Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Dat klinkt wel heel mysterieus. :o

Dit doet me angstig veel denken aan the film ''The Bubker'' die over Duitse soldaten in WO2 gaat in een bunker waar het spookt.

Ik verklap de plot niet maar hij is echt heel spannend!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een keer bgelezen dat geesten in je kunnen gaan als ze verdrietig worden en zelfmoord plegen )met glaasje draaien kunnen ook geesten in je huis komen heb ik gelezen)

Dat kopt inderdaad. Daarom moet je het ook nooit doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt iets heel geks meegemaakt.

Mijn opa is overleden 5 jaar geleden en hij had altijd zo'n mooie lederen stoel.

Mijn oma ging ff tanken en ik moet nodig plassen,ik kom terug van de wc zie ik ineens de stoel van mijn opa heen en weer wippen.Niemand behalve ik was bij mijn oma thuis en ineens hoor ik met mijn opa's stem,nick kom even hier.

Ik ging huilen en rende naar buiten man.

Dit is geen bullshit,want mijn oma had hetzelfde vorig jaar

Link to comment
Delen op andere websites

Coole topic!

Ik heb zelf weleens in opdracht van school geesten onderzocht.

En het is dus wel degelijk mogelijk dat ze er zijn.

Ik heb zelf wel eens meegemaakt met een vriend van mij dat er 2 boeken uit de kast vielen toen we aan het glaasje draaien waren.

Tijdens mijn onderzoek heb ik geen og dicht gedaan.

Dat durfde ik niet, ik heb een verhaal gehoord dat je om 12.00 snacht elke klokslag 12 keer bladymary moet roepen, als je dat doet moet je in een spiegel staan waar je je zelf helemaal kon zien.

Ik zelf heb het niet gedurft maar een vriendin van mij zag bloedspetters aan de muur ;)

Ik ben er achter gekomen: hoe erger je ermee bezig houd hoe meer je ergens op gaat letten dus dan lijk het heel eng, als je er niet zo veel mee te maken hebt merk je er niet veel van

Zelf heb ik erg veel verhalen maar 1 vond ik er toch wel heel mooi en dat was deze:

Er waren kinderen aan het glaasje draaien, en toen vroegen ze waneer ze dood gingen.

De geest antwoorde met: zometeen, en ze vroegen dus hoe dan? en de geest je krijgt een auto ongeluk.

De meisjes zijn toen heel de tijd op hun kamer gebleven zonder buiten te komen, toen ze van de trap gingen lopen lag er een klein speelgoed autotje op de trap en daar is ze van af gestuikeld en dood was ze.

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt toch ook een Ouji-bord ofzow, om geesten op te roepen, ik weet niet precies hoe dat gaat, maar dat schijnt ook te werken...

Die heb ik 1 van mijn oma gekregen en die man die is overleden werkten op een boot en daar hadden ze hem waarschijnlijk gevonden, dat ding is mischien al een eeuw oud en daarom ligt het ook veilig op mijn kamer ;)

Woops sorry voor de dubbelpost

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

vet creepy

Ik heb ok best iets vaags en eng.

toen mijn opa overleed,overleed zijn zus Precies 6 weken daarna aan hetzelfde,en PRECIES 6 weken daarna overleed zijn broer aan hetzelfde(scheur in de aortha)

En het zit niet in de familie dus dit vind ik wel heel eng

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit net op google en zoek "glaasje draaien" op maar het wordt OVERAL afgeraden ivb met als je kwade geesten krijgt die proberen je vertrouwen te winnen, de meeste mensen stellen dan de vraag wanneer ga ik dood waarna de geesten antwoorden over een paar dagen ofzo waardoor je in angs leeft, je kapt dan met glaasje draaien en denkt dat de geest weg is maar da is ni en hij verziekt je leven,

overal van dit soort verhalen maar ik ga het niet doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een gothic uit mijn klas die had met allemaal andere gothic glasje gedraaid en toen vielen ineens inslaap (allemaal tegelijk) Toen ze waker waren waren hun polsen door gesneden echt heel eng maar het bloede niet er zat alleen een hele diepe snee in maar ze kon zich er niks van herinderen daarom ga in nooit glasje draaien

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt toch ook een Ouji-bord ofzow, om geesten op te roepen, ik weet niet precies hoe dat gaat, maar dat schijnt ook te werken...

Die heb ik 1 van mijn oma gekregen en die man die is overleden werkten op een boot en daar hadden ze hem waarschijnlijk gevonden, dat ding is mischien al een eeuw oud en daarom ligt het ook veilig op mijn kamer ;)

Woops sorry voor de dubbelpost

Kan het ook zonder?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt toch ook een Ouji-bord ofzow, om geesten op te roepen, ik weet niet precies hoe dat gaat, maar dat schijnt ook te werken...

Die heb ik 1 van mijn oma gekregen en die man die is overleden werkten op een boot en daar hadden ze hem waarschijnlijk gevonden, dat ding is mischien al een eeuw oud en daarom ligt het ook veilig op mijn kamer ;)

Woops sorry voor de dubbelpost

Kan het ook zonder?

wat bedoel je?

Link to comment
Delen op andere websites

Melchior je gelooft wat je wilt geloven is het niet?

Even terug op Se7en.

Ooit wel eens gedacht dat Char maybe een oortje in kan hebben?

Denk je echt dat geesten effe zin hebben zo van:Yo nu kom ik op TV lekker met Char kletsen is dat niet fijn.

Die geesten zitten niet voor Jan en zijn shit.

Geesten zijn mensen die iets niet hebben opgelost in het vorig leven en die het wel opgelost willen krijgen voordat ze weggaan.

Als jullie mij niet geloven respecteer ik dat.

Maar ik zeg alleen wat ik ervan weet en vind.

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...