Jump to content

geesten oproepen


TubS

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    9

  • Bradley H.

    6

  • Tim14

    5

  • -Niels-

    5

ik geloof niet in geesten ofzo

ik vind alle mooie verhaaltjes hier totale bullshit en "mooi verzonnen"

nu ja,kzal eens zien of ik ook eens een geestje tegenkom :rolleyes:

Er zijn toch ook mensen die het allemaal echt meegemaakt hebbn <_<

word een beetje moe van dat gezeik van jou tegen mij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof niet in geesten ofzo

ik vind alle mooie verhaaltjes hier totale bullshit en "mooi verzonnen"

nu ja,kzal eens zien of ik ook eens een geestje tegenkom  :rolleyes:

Er zijn toch ook mensen die het allemaal echt meegemaakt hebbn <_<

word een beetje moe van dat gezeik van jou tegen mij.

mee eens..., ik snap precies wat je bedoelt..., want er is ook iets wat ik niet geloof...

dat is "god"

maar ik ga niet hier voor alle gelovenige zeggen dat "god" dikke bullshit is..., denk na over wat je zegt... ;)

mooi verzonnen is het zeker niet

ik wil jullie nog meer vertellen over wat ik in mijn leven over geesten heb gehoort ik heb ze zelf nooit gezien en probeer me er ook voor af te sluiten, maar ondaks je jezelf ervoor afsluit komen/zijn ze er toch

mijn stiefvader, die ik sinds 3 jaar ken "durft" geen wordt over geesen te zeggen durft geen films over geesten te zien etc., het is toch een man van 40 jaar....

maar 1 dag ben ik te ver gegaan met het vragen "waarommm, waarommmm" en heeft hij huilend duidelijk gemaakt dat hij 1 keer een geest heeft gezien...

volgens hem was dat rond een huis is de plek "rioja" (het dorpje waar ze wijn maken)

een man met een hoge zwarte hoed die hem met een doodseblik aankeek liep het trapje op..., toen hij ook de trap opging was de man "verdwenen"

hier heb ik "een van de enigste" foto´s die ik daatwerkelijk geloof, het is een van de bekentste foto´s van het NET

alacaza_delos_fantasmas2_big.jpg

*mijn moedr* heeft volgens haar een beetje paranormale krachten waardoor zij dus op bepaalde plekker geesten ziet of slechts voelt, zoals ze nog geen maand geleden tegen mij zij dat in het huis van mij stief-opa "1" geest rondliep...,

ik vroeg haar om meer informatie toen ze zij..., "als ik me concentreer kan ik ze zien, kan ik met ze praten, kan ik ze helpen, maar ik heb er geen zin in" zij wilt zich er ook voor afsluiten maar heeft om de een of andere manier gewoon die kracht die ook wel "sixt sence" genoemt wordt...,

elke keer als ik naar dat huis ga krijg ik de rillingen over mijn lijf..., aan de ene kant ben ik blij dat ik niks zie lopen diep in mijn ooghoeken...

Als jullie meer willen, ik wil best wel vragen of mijn moeder meer van dat soort gebuertenissen vertelt aangezien ik er ook benieudt naar ben

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE (gamenerd @ Apr 14 2005, 12:47 PM)

maar het lijkt me cool en mn leven is al vergald door school 

Glaasje draaien is niet voor de lol en als je denkt dat school je leven al verpest raad ik je glaasje draaien af, ik hoorde een verhaal van de buurman die zei dat een vriend van hem een keertje om 12 uur precies is gaan glaasje draaien en sindsdien allemaal gedaantes zag met afgehakte hoofden enz.. :blink:

Heeft iemand trouwens gehoort van ''Emma is dood''

Als je om 12 uur in de spiegel kijkt en het licht aan en uit knippert en Emma is dood opzegt, verschijnt de geest van een meisje...

Ik heb het nooit durven proberen.. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

geesten bestaan niet

nou wil ik niet zeggen dat er geen gedaantes van dode mensen rondzwerven maar ze heten geen geesten

ik snap het echt niet he we zeggen dat we niks van dat betaan afweten dus geen informatie hebben maar we weten wel dat het geesten zijn :rolleyes: mischien zijn het wel magakas ofziets

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof niet in geesten ofzo

ik vind alle mooie verhaaltjes hier totale bullshit en "mooi verzonnen"

nu ja,kzal eens zien of ik ook eens een geestje tegenkom  :rolleyes:

Er zijn toch ook mensen die het allemaal echt meegemaakt hebbn <_<

word een beetje moe van dat gezeik van jou tegen mij.

Even off topic

Hij zeikt helemaal niet naar jouw in de post. Dus wrm ga je dat dan zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had enkel de tweede pagina gelezen en die eerste post,op de tweede pagina stond dat verhaal

Tim14,relax man,zo interessant ben je ook niet hoor dat ik direct tegen je ga zeiken <_<

Link to comment
Delen op andere websites

geesten bestaan <_<

want 2jaren geleden kwam min ex lief Lola om in een auto ongeluk (een stomme truck gleed tegen haar kant en zy werd verpletterd :(

enjah ik hoor haar stem steeds op alle plaatsen hoor, in supermarkten, school, waar ik ben hoor ik die stem steeds en nu nog altyd hoor,

een paar weken geleden zag ik haar toch zelf als geest hoor en dan had ik gebabbeld met haar en dan werd min ma wakker en kwam naar me en werd meteen verschoten en daarna kwam min zus ook want zy was heel erg goed bevriend met min ex lief Lola

en toen zag min zus echt zoo bleek want zy heeft ook zelf gezien, dus wat anders was het dan??? precies zelfde gezicht en lijf, zelfde stem

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het onzin,maar jullie geloven maar wat jullie zien/denken te zien

ik zal mn mening herzien zodra ik er ook eentje tegenkom,of stuur er één naar mij voor een gezellige babbel

(hoewel,mn leerkracht wiskunde is denk ik al jaren dood zonder het te beseffen :rolleyes: )

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof niet in geesten ofzo

ik vind alle mooie verhaaltjes hier totale bullshit en "mooi verzonnen"

nu ja,kzal eens zien of ik ook eens een geestje tegenkom  :rolleyes:

Er zijn toch ook mensen die het allemaal echt meegemaakt hebbn <_<

word een beetje moe van dat gezeik van jou tegen mij.

Even off topic

Hij zeikt helemaal niet naar jouw in de post. Dus wrm ga je dat dan zeggen.

Dat doet ie anders wel vaak dat gelul via pm naar mij van hem <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand zei is een keer vroeger als je bloed maria 3 keer achterelkaar zegt in de spiegel om 12 uur gebeurt er iets vet engs enzo maar ja ik geloof het niet maar ik heb het nog steeds niet gedaan :unsure: vind het toch wel vet gare shit.

Majah die geesten he haha :puh: <_< volgens mij zit er bij iedereen wel 1 in een gangkast

Succes verder met geest verhalen GhostHunters:lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand zei is een keer vroeger als je bloed maria 3 keer achterelkaar zegt in de spiegel om 12 uur gebeurt er iets vet engs enzo maar ja ik geloof het niet maar ik heb het nog steeds niet gedaan :unsure: vind het toch wel vet gare shit.

Majah die geesten he haha :puh: <_< volgens mij zit er bij iedereen wel 1 in een gangkast

Succes verder met geest verhalen GhostHunters:lol:

Ik dacht dat het ''Maria is dood'' was..?!

Enne dit is al gezegd.. lees topic eerst.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...