer

maar goed...

een vriendin heeft dus die 2 regels overtreden en nu zijn al die vriendinnen helemaal gestoord

ik ben er met men nicht naartoe gegaan ( Zon&Schild in amersfoort ) en die mensen zijn gewoon helemaal gestoord

en men nicht ziet s'avonds als over straat loopt dan staat er een man 20 meter van haar af met een bijl helemaal onder het bloed en met de bedoeling haar ook te vermoorden

en als ze na 11 uur in de avond in de spiegel kijkt heeft ze haar gezicht vol met bloed en sneden en alles

ik ben daarna naar huis gegaan en ik was echt wel bang

ik durfde amper naar huis te gaan :(

ik heb ook een goede vriend die ook hetzelfde gedaan heeft en hij heeft gevraagd wat de toekomst hem te wachten te stond

er werd hem dus duidelijk gemaakt ( met zon glas en allemaal letters )dat zijn neefje de aanstaande woensdag zou worden overreden door een vrachtwagend en daar het leven te verlaten

je kunt dus wel raden wat er die woensdag is gebeurd :(

Link to comment
Delen op andere websites

Vette fake bitch?

Kan jij dan de instorting achter de schermen verklaren toen de broer van Pim Fortuyn er was?

Of het glas dat brak?

Of de mensen die ze op straat ging vragen? Dat er 4-jarige kinderen stonden te huilen?

Vast niet ....

Link to comment
Delen op andere websites

Vette fake bitch?

Kan jij dan de instorting achter de schermen verklaren toen de broer van Pim Fortuyn er was?

Of het glas dat brak?

Of de mensen die ze op straat ging vragen? Dat er 4-jarige kinderen stonden te huilen?

Vast niet ....

dat vond ik ook echt fasinerend

ik dacht echt zo toen ze op straat aan mensen gingen vragen van DIT IS ONMOGELIJK

maar dit is net zo ''raar'' als dat wij de enige in het heelal zijn

ik vind dit maar heel erg strange en ik hoop dat er ooit bewijs zal komen dat er geesten bestaan

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet je dat glaasje draaien doen ofzo?? :rolleyes:

Ik wil het weten echt waar zeg het me!!!!! :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Gast neem het van mij aan doe dit nooit!

Je kan er echt gestoord van worden dat je de volgende dag zelfs zelfmoord wilt plegen.

Vaak zijn het slechte geesten die je oproept en die gaan niet weg wanneer jij wilt dat ze weggaan.Ze doen zich vaak voor als aardige geesten maar het zijn bitches.Vaak moordenaars vroeger geweest.Ik raad het je dan ook aan nooit maar dan ook nooit te doen.Je speelt met dingen die gevaarlijker zijn dan vuur.

Postaldude

Postaldude heeft gelijk, je bent niet lekker als je gaat glaasje draaien!!!! :angry:

Verder moet ik zeggen dat ik eindelijk mijn topic heb gevonden. geloof het of niet, maar is zou zo 8 pagina's vol kunnen typen.

Kleine voorbeeldjes :

- soms op de radio, in een bepaalt liedje hoor ik duidelijk mijn naam roepen.

- als ik tuis kom, schreeuw ik vabaf onder aan de trap naar boven toe, dat ik thuis ben. Ik krijg te horen: 'O, hoe was het op school? ik kom eraan.' Als ik dan tien min. later ga kijken, is er niemand.

- Ik heb wel eens iemand door het raam voorbij zien lopen, dat is niet zo heel vreemd. Alleen was ik op de eerste verdieping...

- Mijn telefoon ging, dus ik wou naar beneden gaan. zie ik de telefoon naast me staan. Hij ging beneden over, terwijl ik hem in mijn handen had.

zo, ik kan nog wel ff doorgaan, maar wil niet alles neerzetten. De vraag of ik in geesten geloof? JA!

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb nix te doen.. Hoe moet glaasjedraaien ofzo ik wil het egt weten en als of ik het ooit ga doen weet ik niet maar wat moet je doen/wat heb je ervoor nodig?

En kan iemand zeggen waarom dit zo gevaarlijk kan zijn..

@ GTAspeler

- als ik tuis kom, schreeuw ik vabaf onder aan de trap naar boven toe, dat ik thuis ben. Ik krijg te horen: 'O, hoe was het op school? ik kom eraan.' Als ik dan tien min. later ga kijken, is er niemand.

Vind je het gek als dit elke dag EGT woord gevraagd dan verbeeld je het gewoon een keer..

En over die Char, als dat alles nep is wat is het trucje dan want ze weet soms alles van zo iemand enzo.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vette fake bitch?

Kan jij dan de instorting achter de schermen verklaren toen de broer van Pim Fortuyn er was?

Of het glas dat brak?

Of de mensen die ze op straat ging vragen? Dat er 4-jarige kinderen stonden te huilen?

Vast niet ....

Se7en is damn right, het klopt gewoon allemaal...

Ik sluit me volledig bij Char aan, dit kan gewoon niet nep zijn, denk er maar eens goed overna en verdiep je eens, mijn aanrader: lees haar boek!

Trouwens, volgens haar heeft iedereen dit soort ervaringen, na deze topic weten we nu vooor onszelf dat we sowieso niet de enigen zijn...

Nog een memorabel moment; ik denk ergens over na, zet de radio aan, en de songtekst sluit beangstigend echt aan op m'n gedachte...

Degene die het boek van Char heeft gelezen mag wat betreft mij eens hier neerzetten wat diegene er van vind... (ben benieuwd! ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig jaar in de winter een hut gebouwt met me neef puur uit verveling en we gingen er een keer snachts heen om te "roken" maar toen ik net de hut in wou gaan zei me neef dat ie iets zag en toen ging ik ook kijken toen zag je tussen de bomen zo een witte schim naar ons toe komen dus we begonnen te rennen als gekken en toen verloor ik me nieuwe pet in de bossen en toen moes ik dus terug <_< toen was ik echt bang

daar in die bossen zijn heel veel mensen omgekomen door de 2e wereld oorlog , je hebt daar ook een hele grote begraafplaats met zo een 100 duizend kruizen (allemaal duitsers) dus mischien dat dat er iets me had te maken, dat is trouwens in belgie ( lommel ) ik sta daar op zo een camping (Blauwe meer)

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...