GTAGames.nl
Groot-Duimpje

Car Talk - Het grote auto-topic

9202 berichten in dit onderwerp

@Sharingan hoe zit het nu met je velgen? :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ja t worden de bronzen. :7 Over een maandje of 2 bestellen. Ben beetje skeer atm

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
17 uur geleden, .Sharingan zei:

Heb jij eigenlijk nog de originele stoelen erin?

Laatst zat ik in een NB en zelfs ik zat er klem in, terwijl ik toch behoorlijk smal ben.

Wagen was ook flink verlaagd, verbaasde me wel dat ik er goed in en uit kwam, en dat ik niet met mijn kop tegen het dak kwam.

Overigens, morgen naar een kleine loods kijken waar ik mijn wagens en onderdelen kwijt kan, en waar ik mag sleutelen.

Ben benieuwd, het zou wel ideaal zijn.

Bewerkt: door GolfG60

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zover ik weet heb ik NBFL stoelen, die zijn wat anders dan NB stoelen. Overigens een bitch om deze in leer te vinden. :<

nb-fl%202%20stoelen.jpg

Bewerkt: door .Sharingan

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

26731717_10160370733595112_7250842170571

My life :v

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Best grappig dat je het over paardenkrachten hebt, gezien ik vanaf 1 maart mijn eigen stekkie heb om te sleutelen wou ik een projectje starten met iets wat meer vermogen heeft dan wat ik nu heb staan(hoogste is 190pk), zat zelf rond de 300 a 400pk te denken.

Wou eerst de G60 ombouwen naar 16VG60, dus de motor ombouwen van acht klepper naar zestien klepper, motor aanpassen met andere zuigers en drijfstangen, en rond de 250pk gaan zitten.

Vrij veel verzamelt ervoor, zoals de kop, inlaat spruitstuk en zuiger+drijfstangen, allemaal prijzig en zeldzaam.

Maar ben ik vanaf gestapt omdat mijn G60 te uniek is in Europa doordat het een Amerikaanse is(nog geen 10 meer in Nederland), dus wil hem niet vernaggelen en wil de airco niet demonteren, dus een grote intercooler monteren zit er niet in.

De VR6 kan ik wel aanpassen maar dat wil ik niet, ik wil dat ding betrouwbaar houden, netjes en origineel, tevens is die mij teveel waard om gekke taferelen mee te doen(zelfde idee als de G60).

Dus dan misschien een motorswap doen in de grijze Golf, naar een 20VT en deze te kietelen naar richting de 300 pk, opzicht een leuk plan, ding heeft ultieme sleeper status.

Maar dan knaagt het volgende weer, ding is zo origineel dat ie zo het museum in kan, en met nog geen 150.000 gelopen is ie motorisch zeer goed, dus die motor eruit gooien is ook zonde.

Anderzijds gezien, mensen willen 800 voor een Golf 3 uitgeven met minder opties, veel roest en slecht onderhoud, maar de mijne kost 450 euro meer en dat beetje extra voor een vele betere auto willen ze blijkbaar niet uitgeven, ik geraak er niet vanaf.

Dan maar een Golf Mk2 kopen of iets, ook erg gaaf, maar eigenlijk als ik een auto koop, wil ik achterwiel aandrijving.

Dus dan neig ik tussen MX-5 of een BMW E30, vind het beide gaaf maar ik moet nog zien wat ik precies ga doen.

Kan zomaar zijn dat ik juist niks koop en ga beginnen aan mijn motor rijbewijs, dat wil ik ook nog tijden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.