Jump to content

Spookverhalen


MightyDuck

Recommended Posts

Melchior je gelooft wat je wilt geloven is het niet?

Even terug op Se7en.

Ooit wel eens gedacht dat Char maybe een oortje in kan hebben?

Denk je echt dat geesten effe zin hebben zo van:Yo nu kom ik op TV lekker met Char kletsen is dat niet fijn.

Die geesten zitten niet voor Jan en zijn shit.

Geesten zijn mensen die iets niet hebben opgelost in het vorig leven en die het wel opgelost willen krijgen voordat ze weggaan.

Als jullie mij niet geloven respecteer ik dat.

Maar ik zeg alleen wat ik ervan weet en vind.

Postaldude

Het is je goed recht om je mening te uiten, maar Char zit niet met een oortje in haar oor, ze maakt echt contact met het hiernamaals, dat is ook al bewezen, en als ze toch een oortje in had zien we dat wel op TV

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    32

  • Melchior

    22

  • Clowntje_93

    22

  • LBG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

volgens char kun je geesten ook zien

als je soms op je stoel zit ofzo en je ziet iets zwarts snel door je ooghoeken voorbij gaan dan zijn dat geesten volgens char

heb ik in een van haar afleveringen gezien :)

en ik weet bijna wel zeker dat er geesten bestaan

ik heb hier nog een verhaal wat echt onvoorstelbaar is

vorig jaar reed ik met mijn oom met de motor over de snelweg.

toen wou men oom naar rechts gaan om te ritsen zeg maar

alleen werd hij steeds 'tegengehouden'

als hij naar rechts stuurde werd hij gewoon weer naar links gedrukt

wij vonden dit echt raar en en zijn toen verder gereden en 100meter verderop lag er een dikke tak over de weg

dus als wij naar rechts zouden gaan rijden dan zouden we dus verongelukken door die tak

blijkbaar zijn we dus behoedt voor een dodelijk ongeluk en ik denk dat een overleden familie lid ons heeft gered :huh:

Bewerkt: door san_andreas_boy
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben iemand die niet snel gelooft maar toch DENK ik wel dat geesten bestaan ook buitenaardse wezens, zou het niet vreemd zijn dan??? je kan je niet voorstellen hoe groot het heelal is zo groot, waarom zijn wij dan de enige? ik vind het heel vreemd, en denken jullue nooit na "wat gebeurt er met me als ik dood ben" ik heb dat wel is :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben iemand die niet snel gelooft maar toch DENK ik wel dat geesten bestaan ook buitenaardse wezens, zou het niet vreemd zijn dan??? je kan je niet voorstellen hoe groot het heelal is zo groot, waarom zijn wij dan de enige? ik vind het heel vreemd, en denken jullue nooit na "wat gebeurt er met me als ik dood ben" ik heb dat wel is :blink:

ik heb dat ook zo vaak man

dan weet je gewoon echt niet wat je moet denken

men oma vertelde altijd dat je dan naar de hemel ging :puh:

hier ook nog een raar geval

toen men oudste oom 14 was heeft hij een ernstig ongeluk gehad

hij lag in coma voor 1 week

toen hij weer wakker werd zei hij dat hij een tunnel ( de hemel dus ) zag

hij zag ook allemaal verschillende kleuren

en er werd van dat hemelse muziek gedraaid en er stonden een groepje mensen te wachten op hem en die riepen '' kom dan kom maar het is hier goed''

mijn oma heeft dit al een paar keer aan mij verteld en ik weet echt niet wat ik moet denken hiervan

zijn er mensen die dit ook wel eens hebben meegemaakt

?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat denk ik ook vaak,maar een vriend van mij zijn kameraad is vorig jaar overleden en steeds als hij bij het speeltuintje is zit die overleden gozer naast hem!!

echt ik vind dat niet meer normaal ik vind het gewoon eng man

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben iemand die niet snel gelooft maar toch DENK ik wel dat geesten bestaan ook buitenaardse wezens, zou het niet vreemd zijn dan??? je kan je niet voorstellen hoe groot het heelal is zo groot, waarom zijn wij dan de enige? ik vind het heel vreemd, en denken jullue nooit na "wat gebeurt er met me als ik dood ben" ik heb dat wel is :blink:

zo iets heb ik ook wel eens een de gedachte van dat het heelal oneindig is <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik ben een geweldige dromer op dat gebied... Wat er na de dood gebeurt? Tsja... Ik ben niet gelovig, en ik geloof niet in een hiernamaals. Ook geloof ik niet in reïncarnatie. In mijn idee is er na de dood gewoon niets... En dat vind ik verder ook geen beangstige gedachte.

Vandaar dat ik ook niet in geesten of spoken geloof.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik ben een geweldige dromer op dat gebied... Wat er na de dood gebeurt? Tsja... Ik ben niet gelovig, en ik geloof niet in een hiernamaals. Ook geloof ik niet in reïncarnatie. In mijn idee is er na de dood gewoon niets... En dat vind ik verder ook geen beangstige gedachte.

Vandaar dat ik ook niet in geesten of spoken geloof.

Als jij dat zegt is dat zo :lol:

Maar goed soms lijk het wel of je in een vorig leven hebt gezeten, vooral als je je verbeeld hoe het in de middel eeuwen was lijk het toch echt dat ik daar ook een keer leefde ;)

Heeft er 1 van jullie ook wel eens aura's gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

nee maar ik ken wel een meisje die dat kan zien bij mensen alleen ik weet nie meer wa al die kleuren betekenen

ik had een blauw aura dat betekende geloof ik da ik heel ge*l was :puh: nee geintje ik weet het echt nie meer wa da was <_<

Link to comment
Delen op andere websites

dat geloof jij misschien Nick B)

maar ik denk er persoonlijk anders over een vorig leven kan inderdaad el bestaan wie heeft bewezen dat het niet zo is?

ben een keer bij een helderziende geweest en die zei dat ik in mijn vorig leven een wilde kat ben geweest en dat na mijn dood ook weer zal worden?

Bullshit of niet? ik denk van niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...