Jump to content

Jouw Topsnelheid.


Mazzeltje

Recommended Posts

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • FerryN

    6

  • Zaahed

    6

  • Bossinkje

    5

Ik denk dat ik in het vliegtuig het snelste ging (logieschj).

60 km/h weg in een ligfiets boven de 60km/h gereden (als ik m'n fietsmaat mocht geloven). Dat was voor het eerst wel ff wennen en inspannend, maar wel leuk om mee te maken.

In de auto 210 km/h. In mijn eigen auto 185 km/h op de autobahn.

Met de boot 80 km/h (Stena Line HSS)

25 km/h op een snorfiets >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ergens tussen de 160 en 170 op de Afsluitdijk in een Peugeot 406 en blij dat ik niet ben geflitst :dans: Ik rij niet zo vaak hard op de snelweg, want als ik rij, is dat vaak over de A2 = Staatskasvuller.

Vroeger had ik een opgevoerde Zip type3 waarmee ik met regelmaat 70 reed in de bebouwde kom en als ik zo terugdenk: knap dat dat altijd goed is afgelopen. Dat beestje kon wel de 85 km/u bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zover 180km/h met eigen auto, maar had nog over. Niet verder uitgeprobeerd. Niet nodig, en zeer schadelijk voor het milieu. (En als je pech hebt ook voor je portemonnee :7 )

Ik rijdt veel voor m'n werk, en poog het verbruik op snelwegen onder de 6,0/100 te houden. Met mooi weer betekent dat dat rond de 130 / 140 km/h haalbaar is. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...