Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

ik ben toch populair --- komt vooral door de kleren de meisjes waarmee je omgaat en hoeveel dat je vecht

... zelf als je niet populair bent kan je door dit te doen -^ dat woorden

En hoe oud ben jij?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ik ben hetgeen wat ze zeggen gemiddeld!

Heb veel vrienden,vele meiden gehad,maar echt populair ben ik niet.

Moet ik niet zijn,ik ben liever mezelf,dan een stoere gast die zichzelf niet is!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben toch populair --- komt vooral door de kleren de meisjes waarmee je omgaat en hoeveel dat je vecht

... zelf als je niet populair bent kan je door dit te doen -^ dat woorden

En hoe oud ben jij?

whahaah jij klaart mij :puh:

Het is idd onzin, mensen kenne je misschien wel maar er zit ook een verschil tussen Berucht en Beroemd :)^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Weet eigenlijk niet. Heb met niemand ruzie en kan met de meeste mensen wel goed opschieten. Kijk, d'r zijn toch altijd mensen die je niet moet. Maar bij mij zijn dat er maar een paar. Ik heb ook zat vrienden, en de meeste mensen vinden mij ook wel grappig...:puh:

Zelfde geldt voor mij denk ik.

Als ik iemand anders zijn reactie lees dat vechten wel populair is dan vind ik je wel erg laag.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet eigenlijk niet. Heb met niemand ruzie en kan met de meeste mensen wel goed opschieten. Kijk, d'r zijn toch altijd mensen die je niet moet. Maar bij mij zijn dat er maar een paar. Ik heb ook zat vrienden, en de meeste mensen vinden mij ook wel grappig...:puh:

Zelfde geldt voor mij denk ik.

Als ik iemand anders zijn reactie lees dat vechten wel populair is dan vind ik je wel erg laag.

Zelfde hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben meer gemiddeld, ga met de meeste in de klas wel om, ook thuis heb ik aardig veel vrienden, en een knockpartij ga ik niet uit de weg. Maar je moet zelf maar bepalen, zoiets kun je toch eigelijk niet zeggen. :N

mvg,2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel veel vrienden op school, en qua meiden zit het ook wel goed opzich. Maar soms heb ik wel es ruzie met een meisje waar ik verkering mee had..ze vond het 'belachelijk' dat ik naar PSV-Feyenoord was gegaan ipv bij haar thuis zitten, daar hebben we nu wel vaak ruzie om. Dus die vriendinnen moeten mij ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...