Jump to content

NL Ondertitiling voor VC


Mendez

Recommended Posts

HOi Bestaat er een NL ondertitieling voor GTA Vice City ?

Die is er wel. Ik heb hem alleen nog niet los kunnen vinden. Download even deze mod, hierbij zit een Nederlandse ondertiteling inbegrepen. Het bestand met de ondertiteling heet 'spanish.gxt'. Dit bestand plaats je in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Text.' Maak s.v.p. wel back-up's van je huidige bestanden. Als je het bestand vervangen hebt, moet je in het spel nog even van taal veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Mendez, zou je alsjeblieft eerst even goed willen lezen wat Matthijs zegt voordat je gaat posten. Dat had je namelijk zo gezien dat hij zegt dat je alleen het bestand ''spanish.gxt'' moet hebben en al die andere bestanden kunt laten.

Link to comment
Delen op andere websites

daar hep ik niks aan allemaal losse bestanden zijn dat en dat moet ik niet hebben

Je leest niet goed. In die mod bevinden zich inderdaad allemaal bestanden. Echter staat er ook een bestand in met de naam: 'spanish.gxt'. Dit bestand bevat je Nederlandse ondertiteling. trek je dus verder niets aan van de overige bestanden, je hebt enkel 'spanish.gxt' nodig. Je kopieërt dit bestand dus naar: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Text.' Vervolgens nog even de instellingen veranderen in Vice City. That's all.

Link to comment
Delen op andere websites

daar hep ik niks aan allemaal losse bestanden zijn dat en dat moet ik niet hebben

Je leest niet goed. In die mod bevinden zich inderdaad allemaal bestanden. Echter staat er ook een bestand in met de naam: 'spanish.gxt'. Dit bestand bevat je Nederlandse ondertiteling. trek je dus verder niets aan van de overige bestanden, je hebt enkel 'spanish.gxt' nodig. Je kopieërt dit bestand dus naar: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Text.' Vervolgens nog even de instellingen veranderen in Vice City. That's all.

Oke glukt thank":puh::P:):)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...