Jump to content

Rellen GAE-Ajax.


Ritchie_Phoolie

Recommended Posts

men stiefvader is die hart eagles hooligan !!

maar ik denk ook dat de gea supporters het uit hebben gelokt

want die zijn altijd zo ruig in dat vak waar ik altijd zit :puh:

Maar btw is dit een topic over ado of over gae-ajax :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ritchie_Phoolie

    8

  • LBG

    6

  • Amfetamientje

    4

  • S()nny

    4

nee ik bedoelde dat LBG het gewoon niet snapt. Ik ben absoluut pro PSV samen met heel veel andere PSV supporters, maar als er een Ajacied of een Feyenoorder uit gaat dagen dan wordt ie geklapt heel simpel, dat hoort er gewoon bij. Maarja jullie moeten maar is een x naar een wedstrijd van PSV of Ajax ofzo gaan dan snap je dat wel..dat hier al die brave burgerlulletjes dat niet snappen is niet mijn schuld.

Ik weet niet in wat voor soort vak je meestal zit, maar bij mij gaat het er meestal anders aan toe. Misschien vind je mij een 'braaf burgerlulletje', maar in een normaal vak waar ik meestal zit wordt er alleen een beetje gezongen (soms over de tegenstander, maar dat doet iedereen wel eens). Als je naar een wedstrijd gaat omdat je wilt vechten dan kan je het net zo goed op andere momenten doen, waardoor de wedstrijd niet meteen afgelast wordt, en waardoor je niet meteen nog een paar honderd mensen erbij betrekt. Niet tegen jouw persoonlijk, maar tegen iedereen eigenlijk uit die vakken die naar een wedstrijd gaan om te matten. En je bereikt er toch niks mee, want je club ontvangt een boete, en als je zelf een keer gepakt wordt dan heb je meestal een stadionverbod.

@S()nny: Het gaat over een rel tussen Go Ahead Eagle en Ajax hooliguns, tijdens een oefenwedstrijd afgelopen week. Het schijnt van beide kanten te komen, en de wedstrijd is volgensmij afgelast ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Tja, als PSVer heb je automatisch een hekel aan Ajax, en als Ajacied aan PSV lijkt me.

Dat is kuddegedrag, als alle andere PSV fans een hekel aan Ajax hebben moet je dat zelf ook maar hebben? Dat slaat nergens op en dat is voor meelopertjes.

Jij bent dus duidelijk géén voetbalsupporter.

Nee, dit laat zien dat jij hier geen voetbalsupporter bent.

Ik zit erg vaak in de ArenA, een paar keer in de "sfeervakken" *kuch* Hooliguns *kuch* ik ben dus een echte Ajax fan.

Maar: Ik vind het niet erg als Feyenoord het aardig/goed doet, als het maar niet beter is dan Ajax.

Veel van mijn vrienden vinden het ook niet erg als er eens iemand voor PSV/Feyenoord is, is iemand daardoor anders?

Verder sluit ik mij geheel bij LBG aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik bedoelde dat LBG het gewoon niet snapt. Ik ben absoluut pro PSV samen met heel veel andere PSV supporters, maar als er een Ajacied of een Feyenoorder uit gaat dagen dan wordt ie geklapt heel simpel, dat hoort er gewoon bij. Maarja jullie moeten maar is een x naar een wedstrijd van PSV of Ajax ofzo gaan dan snap je dat wel..dat hier al die brave burgerlulletjes dat niet snappen is niet mijn schuld.

gozer wat is jouw probleem, je opent een topic mensen zijn het niet me je eens en je gaat ze afzeiekn nouw respect voor jouw hoor _O_:duh:

Laat ierdreen lekker op zijn eigen manier kijken dan als jij denkt dat je iemand moet neerslaan omdat je anders geen supporter bent ... nouw fijn voor jouw dan maar niet ierdeen hoeft zo te denken, sommige gaan gewooon voor de sport en gezelligheid...

Vroeger keek ik nog wel naar voetbal en me pa met mijn stiefma nu nog heel erg (Hij heeft ook eigen winkel in rotterdam) hij scheld zich ook helemaal rot tijdens een wedstrijd maar zie je hem een supporter slaan? dacht het niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inderdaad geen voetbalsupporter, maar ik vind het wel leuk om af en toe naar een Ado Den Haag wedstrijd te gaan. Ik ga dan voor de gezelligheid en niet om Amsterdammers in elkaar te rammen, helaas doen veel mensen dat wel en dat verziekt de sport gewoon. Ik weet nog wel vroeger een keer toen ik ging kijken, gingen ze bommen op het veld gooien, terwijl Ado zelfs nog voor stond. Met die bommen hadden ze makkelijk iemand zijn been eraf kunnen blazen, er zaten gewoon kleine kraters in het veld. Die mensen komen echt gewoon om problemen te zoeken.

