Jump to content

Hoe populair ben jij?


Dastard

Hoe pop ben jij?  

323 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe Populair ben jij?

    • Heel erg
      68
    • Gemiddeld
      178
    • Buitenstaander
      53


Recommended Posts

Beetje tussen populair en gemiddeld in maar ik heb toch maar op gemiddeld gestemd.

Heb wel veel vrienden enzo in reallife maar ook van online games (sa-mp) heb ik ook veel vrienden.

Had er op gegeven moment 200 spelers van sa-mp in mn msn lijst die ik nauwelijks kende :duh:

Heb de meesten verwijderd daarvan.

Op school heb ik meestal wel mensen om me heen.

Ik ga vaker met jongens om dan met meisjes. Maar kan gelukkig wel met de meesten goed opschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Metal-Bullets

    4

  • Amfetamientje

    3

  • Nissan

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

UUh gemiddelt denk ik ;) Ik heb genoeg vrienden en ga elk weekend uit.. Maar vind het een beetje opschepperig om nou te zeggen dat ik populair ben ;) Heb gewoon een leuke vriendengroep en heb altijd veel lol.. Dat is genoeg voor mij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het klinkt lulig maar ik moet zeggen dat ik wel populair ben als ik ergens ben is iedereen er.

het heeft posetive en negative kanten dus weet ik niet wat ik te zeggen heb.

maar iedereen vind het wel ik word altijd eerst gekozen enzo en heb goede vrienden geen pestkopen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit wat je bent? Het is natuurlijk wel leuk om populair te zijn, maar iedereen is wie hij is. Buitenstaanders voelen zich altijd minder goed in de groep en dat is voor hen niet leuk en als ze dan weten dat ze buitenstaanders zijn, is het helemaal niet leuk. Maar het maakt echt waar allemaal niets uit. Meestal zijn de populaire mensen opscheppers, dikke nekken, macho's, vechters en daar is niets om trots op te zijn..

Maar om ontopic te blijven, ik ben zelf gemiddeld. Ik ben geen populaire jongen, helemaal niet, maar ik ben ook geen buitenstaander, ook helemaal niet. Ik heb altijd wel iemand om me heen. Een vriend van mijn klas, vrienden van een jaar hoger of van een jaar lager, soms een meisje ..

Ik kan goed met iedereen -die ik ken dan toch- opschieten. Bij sommige mensen doe je vriendelijk, ookal haat je ze met de pest, maarja dat heeft iedereen wel :).

Frusciante.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ah, daar kan ik niet over oordelen eigenlijk. Dus stem ik gemiddeld.

Maar Ik heb altijd mn vrienden om me heen, en ik ga vaak met die populaire jongens om enzo.

In de eerste klas was het echt heel anders...

Ik heb met niemand ruzie meer(gelukkig) alleen er zijn wel paar meisjes die jaloers zijn op mijn kleding stijl.

Omdat ze het zelf niet kunnen betalen. :7:7 But I don't care. ^_^

En als het heel erg druk is in de kantine, dan is der bijna altijd wel een plek voor mij vrijgehouden, dat soort dingen.

Maar het is altijd wel grote lol op school :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het ligt er maar aan hoe je al die dingen bekijkt. Ik sta ook niet aan de populaire kant, maar ook niet aan de lage kant. Ik ga ook met de populaire mensen om, maar heb ook gewoon een vriendenkringetje. Gemiddeld laten we zeggen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee eigenlijk; ik kan met vrijwel iedereen op school goed overweg (op een paar agressieve brugwuppen na, maar hee, wie kan dat wel) en heb een hele sterke vriendengroep (een sterke band dus, niet fysiek). Ik ben (binnen de klas) denk ik nu ietsje meer naar voren gekomen omdat ik de enige ben die een beetje Ti-BASIC snapt en dus voor iedereen NAE/WBE/SKE/ECE in de rekenmachine kan zetten. Maarja dat is natuurlijk ook wel weer vrij computernerd-achtig dus ik heb echt geen idee hoe dat dan zit qua populariteit.

Zou je eigenlijk anderen op school moeten vragen he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel populair. Ik zie dagelijks 100 leerlingen, en ongeveer 500 leerlingen kennen mijn naam. Daarnaast weten ook de hogere klassen wie ik ben (ook al kennen ze mij niet van naam), en ook dat ze me niet moeten uitschelden omdat ze dan een probleem hebben.

(kan er enigszinds aanliggen dat ik stagiaire ben op het voortgezet onderwijs :puh: )

Op mijn eigen school zit ik rond gemiddeld denk ik. Maar da's nogal wiedes als je voor de klas wil staan, daar moet je heel sociaal voor zijn. Niemand doet eigenlijk populair, dus ik denk dat heel de klas op gemiddeld staat :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op het voorgezet onderwijs was ik meer het buitenbeentje, kon nu niet echt het groepje vinden waarin ik me thuis vond. Het leuke was wel dat ik met heel veel leerlingen goed contact had en eigenlijk als een van de weinige wist wat er nu allemaal speelde, mede door dat ik in de kantine achter de kassa stond.

Eerste jaar op het MBO ICT was echt top. Twee toffe docenten, veel vrijheid, leuke lokatie, prive lokaal en leuke mensen. Zat zelf in een van de betere en leukere groepjes.

Maar hou het op gemiddeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...