Jump to content

Jouw Topsnelheid.


Mazzeltje

Recommended Posts

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • FerryN

    6

  • Zaahed

    6

  • Bossinkje

    5

uhm denk rond de 100 km/h op me fiets in luxemburg. was wel vet alleen remmen duurde zo lang en ik kon mn remblokken vervangen :puh: en ik verloog nog mn mobiel die konden we bijelkaar rapen op de weg en hij deed het nog :D

hoe doe jij dat hé :duh: ?

Link to comment
Delen op andere websites

uhm denk rond de 100 km/h op me fiets in luxemburg. was wel vet alleen remmen duurde zo lang en ik kon mn remblokken vervangen :puh: en ik verloog nog mn mobiel die konden we bijelkaar rapen op de weg en hij deed het nog :D

hoe doe jij dat hé :duh: ?

je bedoeld 100 op je fiets? nou t was op mn racefiets dus ja de goede tandbladen er op leggen en in de afdaling je gewicht naar voren brengen zo als je die gasten ook altijd in de tour de france ziet en die telefoon die vloog uit mn achter zakje omdat ik nog harder wou :puh: en die remblokjes ja dat kwam omdat auto's halve km voor me gingen remmen voor stoplicht dus ja ik moest toen al gaan remmen omdat mn remweg erg lang was;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik in het vliegtuig ook wel een redelijk snelheidje heb gehaald. Hoe hard gaan die dingen? In ieder geval harder dan een opgevoerde scooter.

Verrekt daar zeg je me wat..

Een vliegtuig gaat gemiddeld 300 knopen per uur, dat is zo'n 500 tot 600 KM per uur.

Dus ja, mijn record ligt rond dat getal!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb even gekeken voor je, zie me plaatje hier onder:

Echte live radar van vliegtuigen, daar zie je dat sommige vliegtuigen minstens 400 knopen per uur gaan!

Dat is zo'n 700 tot 800 KM per uur!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijstje:

al lopend: zal rond de 20 km/u gelegen hebben :D

met de fiets: 89.1 km/u (ben ik meest trots op :D)

met de auto: 180 km/u (denk ik) (ik niet aan het stuur)

met de auto: (ik aan het stuur) 35 km/u ofzo :D (ik mag nog niet rijden, dit was geoefend in het straat)

in de lucht: hoe snel ging m'n vliegtuig? 800 km/u?

Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer iets van 1000KM/H toen we naar Egypte gingen met het vliegthuis :clown:

Nou, ik weet wel zeker dat jij niet zo snel gevlogen heb.

Een normaal pasagiers vliegtuig vliegt gemiddeld al 600 tot 800 KM per uur, oftewel ongeveer 350 tot 450 mijlen per uur.

Dus je kunt er gerust van uit gaan dat je misschien maar 600 KM per uur hebt gevlogen, aangezien Egypte een ver land is, en zo'n groot toestel moet zijn brandstof goed gebruiken.

Als je een straaljager hebt gejat, dan kan ik je misschien nog wel geloven dat je 1000KM per uur hebt gevlogen :puh::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 15.

Maar mocht een keer rijden in de Hummer van de buren.

We gingen op een stukje verlaten weg.

Toen ging ik met The Pedal To The Metal = vol gas.

Ik haalde 160 (tevens de top) maar toen moest ik remmen omdat we aan het einde v/d weg waren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm ik mag nog niet eens een scooter. M'n topsnelheid zal dus wel rond de 30 op de fiets ofzo zijn, en zelfs dat was al een klein beetje bergafwaards.

Eigenlijk best wel teleurstellend... :duh:

Nouja, dan haal ik wel andere records ofzo... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...