Jump to content

Vergeten voetballers.


RobertSA

Recommended Posts

Nou, er zijn best veel vergeten voetballers, die de sterren van de hemel speelden, vroeger, bijv;

-Rivaldo, speelt nu bij Olympakios, ooit de grote held van Barcelona.

-Mendieta, mag nu vertrekken bij Middelsbrough, was ook een geweldige voetballer van Valencia.

-Kluivert, mag nu vertekken bij PSV. Ook een grote wereldster.

-Broertjes de Boer, vertoeven nu in Quatar.

Welke weten jullie nog?

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    8

  • Jantje III

    5

  • NandroDavids

    4

  • RobertSA

    4

Ik hoor niet vaak meer iets over

Edgar davids niet onze eigen.

(sorry nandro :puh: ik ben iets te veel bezig in gtaforum wereld :puh:)

Maar die kei goede speler :)

Ik vondt het echt mooi om te zien hoe hij de spelers dolde :)

echt prachtwerk :D

Vriendelijke groet stijn :bier:

Edit: ik ben denk ik teveel bij psv in de buurt gebleven :puh:

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor niet vaak meer iets over

Nandro davids niet onze eigen.

Maar die kei goede speler :)

Ik vondt het echt mooi om te zien hoe hij de spelers dolde :)

echt prachtwerk :D

Ehm...wie bedoel je precies? NandroDavids is mijn nickname en er is geen voetballer die met die naam rondloopt. Edgar Davids zou in de buurt komen, maar dat is geen vergeten voetballer: Die speelt nog altijd geweldig goed bij Ajax. Nando Rafaël is dan de enige andere die ik zou kunnen bedenken en die is inderdaad een beetje vergeten. In de halve finale van de Amstel Cup enige jaren geleden schoot hij 2 x raak namens Jong Ajax tegen FC Utrecht maar verloren we helaas na strafschoppen. Hij is naar Duitsland vertrokken en is daar vrij succesvol: Heeft een Duits paspoort gekregen en speelt inmiddels in nationale jeugdelftallen van Duitsland.
Link to comment
Delen op andere websites

Andy van der Meyde, paar jaar terug basisspeler bij Ajax, transfer naar Internazionale verdiend door een geweldige goal te scoren in de 2e minuut (oid) tegen Roma en nu komt hij nieteens aan de bak bij Everton. Gaat misschien zelfs in de tweede divisie van Engeland spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hakan Sukur Ondetussen galatasarayWas ooit de turkse ster(neit dat ik turk ben ofzo) En Nuno Gomez.
Hakan Sükür is geen vergeten voetballer: Hij heeft (bijna) zijn hele carrière bij Galatasaray doorgebracht, dus het zegt niets dat hij "ondertussen bij Galatasaray" speelt.
Nikos Machlas.

Bij Vitesse was hij Top.

Maar bij Ajax ging het echt slecht

Echt slecht is echt zwaar overdreven...hij heeft 38 keer gescoord in 74 wedstrijden, zo slecht is dat niet hoor. De reden voor zijn vertrek was zijn slechte relatie met coach Ronald Koeman en het feit dat Ajax 2 nieuwe spitsen had gehaald: Mido en Ibrahimovic.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Maldini...je hoort nog weinig over hem. Hij was ooit de ster van italie.
Pardon? Schaar jij Maldini onder Vergeten voetballers...? Die man speelt al 20 jaar in het eerste elftal van AC Milan en speelt nog altijd elk jaar Champions League. Sorry hoor, maar als die man vergeten is ligt dat volgens mij aan jou en absoluut niet aan Maldini... :{
Link to comment
Delen op andere websites

Maldini...je hoort nog weinig over hem. Hij was ooit de ster van italie.

zo'n reacties tonen aan dat jullie (EDIT: sommige leden) niet echt weten wat er precies bedoeld wordt met de term "vergeten voetballers".

Vergeten voetballers zijn zoals Rivaldo e.d., en misschien is dat een heel klein beetje overdreven. Om maar een voorbeeld te geven...

Bewerkt: door Pitbull
Link to comment
Delen op andere websites

Dani, was eens een van de sterspelers van Ajax, maar daar hoor ik nooit iets meer van.

Dani hing daarop zijn kicks aan de wilgen en was daarna op de Portugese Televisie te zien al presentator. Dani werd vaak gezien als een 'playboy' en 'probleemspeler'. In zijn tijd bij Ajax was hij "vaker in de discotheken te vinden dan op het trainingsveld".

Link to comment
Delen op andere websites

Thierry Henry. Van vedette in Londen naar bankzitter in Barcelona.

Henry heeft nog geen één wedstrijd voor Barcalona opgenoemen, dus hoe kan je dan zeggen dat hij een bankzitter is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...