Jump to content

geesten oproepen


TubS

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    9

  • Bradley H.

    6

  • Tim14

    5

  • -Niels-

    5

Sorry hoor, maar dat filmpje vind ik echt nep!

Maarja, sommige mensen geloven het.

Inderdaad het lijkt dus wel heel erg fake.

Maar toch krijg je er de kriebels van. :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Cool filmpje alleen op het laatst met dat ''look closer'' is wel bullshit denk ik.. :unsure:

Dat is ook zo, volgens mij is alles dat van dat filmpje.

Maar het is gewoon, hoe erger je je met geesten bezig houd hoe meer je er in gaat geloven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige hebben deze filmpjes waarschijnlijk al gezien in het ''waargebeurde sppokverhalen'' topic.

Deze filmpjes!

Ik zou zeggen bekijk ze maar eens! :ph34r:

Je moet op die hekjes klikken die open en dicht gaan.

Ik begin er toch zwaar in te geloven! :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof niet in geesten ofzo

ik vind alle mooie verhaaltjes hier totale bullshit en "mooi verzonnen"

nu ja,kzal eens zien of ik ook eens een geestje tegenkom :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik vind het zeker geen bullshit, ik heb een virend die heeft een boek en dat heet '''Geheimen van de Donkere Wereld'' en daar staan ook spookfoto's en verhalen in...

Waarom zouden ze niet bestaan..? :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk je gaat naar de winkel.

Koopt photoshop (of download :rolleyes: )

Je haalt een foto van een kerkhof, huis, en daar stop je een getekend spook in!

Vervolgens zet je die op internet, en maakt iedereen wijs dat ze bestaan.

Na het verhaal van bradley begin ik te twijfelen.

Hij had een heel goed verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk je gaat naar de winkel.

Koopt photoshop (of download  )

Je haalt een foto van een kerkhof, huis, en daar stop je een getekend spook in!

Vervolgens zet je die op internet, en maakt iedereen wijs dat ze bestaan.

Na het verhaal van bradley begin ik te twijfelen.

Hij had een heel goed verhaal.

Jah maare niet alles is Photoshop.. ;)

Je moet je er natuurlijk ook een beetje voor openstellen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

yo ik wil zo geestje oproepen voor lol :lol:

maar hoe moet et

Zoek eens op het internet of misschien staat het in het eerste bericht van TuBs:

Glaasje draaien of anders gezegd "geesten oproepen" is een"spelletje" dat vooral bij de jeugd erg geliefd is.

Een onschuldig spelletje? Beslist niet!

Rond de aarde,maar ook vlak bij ons bevinden zich zielen van gestorvenen die, wel of niet bewust van hun eigen dood, niet in staat zijn op te stijgen naar het licht.

Men noemt hen aardgebonden entiteiten en ze kunnen gehecht zijn aan een huis of plaats en de nieuwe bewoners als indringers ervaren.

Ook zijn er zielen die bewust rond de aarde hangen, ze missen hun aardse genotmiddelen en hunkeren naar drugs,drank, sigaretten enz.

Vaak hechten ze zich aan een gebruiker of vertoeven in de directe omgeving om toch nog iets van deze genoegens te kunnen ervaren.

Het aanhechten kan op gemakkelijke wijze gebeuren omdat de aura van de gebruiker door deze middelen verzwakt raakt, ook wel gaten vertoont, waardoor een entiteit naar binnen kan komen. Ook de aura's van jonge mensen in de pubertijd zijn door hormonale werking niet altijd goed aaneengesloten. Wanneer ze zich met glaasje draaien gaan bezighouden wordt hun poging vaak meteen beloond.Veel entiteiten die in hun aardse leven niet deugden en bij hun overgang maar wat bleven hangen, vervelen zich en vinden het leuk chaos en verwarring te zaaien.

Zodra ze de kans krijgen storten ze zich op de argeloze jonge mensen die niet kunnen overzien waarmee ze contact maken. Meestal is de werkwijze als volgt:

een entiteit meldt zich, probeert het vertrouwen van de aanzittenden te winnen en doet zich voor als een hoge geest van gene zijde. Ze kunnen de gedachten,wensen, en zwakheden in iemand aflezen en kijken in verleden en toekomst.

Als het groepje, onder de indruk van hun mooie raadgevingen en frappante voorspellingen, zich voldoende heeft opengesteld, kan de "pret" beginnen!

Er worden nu ongelukken en verschrikkelijke ziektes aangekondigd, personen verdacht gemaakt, en onrust gestookt. Omdat eerdere antwoorden allemaal klopten, is de paniek compleet, Nu wil het groepje ervan af. Ze stoppen de kring, maar de opgeroepen en aangehechte entiteit(en) laat zijn prooi niet gaan.

Hij probeert te beinvloeden door stemmen te laten horen en opdrachten te geven. Ook kunnen angstdromen, slecht slapen en negatief gedrag ontstaan.

Wat er mis kan gaan

Wanneer dergelijke contacten zonder goede bescherming uitgeprobeerd worden, bestaat de kans dat deze opgeroepen entiteiten op een negatieve manier je leven gaan bepalen.

Er gaan dingen mis, je krijgt vervelende dromen waarin je je aangevallen voelt of krijgt nachtmerries, ineens een dodelijke vermoeidheid, stemmen horen, maar ook in huis koude tochten voelen(je kunt ze meenemen van huis tot huis),voetstappen horen terwijl je weet dat er niemand boven is, het hard kraken van de trap alsof er iemand vanaf loopt.

Dan zijn er nog de bedorven luchten, die zonder aanwijsbare oorzaak zomaar ergens in huis hangen , angsten etc.

Trouwens er is helemaal geen lol aan hoor,zit erg veel kans op dat je een geest hebt.En dan kan heel je leven om zeep zijn...

@Ironf1st:ik heb dat verhaal niet verzonnen hoor,is allemaal erg gebeurd. <_<

Bewerkt: door Dragonmaster
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...