Jump to content

Jouw Topsnelheid.


Mazzeltje

Recommended Posts

Ik ben wel een persoon van records. Ik houd mij daar vaak mee bezig en vind het ook erg leuk om er over te lezen.

Daarom leek het mij wel leuk om hier te vertellen wat het hardst is wat je ooit hebt gereden.

Ik weet dat de meerderheid geen scooter of auto heeft. Maar je hebt vast wel eens bij iemand stiekem op een scooter gereden. En anders vertel je gewoon hoe hard je ooit hebt gehaald met je fiets. :sigaar:

Mijn topsnelheid is zelf 205 km/h met mijn eigen auto. ^_^

@--RTS: Ik ben inderdaad naar Duitsland geweest. :engel: Vorige week zondag zelfs. En in Nederland heb ik 185 km/h gehaald een keer.

Maar ik bedoelde eigenlijk wat JIJ hebt gehaald. Niet dat je bij iemand in de auto hebt ingezeten. :puh:

@--RTS nog een keer: Dan vertel je beide. Dat is nog beter jah. :bier:

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • FerryN

    6

  • Zaahed

    6

  • Bossinkje

    5

Mazzeltje is naar Duitsland geweest haha :bier: !

Mijn records in auto's is niet super hoog, ooit bij iemand 180 gereden op de snelweg. Verder rijdt m'n vader nooit hard, 170 ooit eens op de A31 Bunde, autobahn. Maar onze Golf IV is ook geen sprinter.

@Hierboven, tja dan kan ik er niks over zeggen. Formuleer de zin even beter :puh:. Lijkt me overigens wel toegevoegde waarde aan dit topic om je record in auto te vermelden, zowel niet zelf gereden als wel.

Link to comment
Delen op andere websites

50 km/u op een Trekker. ^_^ Mijn oom is Boer, en help ik hem wel eens in het weekend. Ik moest dus met hem weg op de trekker, en reed dus 50 Km op de weg.(Niet op de Snelweg uiteraad. Mag vanzelfsprekend een trekker niet komen.) Harder gaat een trekker btw ook niet.

71722909ra8qd9.jpg

Gr,

Michiel23 :cya:

PS: Ik reed. :schater:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Op een tractor (of een trekker zeggen ze in Nederland, niet?) heb ik eens 50km/u gereden, op de weg.

Met mijn fiets heb ik eens 70 gereden, ik hing namelijk achter een vrachtwagen :clown: (de chauffeur wist dat ik erachter hing).

Link to comment
Delen op andere websites

Op een tractor (of een trekker zeggen ze in Nederland, niet?) heb ik eens 50km/u gereden, op de weg.

Met mijn fiets heb ik eens 70 gereden, ik hing namelijk achter een vrachtwagen :clown: (de chauffeur wist dat ik erachter hing).

Wat voor merk? Zoiets? txg.jpg:puh:

En kom je zelf van een Boerderij of is je vriend Boer, of heb je iemand in de familie die een Boederij heeft? Of tenslotte; werk je bij een Loonbedrijf? :clown: (Verder weet ik het anders ook niet. :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Op een tractor (of een trekker zeggen ze in Nederland, niet?) heb ik eens 50km/u gereden, op de weg.

Met mijn fiets heb ik eens 70 gereden, ik hing namelijk achter een vrachtwagen :clown: (de chauffeur wist dat ik erachter hing).

Wat voor merk? Zoiets? :puh:

En kom je zelf van een Boerderij of is je vriend Boer, of heb je iemand in de familie die een Boederij heeft? Of tenslotte; werk je bij een Loonbedrijf? :clown: (Verder weet ik het anders ook niet. :puh: )

Mijn ouders zijn Tuinders, en hebben dus als vanzelfsprekend een trekker, ik rij er al van mijn 7 à 8 jaar alleen mee :puh:.

En dit is het soort trekker waarmee ik 50km/uur gereden heb: fendt%20511%20grondfrees%20eva%20leende.jpg

@Preddy: net 1 seconde sneller :puh:.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

130 km/h zo ongeveer, toen mijn voet even "uitgleed" op de gaspedaal. M'n auto's topsnelheid zou rond de 170 liggen, waarover men ongeveer een half uur doet voordat dat bereikt is :clown: .

@ Hieronder: Toyota Corolla '92, 1.3 Liter. Zal wel wat korter zijn dan een half uur maar het duurt in ieder geval lang voordat ik überhaupt op 120 zit :). Tot 50 km/h in de twee gaat wel redelijk denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

130 km/h zo ongeveer, toen mijn voet even "uitgleed" op de gaspedaal. M'n auto's topsnelheid zou rond de 170 liggen, waarover men ongeveer een half uur doet voordat dat bereikt is :clown: .

In wat voor auto rijd jij dan? Volgens mij is die dan best wel sloom als ik dat zo hoor. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Met de scooter op Zandvoort heb ik ongeveer 75 gereden, dat stukje naar beneden voor het Schijfvlak (voor de genen die het kennen). Lekker was dat, ik heb ook nog met een Quad gereden, dat was zo'n grote quad en daar heb ik ongeveer 90 mee gereden toen, best snel met zo'n ding.

Ben nog maar 15, heb wel eens in een auto gereden maar dat ging niet echt snel ^^. Mijn vader rijd wel redelijk snel, hij heeft wel meerdere keren de 220/230 gehaald. Ook een keer in Nederland :puh:

In de voorjaarsvakantie reden we van Oostenrijk naar Nederland (Friesland), we kwamen dus terug van vakantie. De afstand is volgens mij 1100 kilomter, we vertrokken kwart voor 8, en we waren precies 3 uur thuis. We hebben er dus 7 uur over gedaan (inclusief kleine pauze's). Het was zondag en het was super rustig op de weg, in Duitsland hebben we een groot gedeelte +200 gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...