Jump to content

Le Parkour


Timb0

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timb0

    29

  • Groot-Duimpje

    14

  • Jozz

    12

  • peter99

    5

Zo Jozz. Ik kan me nog herinneren dat je een jaartje of wat geleden graag aan Parkour wilde beginnen. Je postte hordes filmpjes met al jouw stuntelige fratsen die je uithaalde in het gebied van Waspik (:7). Nee, het was echt geen gezicht, maar als ik jou nu zo al bezig zie in die filmpjes... echt respect hoor, je bent al ver gekomen. Ik vind het goed van je dat je die discipline hebt, want je bent écht verbeterd! Ga zo door, ik vind het mooi om te zien dat iemand de discipline heeft om ergens écht voor te gaan, ook al duurt dat jaren. Daar ben ik nou fan van.

Link to comment
Delen op andere websites

dankje, die rare dingen filmpjes van mij waren uit het einde van 2006, ben nu anderhalf jaar bezig ofzo. Gelukkig ben ik met die vreemde dingen gestopt anders zat ik nu in een rolstoel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dankje, die rare dingen filmpjes van mij waren uit het einde van 2006, ben nu anderhalf jaar bezig ofzo. Gelukkig ben ik met die vreemde dingen gestopt anders zat ik nu in een rolstoel :puh:

Nou ja, het gaat er gewoon om dat ik zie dat je al een heel stuk behendiger bent geworden in die bewegingen. Het zien dat je bijvoorbeeld over een grote muur springt en een paar meter verderop precies op een klein dun muurtje terecht komt vind ik dus gewoon erg knap, vooral omdat je dus kunt zien dat je echt geoefend hebt en niet een maandje lang Parkour "leuk" vond, maar er verder niets meer mee deed omdat 't te moeilijk was of omdat je er gewoonweg niet de discipline voor zou hebben om het door te zetten. Wat ik vooral zeggen wil is dus dat dit een mooi voorbeeld is van "oefening baart kunst!" :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 3 maanden later...
  • 4 years later...

Iemand Freerun/Parkour vlak bij valkenswaard of veldhoven?

Ja ik doe daar soms in de buurt Parkour

Edit: Sorry voor de bump

Bewerkt: door herobriner007
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand Freerun/Parkour vlak bij valkenswaard of veldhoven?

Ja ik doe daar soms in de buurt Parkour

Edit: Sorry voor de bump

En ik ben soms Ronaldo? :7 Dat geloof ik nu nooit man, je verschijt je leven teveel en trollt ons teveel om zulke activiteiten tot een goed einde te brengen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand Freerun/Parkour vlak bij valkenswaard of veldhoven?

Ja ik doe daar soms in de buurt Parkour

Edit: Sorry voor de bump

En ik ben soms Ronaldo? :7 Dat geloof ik nu nooit man, je verschijt je leven teveel en trollt ons teveel om zulke activiteiten tot een goed einde te brengen. :7

Ik troll alleen hier. Kijk maar op GTAForums naar de user HeroBrineR007 en Mr. Moffat. Geen trollposts

En ik doe al 4 jaar Parkour, en ik heb nog nooit een ernstig ongeluk gehad. Alleen een grote snee in mijn been, want er zat een schroef los in een muur.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...