Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
S-te-Fan

[MODEL] Van Gmax naar 3D Studio Max

Recommended Posts

S-te-Fan

Beste Gasten Leden Superleden Megaleden Moderators en Admins (^^)

Hier volgt een tutorial om Gmax Scenes om te zetten naar het .3ds formaat, de benodigheden zijn als volgt:

Gmax

3D Studio Max

Tempest Quake III Game pack (Download)

3D Exploration (Download)

1. Download en Installeer Tempest.

2. Ga naar File en klik dan op Open.

3. Kies je Gmax scene.

4. Eenmaal je scene geopend ga je naar File en dan naar Export.

5. Exporteer je model als .MD3

6. Tik bij "The Following Frames" 0 en druk op OK. (Als je een foutmelding krijgt dan moet je een texture toepassen)

7. Sluit tempest af en download installeer en start 3D Exploration.

8. Open je model.

9. sla het weer op als .3ds formaat

10. Importeer de .3ds file in 3D Studio max

11. Klaar is ...

Plaatjes volgen...

Hopelijk hebben jullie wat aan deze tutorial gehad ^_^.

Edited by stefaneke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rivel

Dat ziet er goed uit, hier was ik allang naar opzoek! Dankje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
K.O.

flink korte tut zeg. Had je het niet kunnen illustreren met foto's of zo? Nou ja het is ook wel duidelijk, maar vergeleken met al die andere tuts lijkt ie zo kort en leeg, als je begrijpt wat ik bedoel.

Anyway, ik doe t gewoon direct in Max, dan heb je GMax helemaal niet nodig he :puh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SmokingCookie

ooh cool :tu:

Edited by SmokingCookie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...