GTAGames.nl
Groot-Duimpje

Car Talk - Het grote auto-topic

9126 berichten in dit onderwerp

.

Bewerkt: door .Sharingan
Op reageren geklikt ipv bewerken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Zondzg setje stalen 5 spaaks stalen wielen ophalen. (Komen van een opel astra en passen 1 op 1 :D). Kerel vraagt er 100 euro voor 4 :7.

Ideaal voor winterbanden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 12-8-2017 om 12:03, moechy zei:

Zoals Beloofd :)

tNsMmW.jpg

4ObTOF.jpg

34pzU9.jpg

ivWIhk.jpg

Foto's zijn niet zo van super kwaliteit, i blame imageshack aangezien ze op Facebook van super kwaliteit zijn :puh:

wat voor motor ligt er in?

model is zeer apart te noemen trouwens, sommigen vinden het mooi en sommigen vinden het niet mooi. (en ik hoor eerlijk gezegd bij de laatste groep, maar dat is persoonlijk)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
1 uur geleden, DDT Dorus zei:

wat voor motor ligt er in?

model is zeer apart te noemen trouwens, sommigen vinden het mooi en sommigen vinden het niet mooi. (en ik hoor eerlijk gezegd bij de laatste groep, maar dat is persoonlijk)

Een 1.4 multi-air. 140pk, 230nm.

Rijd vlot. Binnekort wel een chip erin, dan gaat ie naar 170pk en 300nm.

Ik hou wel van zo'n love-hate modellen. Vind de modellen die iedereen goed vind, saaie eenheidsworst :).

Maar alle respect voor jouw mening hoor. :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
53 minuten geleden, moechy zei:

Een 1.4 multi-air. 140pk, 230nm.

Rijd vlot. Binnekort wel een chip erin, dan gaat ie naar 170pk en 300nm.

Ik hou wel van zo'n love-hate modellen. Vind de modellen die iedereen goed vind, saaie eenheidsworst :).

Maar alle respect voor jouw mening hoor. :tu:

ik ben benieuwd hoe die het houd, maar zoals je zegt, het is zeker geen eenheidsworst, ik heb die nu een (volvo V50) en dat is een mega eenheidsworst, en afgelopen week op en neer naar duitsland geweest, en de 2.0 benzine is veel te slap.

Daarvoor 2 v6 en gereden en dat was een stuk beter, ik ga over een half jaar (of langer als de portemonnee het niet toe laat) op zoek naar een xc60 T5 en kan de v50 ingerolen worden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
2 uur geleden, DDT Dorus zei:

ik ben benieuwd hoe die het houd, maar zoals je zegt, het is zeker geen eenheidsworst, ik heb die nu een (volvo V50) en dat is een mega eenheidsworst, en afgelopen week op en neer naar duitsland geweest, en de 2.0 benzine is veel te slap.

Daarvoor 2 v6 en gereden en dat was een stuk beter, ik ga over een half jaar (of langer als de portemonnee het niet toe laat) op zoek naar een xc60 T5 en kan de v50 ingerolen worden.

De 1.4 multi-air is een motor die al een tijd meedraait en zijn betrouwbaarheid heeft bewezen. (ondertussen wel al geupdate etc).

Volvo's vind ik persoonlijk nog wel mooie wagens.

Alleszins beter dan de 13 in een dozijn duitser.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.