Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

Ik weet niet zelf of ik echt populair ben op school ben gewoon mezelf er kennen genoeg mensen bij als ik in de stad fiets kennen er genoeg mij hetzelfde ook op school mensen zeggen weleens '' Heey (mijn naam) '' die ik niet echt ken dus ik ben vooral me zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik ben een gemiddelde ze mogen me wel op mijn school en ik heb met niemand ruzie maar ik ben een gemiddelde omdat ik niet overal aan mee doe en ik nou niet zo heel erg opval tussen al de anderen maar ik ben wel bevriend met de populairste maar dat maakt me niet uit ik mag hun wel en mogen mij dat is het belangrijkste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja wat zal ik zeggen...

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik verreweg de populairste ben van de school, maar of ik daar nu blij mee moet zijn betwijfel ik, aangezien het niet om een positieve rede gaat :cry:

Trouwens ik heb wel met veel mensen ruzie en in m'n klas zitten er ook een paar die dan de hele dag lopen zeggen dat ze stoer zijn, en andere lopen uitlachen en zeggen dat ze geen vrienden hebben :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon gemmideld, bij mijn klas is dat bijna iedereen wel, zijn alleen stuk of 3 die buitenbeentjes zijn of hoe het hier ook genoemd wordt. En ook stuk of 4 die populair zijn. Ik heb ook geen ruzie met andere en in onze klas is (bij jongens) gaat gewoon iedereen met elkaar om, dus niet apparte groepjes die met je populariteit hebben te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

gemiddeld tot erg populair.

EDIT [onduidelijke zin]:

Ik kies er voor om met sommige mensen neit om te gaan, praat wel met ze maar daar blijft het bij...

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit eigenlijk een beetje een rare vraag. Ik vind dat je je met deze vraag eigenlijk niet zo mee moet bezig houden.

Want als je zegt dat je populair bent kom je een beetje opschepperig enz over. En dat is de foute instelling. En als je zegt: Ik ben niet populair denken ze allemaal gelijk weer dat je een nerd bent ofzo.

Dus echt goed ga ik hier niet op in. En als ik echt moet zeggen wat ik ben. Dan zeg ik gemiddeld.

Ik ben wie ik ben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal mee eens Mazzeltje, je kan moeilijk zelf over jezelf zeggen of je slim of dom bent :schater:

En dus als ik zou ik kiezen, gemiddeld ! Omdat ik eigenlijk best wel veel vrienden heb, maar niet echt de leider ben ofzo ...

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben toch populair --- komt vooral door de kleren de meisjes waarmee je omgaat en hoeveel dat je vecht

... zelf als je niet populair bent kan je door dit te doen -^ dat woorden

Dus je wilt zeggen dat je door te vechten populair wordt.

Want dat slaat nergens op want als je vecht ben je niet populair maar zielig.

Ik draag trouwens gewone kleding en ga soms met meisjes om maar toch denk ik dat ik niet super populair ben.

Ik ben denk ik gemiddeld want ik ga wel meer met de populairdere om dan met de niet niet populaire mensen om.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...