Jump to content

Jouw Topsnelheid.


Mazzeltje

Recommended Posts

Mijn enige record dat ik precies weet is mijn fietssnelheidrecord op een vlakke weg, niks heuvels ofzo: 53 km/u. Dit record heb ik gehaald op de Rijksstraatweg naast het Winschoterdiep in Groningen :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • FerryN

    6

  • Zaahed

    6

  • Bossinkje

    5

Ik ben wel een persoon van records. Ik houd mij daar vaak mee bezig en vind het ook erg leuk om er over te lezen.

Daarom leek het mij wel leuk om hier te vertellen wat het hardst is wat je ooit hebt gereden.

Ik weet dat de meerderheid geen scooter of auto heeft. Maar je hebt vast wel eens bij iemand stiekem op een scooter gereden. En anders vertel je gewoon hoe hard je ooit hebt gehaald met je fiets. :sigaar:

Mijn topsnelheid is zelf 205 km/h met mijn eigen auto. ^_^

@--RTS: Ik ben inderdaad naar Duitsland geweest. :engel: Vorige week zondag zelfs. En in Nederland heb ik 185 km/h gehaald een keer.

Maar ik bedoelde eigenlijk wat JIJ hebt gehaald. Niet dat je bij iemand in de auto hebt ingezeten. :puh:

@--RTS nog een keer: Dan vertel je beide. Dat is nog beter jah. :bier:

Lijkt me erg sterk dat een BMW 318i een topsnelheid haalt boven de 200 km/h uur terwijl de topsnelheid in de 190km/h ligt. ;)

Of je snelheids meter is kapot dat hij een te hoge waarde aangeeft, gemiddeld ligt bij een BMW 318i met een PK van 115 pk een topsnelheid van 190 km/h. Ik moet wel zeggen de BMW is een goede optrek auto, je laat vele auto's achter je.

Ik wil niet zeggen dat je liegt Mazzeltje maar ik wil wel zeggen wanneer je een standaard bmw 318i hebt met 115PK is het onmogelijk zo'n snelheid te halen en of boven de topsnelheid te komen. Is hij getuned, filter, chiptuning enzovoorts kan hij inderdaad over de topsnelheid gaan.

Mijn topsnelheid op de fiets: 40-50 km/h

Mijn topsnelheid in een vrachtwagen: 90 km/h

Mijn topsnelheid in een auto, Mercedes 190e, niet zelf gereden: 165 km/h

Mijn topsnelheid in een auto, BMW 318i, niet zelf gereden: 170 km/h

Link to comment
Delen op andere websites

Fiets->iets van 70 Km/uur(ik koers soms ook)

Quad->iets van 80à100 km/uur(weet niet)

Crosauto->weet niet

Ik ga morgen eens naar een winkel om eens te zien welke brommer er goed ligt.

EN dan wachten en me crosauto tunen ,maar d&at gaat voor de grote vakantie zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 75 km/h gereden op een minibike :puh: Was vet leip, want was op zo'n smal weggetje (logisch, Europa, geen Amerika :|) en er stonden allemaal auto's enzo. En ik scheurde daar doorheen met 75 km/h zonder helm.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Op de fiets denk ik 40 ofzo want ik weet het niet zeker omdat ik het niet kan meten.

In de Auto toen we weerkwamen van Duitsland 200 km per uur op de snelweg :puh:

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

100+ op een puchy :puh: teller gaat nie zo ver he :D

mijn scooter rijd nu ongeveer 80 weeni of ik hem nog harder ga laten lopen, ik woon in de stad dus dat is best kut met politie enso.

met auto zal een x met me pa zijn geweest denk ik, iets van 200+ in nederland maar dat is al een tidjej geleden

EDIT : toen had hij nog een jaguar ... nu heeft hij hem verkocht :'( hij zoop te veel :/

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Met de auto afgelopen zaterdag van zeeland naar rotterdam +150 Km/h

Me snelheids record is overings 850 Km/h met het vliegtuig van amerika terug naar nederland. Ik ging met de Boeing 767 die omgedoopt was tot het fox kids vliegtuig.

http://www.airliners.nl/images/031102_Martinair2_FoxKids.jpg

Was grappig om mee te vliegen ^_^ Kon de hele tijd tekenfilms kijken :D

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...