Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Weet eigenlijk niet. Heb met niemand ruzie en kan met de meeste mensen wel goed opschieten. Kijk, d'r zijn toch altijd mensen die je niet moet. Maar bij mij zijn dat er maar een paar. Ik heb ook zat vrienden, en de meeste mensen vinden mij ook wel grappig...:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

over jezelf zeggen of je populair bent is wel erg ver naast je schoenen lopen!

of ik populair ben.. geen idee -.- hoef ik geeneens te zijn, je kan populair zijn in positieve zin maar heel vaak ook in negatieve ;)

ben zoals ik ben ^^

Link to comment
Delen op andere websites

ik gemiddeld denk ik... heb wel vaak ruzie met jongens die zichzelf beter vinden dan anderen :sigaar: ze doen altijd stoer in de gangen alsof ze alles zijn en gaan nooit voor je aan de kant ofzo dus ik ben ze met wat vrienden nu gewoon aan het uitdage :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben wel popu... :Y Niet om passerig te doen maar. Iedereen staat altijd om me heen.. En zeggen altijd: kom we gaan naar ...... (hier moet mij nam)En ook omdat ik grappig ben :schater: Nee ik ben geen opschepper.. Ik heb ook Real-life vrienden!

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vrienden, mensen die ik niet mag en voor de rest mensen die ik gewoon wel oké vind. Ik ben niet zo heel erg populair, maar meesten vinden mij wel gewoon aardig, en ik hun. Ik ken een jongen die denkt dat ie heel populair is en dat ie alles is maar niemand vindt hem aardig juist door z'n arrogantie.

Link to comment
Delen op andere websites

Gemiddeld denk ik. Mensen zeggen vaak dat ik wel eens leuke uitspraken heb... Ik heb ook vrienden, niet super veel maar wel beste vrienden. En daar heb je soms meer aan dan dat je 30 vrienden hebt en 28 daarvan spreek je (haast) nooit... Maar ik dwaal af dus; ik heb ook genoeg 'vijanden'. Mensen die ik niet mag en mensen die mij niet mogen. _O_ Maar eerlijk gezegt boeit het me niet dat je populair bent of niet.. 't is leuk genoeg dat mensen normaal tegen je doen.

Link to comment
Delen op andere websites

populair , ja op school eigenlijk best wel erg:

- Zo kennen ze mij ook van mijn ziekte , soms is me arm verlamd en dat vinden hun toch wel bijzonder , omdat je dat niet altijd meemaakt , verder heb ik ook geen goeie duim en willen ze m'n duim zien omdat ze via via hebben gehoord dat ik een halve maar dikke duim heb , sommige reageren normaal , sommige zijn bang.

- Dit jaar was ik uitgekozen tot Leerling van de school wegens allemaal dingen zoals ziekte,humor,gezelligheid zo heb ik bijvoorbeeld dat ik elke dag naar de Concierge kom voor een pleister voor me duim of andere vinger die ook niet helemaal klopt ( driekwart vinger ) Zo heb ik ook bij SinterKlaas heel lang op schoot gezeten vanwege die grappige droge dingen die ik in de klas zeg , dat was dan wel de moeite waard voor op schoot van Sinterklaas.

- verder vinden ze mij dus ook een humorachtige jongen die echt van grapjes houd , ze zeggen dan ook dat je bij mij altijd kan lachen , en komen dus ook vaak naar me toe .

zodoende ben ik populairder dan anderen op school ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

tsja, ik weet dat het moeilijk te zeggen is maar ik ben populair!

dit komt doordat ik gewoon altijd de goede dingen zeg, ik heb de meeste vrienden (en vijanden) op mijn school. heb altijd een vriendin en hoef nooit eten mee te nemen naar school. omdat dat me altijd aangeboden word.

Toedels, Bright

het verhaal hier boven berust op geen enig sprankje waarheid

ps, ik ben gewoon gemiddelt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...