Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Zoals jullie sommige van jullie weten heb ik een BMW 318i. De auto in mijn signature is mijn auto.

Helaas heb ik hier afgelopen maandag een ongeluk meegehad. :cry: En de schade is te groot dat ik hem niet opknap. Zoveel geld heb ik namelijk niet. Nu word hij morgen opgehaald door de sloop en krijg ik er een kleine €225,- voor.

Ik heb wel een andere auto al gekocht. Het is een Fiat Tipo geworden. Klein, Goedkoop en ruim. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals jullie sommige van jullie weten heb ik een BMW 318i. De auto in mijn signature is mijn auto.

Helaas heb ik hier afgelopen maandag een ongeluk meegehad. :cry: En de schade is te groot dat ik hem niet opknap. Zoveel geld heb ik namelijk niet. Nu word hij morgen opgehaald door de sloop en krijg ik er een kleine €225,- voor.

Ik heb wel een andere auto al gekocht. Het is een Fiat Tipo geworden. Klein, Goedkoop en ruim. :bier:

Oei, jammer Mazzeltje! 225 is niet echt veel.. ik snap niet hoe ze erbij komen, ik vind jou BMW vanuit de signature 1500 waard ofzo.. Zoveel koste onze Renault 19 volgens mij 2e hands.. Veel plezier met je Tipo, een kleine en niet zeer knappe auto (dus niet mooier dan de BMW), maar het kan niet anders denk ik. Veel plezier! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie sommige van jullie weten heb ik een BMW 318i. De auto in mijn signature is mijn auto.

Helaas heb ik hier afgelopen maandag een ongeluk meegehad. :cry: En de schade is te groot dat ik hem niet opknap. Zoveel geld heb ik namelijk niet. Nu word hij morgen opgehaald door de sloop en krijg ik er een kleine €225,- voor.

Ik heb wel een andere auto al gekocht. Het is een Fiat Tipo geworden. Klein, Goedkoop en ruim. :bier:

Oei, jammer Mazzeltje! 225 is niet echt veel.. ik snap niet hoe ze erbij komen, ik vind jou BMW vanuit de signature 1500 waard ofzo.. Zoveel koste onze Renault 19 volgens mij 2e hands.. Veel plezier met je Tipo, een kleine en niet zeer knappe auto (dus niet mooier dan de BMW), maar het kan niet anders denk ik. Veel plezier! :tu:

Maar hij had schade enzo hè, dan kan je natuurlijk niet meer de volle mep er voor ontvangen.

Ons wagenpark is helaas nog niet gegroeit.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie sommige van jullie weten heb ik een BMW 318i. De auto in mijn signature is mijn auto.

Helaas heb ik hier afgelopen maandag een ongeluk meegehad. :cry: En de schade is te groot dat ik hem niet opknap. Zoveel geld heb ik namelijk niet. Nu word hij morgen opgehaald door de sloop en krijg ik er een kleine €225,- voor.

Ik heb wel een andere auto al gekocht. Het is een Fiat Tipo geworden. Klein, Goedkoop en ruim. :bier:

Oei, jammer Mazzeltje! 225 is niet echt veel.. ik snap niet hoe ze erbij komen, ik vind jou BMW vanuit de signature 1500 waard ofzo.. Zoveel koste onze Renault 19 volgens mij 2e hands.. Veel plezier met je Tipo, een kleine en niet zeer knappe auto (dus niet mooier dan de BMW), maar het kan niet anders denk ik. Veel plezier! :tu:

Maar hij had schade enzo hè, dan kan je natuurlijk niet meer de volle mep er voor ontvangen.

Ons wagenpark is helaas nog niet gegroeit.

Greetz :sigaar:

Ah ja, vergeten.. Ik dacht aan een opgepoetste bolide wat hij eerst waarschijnlijk was.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie sommige van jullie weten heb ik een BMW 318i. De auto in mijn signature is mijn auto.

Helaas heb ik hier afgelopen maandag een ongeluk meegehad. :cry: En de schade is te groot dat ik hem niet opknap. Zoveel geld heb ik namelijk niet. Nu word hij morgen opgehaald door de sloop en krijg ik er een kleine €225,- voor.

Ik heb wel een andere auto al gekocht. Het is een Fiat Tipo geworden. Klein, Goedkoop en ruim. :bier:

Jammer, ik vondt het zo'n mooi ding. Naja, een tipo is ook leuk. Heeft me broer ook in gereden, was zijn eerste wagentje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf verafschuw de Fiat's uit die bouwperiode, vind ze niet mooi en het interieur is saai. Als eerste auto is natuurlijk al gauw iets leuk, maar toch zou ik er niet graag in gezien willen worden :)

Fiat is nu weer goed op weg met de nieuwe Bravo, (grande) Punto en de uber schattige 500, die ik dus wél mooi vind.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een gedeukte, bekraste, spoilerloze, wieldopbezittende Toyota Camry uit 1992 (m'n geboortejaar) :7 'T is een Jap, en driften dat ie kan :tu: Kon de bestuurder (m'n pa) dat ook maar, want anders heb je er niets aan :puh: Camry's kunnen driften :) Het is dezelfde kleur als op het plaatje. Best triest we hebben geen geld voor een betere.

1992-toyota-camry-se.jpg

En over tunen: Liever de binnenkant als de buitenkant. Anders krijg je de 'schaap in wolfskleren' situatie :puh: Met een geïmporteerde Nissan Skyline, Toyota Supra of Mazda Rx7 is toch niets mis :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

43fabiacombi1.jpg

Mijn ouders rijden een Skoda Fabia combi 1.4 MPI

Zit echt geen vermogen in (ongeveer 55kw/70PK) :-( wel jammer want ik zelf houd nog wel van een beetje doorkachelen, en dat gaat echt niet met deze bak :puh:

Maar ga binnenkort een Seat Ibiza Cupra kopen. En als ik niet uitkom met verzekering nog maar eventjes een gewone 1.6.:

Corniche_Topaz_seat_ibiza.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...