Jump to content

Honkbal


Clowntje_93

Recommended Posts

Hey!

Ik zag dit nog niet, en ben een grote honkbal fan, dus ik dacht laat ik het Grote Honkbal Topic maar aanmaken! Hier praten we over alles wat met honkbal te maken heeft, dus de wedstrijden, voor welke ploeg ben je, speel je het zelf wel enzovoorts! Enjoy your time here! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er niet op, maar ik kijk het wel. Ik ben voor de Los Angeles Dodgers(ja, Amerikaans honkbal, want Nederlands honkbal zuigt :kots:). Overigens speel ik het wel af en toe met vrienden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik wel geen honkbal fan hoor.

Maar dit ziet er mij wel een leuk topic uit voor de fans van honkbal.

Het enige wat ik eigenlijk weet over honkbal is dat je een soort knuppel nodig hebt. :D

op school spelen we wel eens honkbal hoor.

Maar ik zit dan meer op de bank. :7

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik wel geen honkbal fan hoor.

Maar dit ziet er mij wel een leuk topic uit voor de fans van honkbal.

Het enige wat ik eigenlijk weet over honkbal is dat je een soort knuppel nodig hebt. :D

op school spelen we wel eens honkbal hoor.

Maar ik zit dan meer op de bank. :7

Weet je zeker dat dat geen softbal is? Ik dacht namelijk dat honkbal te grof was voor op school(is het ook, er zijn dames bij, die doen vaker softbal). Wij doen in ieder geval softbal met gym.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb nog nooit gehonkbald, want zoals Clowntje 93 al opmerkt wordt er op school alleen maar gesoftbald. Ook dat is leuk, maar honkbal is toch een mooiere sport. Ik vind het altijd schitterend om te zien op tv, alleen zenden ze jammer genoeg niet erg veel honkbal uit. De NOS beperkt zich volgens mij tot samenvattingen van Nederland en de kampioenswedstrijd van de Nederlandse competitie...en op Eurosport heb ik het helemaal nog nooit voorbij zien komen. Helaas moet ik het dus doen met die paar beelden die er per jaar verschijnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

zelf heb ik nog nooit gehonktbal , natuurlijk wel op gym , maar nooit als sport ..

erg vind ik het niet , beter gezegd het is nog aardig leuk ,, je moet er veel voor hebben zoals snelheid kracht tactiek

met gym is het daarom ook vaak een leuke les , al heb ik laatst wel me linkerduim gekneusd , maar alsnog blijft het altijd leuk om te doen ... ik verheug me daarom ook wel al op de volgende honkbalgymles want het is echt niet stom om te doen.

Verder als gewoon sport lijkt het me niet echt super .. omdat ik natuurlijk dan voetbal doe en ik dat dan toch een tikje leuker vind dan honkbal maar vreselijk , nee is het zeker niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit niet op honkbal maar het is wel een mooie sport. Hoe ze ver weg slaan is wel mooi. En hoe ze het vangen enzo dat is ook heel mooi. Mijn tante kijkt ook heel vaak honkbal Amerikanen vindt ik wel goed maar Nederland ook. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb op school honkbal gedaan (alleen het laatste jaar, daarvoor was het softbal :N ) en als de wedstrijden niet op zaterdag waren zou ik erop gaan, maar dan moet ik al voetballen en dat is naturlijk nog leuker ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...