Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op 10 mei 2017 om 22:22, .Sharingan zei:

Krijg morgen m'n schroefset binnen. :D

Zitten ze er al onder? :puh:

 

Heb eindelijk mijn Golf 3 in orde qua schroefset, mijn voorwielen kwamen tegen de hulpveren dus die weg gehaald zodat de spacers weg konden.

Nu ook op het oog uitgelijnd voor tijdelijk, nu staan de wielen er netjes onder.

Ook de trekhaak vervangen voor een afneembare en een achterbumper erop in de juiste kleur, alleen nog maar de motorkap en voorbumper vervangen en dan staat ie er weer wat redelijk bij.

 

IMG_0795.jpg
 

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Wagen heeft idd last van uitspoor maar dat zie je daar niet zo 1-2-3 op de foto, komt omdat het vlak voor de voorwielen naar binnen loopt.

Achter is dit hetzelfde, maar door de 9J wielen valt dit op, vooral omdat de wielen gelijk vallen met de kasten.

 

IMG_0791.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, GolfG60 zei:

Wagen heeft idd last van uitspoor maar dat zie je daar niet zo 1-2-3 op de foto, komt omdat het vlak voor de voorwielen naar binnen loopt.

Achter is dit hetzelfde, maar door de 9J wielen valt dit op, vooral omdat de wielen gelijk vallen met de kasten.

 

IMG_0791.jpg

Ja ik zag het wel :p. Op men vorig werk bij nissan hadden paar wagens daar ook last van dus op den duur kon je het met het oog zien. :puh:

Heb je toevallig geen spoorstang bij de hand? Je weet wel zo'n ijzeren stang die je in en uit kan schuiven. Een uitlijning is natuurlijk altijd beter.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik maar denken dat de schroefset in een middag er op zou zitten. Iets teveel youtube filmpjes gekeken en dus iets te enthousiast begonnen. :v. Links oor zit de schokbreker er in. Met veel pijn en moeite de bovenste draagarm bout eruit gekregen. En toen was het tijd voor de rechterkant waar alles nog 10x vaster zat. Sleutel i.c.m pijp gebruikt geen resultaat. Verhit met de brander geen resultaat. Toen kwam een maat van me pa aanzetten dat we er op vooruit zouden gaan als we de fuse kogel los zouden maken. En zelfs die ging niet er af, ofc de juiste gereedschappen gebruikt. Eerste auto ooit waar dat niet met een paar slagen los ging aldus mijn pa. Daar is de rubber nu ook van kapot dus of een nieuwe rubber of ik kom  een hele nieuwe (gebruikte wsl) aan het kopen. 


Scusi als er iets niet klopt in mijn verhaal. Because there is a noob talking. 


Mocht er iemand tips hebben hoor ik het graag :v

Link to comment
Delen op andere websites

Kruipolie of anti-roest opspuiten, tijdje laten trekken.

Gebruik geen ratelsleutel om dit los te wringen btw. Af en toe een goeie tik op geven kzn ook helpen. 

Moeilijk uit te leggen op deze manier eigenlijk. :7

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, moechy zei:

Gebruik geen ratelsleutel om dit los te wringen btw.

Dat wist ik gelukkig al. :puh: M'n pa is nu weer bezig dus hoor straks welke voortgang geboekt is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

95% van de drempels is heel goed te doen. Met beleid uiteraard. :puh: Sommige moet en kan ik gelukkig vermijden. 


Overigens gaat een maat van me z'n gare Golf 3 GTI verkopen met originele BBS 16". Hij vroeg of ik misschien interesse had. Maar moet nog even kijken wat de mogelijkheden zijn met adapters en of het uberhaupt gaat zonder m'n auto weer te verhogen omdat een adapter tevens het wiel verder naar buiten zet. Or so far i've heard. Ervaring mee @GolfG60 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...