Jump to content

Waar in SA wil jij het liefst wonen?


Blue Yoshi 97

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    3

  • herobriner007

    3

  • Dutchy3010

    2

  • Phoenyxar

    2

Ik heb een tijdje wel aan roleplay gedaan in San Andreas, maar ik zou het liefst in een platteland wonen. Dus denk aan een dorp zoals Palamino Creek, waar je een klein huisje hebt, maar een enorme Huntley of Landstalker. En dan lekker door het platteland rijden. Wat mij ook wel leuk lijkt, is in een dorp wonen zoals Bayside met een enorme villa vlakbij het water, zodat je lekker kan varen met een boot. :D

The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars

Ghost cars bestaan wel degelijk; beschadigde Glendale(s). Er zitten geen geesten in, maar ze spawnen wel in het originele spel.

http://nl.wikigta.or.../Ghost_Glendale

Ok maar dat heeft niks met geesten te maken.

Nog steeds vond men het goed om de naam van dit voertuig Ghost Glendale te noemen. Het is een verlaten auto, total loss en helemaal verlaten. Maar goed, dat is gewoon iets wat de fans hebben genoemd en niet Rockstar Games zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik het heerlijk vind om rond te wandelen in de stad, zou ik toch wat liever wonen in de buitengebieden. Mijn droomstekje zou dan waarschijnlijk ergens rondom El Quebrados zijn, ik heb altijd al iets gehad met dat dorpje. Hoewel Red County en Flint County ook twee fantastische gebieden zijn, lokt het me iets minder dan Tierra Robada.

Link to comment
Delen op andere websites

The Woods Creature bestaat niet, zelfde voor Ghost Cars

Ghost cars bestaan wel degelijk; beschadigde Glendale(s). Er zitten geen geesten in, maar ze spawnen wel in het originele spel.

http://nl.wikigta.or.../Ghost_Glendale

Ok maar dat heeft niks met geesten te maken.

en dit heeft geen zak met het topic te maken nosmile.gif

>>> Door Foreigner97: En deze reactie evenmin... <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk huisje in Prickle Pine, Redsands West of Santa Maria Beach lijkt me wel wat. Liever een wat meer gewone wijk dan bijvoorbeeld tussen de 'rijke stinkerds' in bijv. Vinewood :D

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...