Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moet zeggen dat ik een ander koppelkromme had verwacht van een 1.4 met een turbo, het heeft nu meer iets van een diesel af.

Wel mooie nummers voor een 1.4, dat zeker.

 

Zelf een nieuw lid bij het groepje, heb weer een RC gekocht voor onroad op een circuit te kunnen racen.

Veel afstellingen mogelijk zoals andere wielbasis, andere banden, afstelbaar differentieel, schokbrekers helemaal naar wens af kunnen stellen, etc.

Untitled-1.thumb.jpg.824b34e6c845fecd7718e0492ddaf788.jpg

IMG_2608.thumb.JPG.24cb25b50cea3b00e860dd841ab641de.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mini for the win!!

 


 

Ok welke kleur zouden jullie kiezen voor onder mn zilveren jap? Velgen kunnen eventueel in een heel andere kleur gespoten worden. Kan nie kiezen nie
velgen.thumb.png.feb6f710103cf06693c3558d50298169.png

 


18581072_985762751559304_239402538794955

 

 

 

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Laat mat zwart nu net mn laatste keus zijn. :v zo zie je imo slecht wat voor nice velgen t zijn. Deze kwam paar maanden terug voorbij op een fb verkoop pagina. Had helaas veel te laat gereageerd. xd

 

A7F80470-79CB-4F57-AD77-965BBC6AFAE1.jpeg

 

Edit, het valt opzich wel mee zie ik nu. Komt vast omdat ik deze afbeelding altijd bekijk op mijn telefoon.. Choices choices.. :x

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Dik die MX5!!

 

Heb de BMW e46 nu bijna een jaar.

Het e.e.a. al vervangen, waterpomp, thermostaathuis, radiateur, reservoir en flenzen om het koelvloeistof lekkage op te lossen. Echter is dit nog steeds gaande.

Maar gisteren nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik het gevonden, echter moet hiervoor het inlaatspruitstuk eraf, anders kom je er niet bij..

 

Ook is ie weer een jaartje goedgekeurd voor de APK. Moest wel een nieuwe draagarm onder..

Maar hij rijdt nog steeds fantastisch :) 

 

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

46 minuten geleden, MaxVito zei:

Dik die MX5!!

Welke? :7 Die in de spoiler is van mij. Die andere komt van fb. Hoewel het enige verschil de lip/bumper, skirts zijn. :v en de velgen natuurlijk.


Ik denk overigens dat ik voor de witte velgen ga. Wordt veel poetsen maar ziet imo wel nais uit.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, MaxVito zei:

Dik die MX5!!

 

Heb de BMW e46 nu bijna een jaar.

Het e.e.a. al vervangen, waterpomp, thermostaathuis, radiateur, reservoir en flenzen om het koelvloeistof lekkage op te lossen. Echter is dit nog steeds gaande.

Maar gisteren nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik het gevonden, echter moet hiervoor het inlaatspruitstuk eraf, anders kom je er niet bij..

 

Ook is ie weer een jaartje goedgekeurd voor de APK. Moest wel een nieuwe draagarm onder..

Maar hij rijdt nog steeds fantastisch :) 

 

Aah koelvloeistoflekken zijn de leukste :7

58 minuten geleden, .Sharingan zei:

Welke? :7 Die in de spoiler is van mij. Die andere komt van fb. Hoewel het enige verschil de lip/bumper, skirts zijn. :v en de velgen natuurlijk.


Ik denk overigens dat ik voor de witte velgen ga. Wordt veel poetsen maar ziet imo wel nais uit.

Hmm, ik vind wit nogal kitsch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, .Sharingan zei:

Welke? :7 Die in de spoiler is van mij. Die andere komt van fb. Hoewel het enige verschil de lip/bumper, skirts zijn. :v en de velgen natuurlijk.


Ik denk overigens dat ik voor de witte velgen ga. Wordt veel poetsen maar ziet imo wel nais uit.

Die in de spoiler natuurlijk.

Zwarte velgen it is!

 

7 uur geleden, moechy zei:

Aah koelvloeistoflekken zijn de leukste :7

Inderdaad, ben het onderhand wel kots moe..

Garage bedrijf hier in omgeving zegt ook doodleuk, wellicht is het opgelost met een nieuwe dop :duh:

Het enige wat kan helpen, als je je auto niet ziet ruik je m wel..

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, MaxVito zei:

Die in de spoiler natuurlijk.

Zwarte velgen it is!

 

Inderdaad, ben het onderhand wel kots moe..

Garage bedrijf hier in omgeving zegt ook doodleuk, wellicht is het opgelost met een nieuwe dop :duh:

Het enige wat kan helpen, als je je auto niet ziet ruik je m wel..

Dan heb je het ondertussen al geproefd ook? :7

Smaakje vergeet je nooit meer.

Wel handig voor in de toekomst lekken op te sporen zo :schater:

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Op 22 december 2017 om 10:32, MaxVito zei:

Dik die MX5!!

 

Heb de BMW e46 nu bijna een jaar.

Het e.e.a. al vervangen, waterpomp, thermostaathuis, radiateur, reservoir en flenzen om het koelvloeistof lekkage op te lossen. Echter is dit nog steeds gaande.

Maar gisteren nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik het gevonden, echter moet hiervoor het inlaatspruitstuk eraf, anders kom je er niet bij..

 

Ook is ie weer een jaartje goedgekeurd voor de APK. Moest wel een nieuwe draagarm onder..

Maar hij rijdt nog steeds fantastisch :) 

 

Zit daar niet de warmtewisselaar? Weet iig dat we tijd terug ook een E39 met zo'n vergelijkbaar probleem hadden.

Dan kan je net zo goed die twee of drie vacuumslangen gelijk laten vervangen want die zijn ook altijd poreus.

 

Op 19 december 2017 om 08:57, .Sharingan zei:

Mini for the win!!

 


 

Ok welke kleur zouden jullie kiezen voor onder mn zilveren jap? Velgen kunnen eventueel in een heel andere kleur gespoten worden. Kan nie kiezen nie
velgen.thumb.png.feb6f710103cf06693c3558d50298169.png

  Verborgen inhoud zichtbaar maken


18581072_985762751559304_239402538794955

 

 

 

Ik zou in jouw geval voor satijn zwart gaan.

\

Op 22 december 2017 om 22:46, moechy zei:

Dan heb je het ondertussen al geproefd ook? :7

Smaakje vergeet je nooit meer.

Wel handig voor in de toekomst lekken op te sporen zo :schater:

Niet zo gek lang geleden ging ik ook een kvs lekkage opsporen, helaas liep dat af met kvs in mijn oog, ook iets om niet te vergeten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...