Jump to content

geesten oproepen


TubS

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    9

  • Bradley H.

    6

  • Tim14

    5

  • -Niels-

    5

Ik was op een feestje, ze gingen het doen. Ik deed niet mee! Ik zag het glaasje gaan [sCARY!!] Dit is niet fake! ik vluchtte naar de wc.. Ik was zoo bang [ niet dat ik een mietje ben hoor :puh: ]

Maar dat filmpje duurde ook niet lang :wacko:

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe dit nooit..., dan vraag je waarom ?

Omdat mijn moeder toen ze 13/14 was ook gedaan heeft..., niet zozeer glaasje draaien maar met iets anders dat "OUIJA" heet,

ze zij het aan het begin gezellig was, vragen stellen die daarna met behulp van een stokje beantwoord werden,,,

maar toen begon het ineens alles begon te bewegen, televisie uit aan (zelf als de stekker eruit was), lampen aan uit..., haar vrindinen natuurlijk wegrennen <_< dingen vielen van de muut, plantjes aan het goordijn beweegde..., zo is hoe ze me het nog vaak naavertelt...,

daar zat ze dan 5 jaar in een huis met die "kut" geest, maar je leert er mee leven zij ze...

na dit verhaal krijg ik aan de ene kant ook "zin" om het te doen en om de sensatie te voelen...,

maar nee nog nooit gedaan en wil mezelf ook graag inhouden.-..

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe dit nooit..., dan vraag je waarom ?

Omdat mijn moeder toen ze 13/14 was ook gedaan heeft..., niet zozeer glaasje draaien maar met iets anders dat "OUIJA" heet,

ze zij het aan het begin gezellig was, vragen stellen die daarna met behulp van een stokje beantwoord werden,,,

maar toen begon het ineens alles begon te bewegen, televisie uit aan (zelf als de stekker eruit was), lampen aan uit..., haar vrindinen natuurlijk wegrennen <_< dingen vielen van de muut, plantjes aan het goordijn beweegde..., zo is hoe ze me het nog vaak naavertelt...,

daar zat ze dan 5 jaar in een huis met die "kut" geest, maar je leert er mee leven zij ze...

na dit verhaal krijg ik aan de ene kant ook "zin" om het te doen en om de sensatie te voelen...,

maar nee nog nooit gedaan en wil mezelf ook graag inhouden.-..

Is dit echt wil ik toch niet meemaken? :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe dit nooit..., dan vraag je waarom ?

Omdat mijn moeder toen ze 13/14 was ook gedaan heeft..., niet zozeer glaasje draaien maar met iets anders dat "OUIJA" heet,

ze zij het aan het begin gezellig was, vragen stellen die daarna met behulp van een stokje beantwoord werden,,,

maar toen begon het ineens alles begon te bewegen, televisie uit aan (zelf als de stekker eruit was), lampen aan uit..., haar vrindinen natuurlijk wegrennen <_<  dingen vielen van de muut, plantjes aan het goordijn beweegde..., zo is hoe ze me het nog vaak naavertelt...,

daar zat ze dan 5 jaar in een huis met die "kut" geest, maar je leert er mee leven zij ze...

na dit verhaal krijg ik aan de ene kant ook "zin" om het te doen en om de sensatie te voelen...,

maar nee nog nooit gedaan en wil mezelf ook graag inhouden.-..

Is dit echt wil ik toch niet meemaken? :ph34r:

ja het is 100% echt, ik wil het niet meemaken..., maar slechts zien met mijn eigen ogen dat het echt is..., en dan alles weer terugdraaien..., ik wil echt niet 5 jaar met een geest op men rug zitten...

P.S die geest was aleen in haar huis dus niet op andere plekken, en hij stoorde haar aleen maar als ze aleen was (meestal dan)

verdere informatie als jullie willen

- die man die was eerst erg vriendelijk en vertelde het volgende

mijn moeder - "hoe heet je"

de man - "Ion"

mijn moeder- "hoe ben je gestorfen"

de man- "in de 2e wereld oorlog"

(hoe het precies is gegaan het weet ik niet..., maar het is iniedergeval Ion die gestorfen was in de 2e wereld oorlog hij was engels en was neergestoort met zijn eenmotorige vliegtuigje

Link to comment
Delen op andere websites

mijn moeder - "hoe heet je"

de man - "Ion"

mijn moeder- "hoe ben je gestorfen"

de man- "in de 2e wereld oorlog

dat was trouwens toch een van de regels...

niet met geesten over de dood beginnen? of heb ik het nou verkeer

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel creepy.

Maar jij zei: 'hij was in het begin erg vriendelijk'.

Later niet meer dan?

Heeft hij nog meer dingen verteld?

hij zoekt contact met aarde..., op het moment dat mijn moeder haar dueren open zette voor de geestenwereld kwam dus deze Ion genaamde vent eraan...

die was blij om de comuniceren, maar op het moment dat hij doorkrijgt dat je het gesprek wilt breken en verder wilt gaan met je leven gaat hij storen...

er word gezegt dat zo´n geest je 5 a 10 jaar stoort...., verhuizing kan helpen..., dat heeft mijn moeder dus ook gedaan... niet zozeer om die geest...

het is al 25 jaar geleden ga er dus niet vanuit dan mijn moeder elk detail nog weet... ;)

niet met geesten over de dood beginnen? of heb ik het nou verkeer

ik weet ook niet of dit het laatste vraag/antwoordt was, maar ergens staat het me ook bij dat het niet mag ofzo...

Bewerkt: door bradley1990
Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel creepy.

Maar jij zei: 'hij was in het begin erg vriendelijk'.

Later niet meer dan?

Heeft hij nog meer dingen verteld?

hij zoekt contact met aarde..., op het moment dat mijn moeder haar dueren open zette voor de geestenwereld kwam dus deze Ion genaamde vent eraan...

die was blij om de comuniceren, maar op het moment dat hij doorkrijgt dat je het gesprek wilt breken en verder wilt gaan met je leven gaat hij storen...

er word gezegt dat zo´n geest je 5 a 10 jaar stoort...., verhuizing kan helpen..., dat heeft mijn moeder dus ook gedaan... niet zozeer om die geest...

het is al 25 jaar geleden ga er dus niet vanuit dan mijn moeder elk detail nog weet... ;)

Oke, maar wat doet zo iemand, dan als hij je wilt gaan storen?

Zou nooit iets met dat soort dingen gaan doen!

Link to comment
Delen op andere websites

alles wat ik heb gezegt

ramen open dicht...

televisie uit/aan

dingen bewegen

dueren slaan dicht

lampen aan uit zelfs als de stekker er niet in zit...

in feite kunnen ze je het leven zwaar maken..., maar ze kunnen je niet doodt of gewondt maken... geloof ik want ik heb nog nooit zoiezts gehoort

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ook allemaal gekke dingen gehoord omtrent ''Glaasje draaien''

Die dingen waren niet fijn, en het zal best kunnen denk ik... Ik sluit me niet af voor dit soort dingen alles kan.. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me niet af voor dit soort dingen alles kan.. :rolleyes:

Ik corigeer je maar even voor de geesten iets doorkrijgen :)

Je sluit je "WEL" af voor dit soort dingen als het kan :)

dadelijk zit je met 5 klopgeesten bij Fred Kroket :lol:

En klopgeesten zijn zo iritant

Link to comment
Delen op andere websites

En klopgeesten zijn zo iritant

Hoe weet je dat dan?

Heb je zelf thuis klopgeesten ofzo?

En over die man Ion was die neergestort met ze vliegtuigje vlak bij jullie huis of zo.... :blink:

Want jou verhalen boeien me wel. Het zou best kunnen dat ze contact zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken wel iemand die geesten heeft.

Ik was bij haar,nog vroeg in de morgend,ze maakt haar bed op en we gaan ontbijten.

Een half uurtje komen we terug en heel het bed was doorelkaar gehaald!

De dekens waren er af getrokken,heel het bed was kapot.

Ik en haar waren de enige die thuis waren! :blink:

S'nachts,bij mij thuis hoor ik altijd geklop op de zolder.

Ik ben er snachts op geweest en zag een lichtje voorbij vliegen. :ph34r:

Maar ik heb nog nooit glaasje draaien gedaan,en ik denk ook niet dat ik het ooit ga doen.

Ik kan er s'nacht wel nooit van slapen,zoals dat Filmpje dat op de vorige pagina gepost is.

Ik denk ook wel is dat ik zo een geest heb gezien op een foto,was precies op een gezicht.

Maar zoals Bradley1990 al zei,geesten vermoorden je nooit of verwonden je,ze maken gewoon heel je leven kapot...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...