PS: Als je iemand haat alleen omdat hij een supporter is van een andere club ben je gewoon een debiel.

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik bedoelde dat LBG het gewoon niet snapt. Ik ben absoluut pro PSV samen met heel veel andere PSV supporters, maar als er een Ajacied of een Feyenoorder uit gaat dagen dan wordt ie geklapt heel simpel, dat hoort er gewoon bij. Maarja jullie moeten maar is een x naar een wedstrijd van PSV of Ajax ofzo gaan dan snap je dat wel..dat hier al die brave burgerlulletjes dat niet snappen is niet mijn schuld.

Ik weet niet in wat voor soort vak je meestal zit, maar bij mij gaat het er meestal anders aan toe. Misschien vind je mij een 'braaf burgerlulletje', maar in een normaal vak waar ik meestal zit wordt er alleen een beetje gezongen (soms over de tegenstander, maar dat doet iedereen wel eens). Als je naar een wedstrijd gaat omdat je wilt vechten dan kan je het net zo goed op andere momenten doen, waardoor de wedstrijd niet meteen afgelast wordt, en waardoor je niet meteen nog een paar honderd mensen erbij betrekt. Niet tegen jouw persoonlijk, maar tegen iedereen eigenlijk uit die vakken die naar een wedstrijd gaan om te matten. En je bereikt er toch niks mee, want je club ontvangt een boete, en als je zelf een keer gepakt wordt dan heb je meestal een stadionverbod.

@S()nny: Het gaat over een rel tussen Go Ahead Eagle en Ajax hooliguns, tijdens een oefenwedstrijd afgelopen week. Het schijnt van beide kanten te komen, en de wedstrijd is volgensmij afgelast ;)

ja ik weet dat het een oefen wedstrijd was en afgelast is :puh: ik hoor alles van men stiefpa (vette GAE fan)

ik zit meestal in vak G of hoe dat ook heet maar in iedergeval aan de kant agter het goal niet bij die kids;

en die gozers ja die zingen wel eens maar dat zijn ook degene die het uitlokken :D wel lache

meestal maar soms wordt het ook een gekkehuis. want het uitvak zit er tegen aan :D :D

Bewerkt: door S()nny
Link to comment
Delen op andere websites

nee ik bedoelde dat LBG het gewoon niet snapt. Ik ben absoluut pro PSV samen met heel veel andere PSV supporters, maar als er een Ajacied of een Feyenoorder uit gaat dagen dan wordt ie geklapt heel simpel, dat hoort er gewoon bij. Maarja jullie moeten maar is een x naar een wedstrijd van PSV of Ajax ofzo gaan dan snap je dat wel..dat hier al die brave burgerlulletjes dat niet snappen is niet mijn schuld.

Ik weet niet in wat voor soort vak je meestal zit, maar bij mij gaat het er meestal anders aan toe. Misschien vind je mij een 'braaf burgerlulletje', maar in een normaal vak waar ik meestal zit wordt er alleen een beetje gezongen (soms over de tegenstander, maar dat doet iedereen wel eens). Als je naar een wedstrijd gaat omdat je wilt vechten dan kan je het net zo goed op andere momenten doen, waardoor de wedstrijd niet meteen afgelast wordt, en waardoor je niet meteen nog een paar honderd mensen erbij betrekt. Niet tegen jouw persoonlijk, maar tegen iedereen eigenlijk uit die vakken die naar een wedstrijd gaan om te matten. En je bereikt er toch niks mee, want je club ontvangt een boete, en als je zelf een keer gepakt wordt dan heb je meestal een stadionverbod.

@S()nny: Het gaat over een rel tussen Go Ahead Eagle en Ajax hooliguns, tijdens een oefenwedstrijd afgelopen week. Het schijnt van beide kanten te komen, en de wedstrijd is volgensmij afgelast ;)

Ik sta op Oost maar ik verziek niks tijdens de wedstrijden maar ik mag Ajacieden die uitdagen enzo niet en die hooligans van ajax ook niet. Maar als ik eeen vader van 35 met z'n zoontje van 5 in een Ajax shirt zie lopen heb ik daar ook niks tegen maar tegen die gasten zoals in Deventer wel snap je? En ik mag toch zelf weten of ik een hekel aan dat soort mensen heb of niet dan?

PS: Als je iemand haat alleen omdat hij een supporter is van een andere club ben je gewoon een debiel.

Dat is een mening geen feit

ik ben ook een keer geslagen door Ajacieden omdat ik een PSV shirt aan had...en ik deed niks tegen ze

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg a.u.b. de Bewerk-knop. <<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

PS: Als je iemand haat alleen omdat hij een supporter is van een andere club ben je gewoon een debiel.

Dat is een mening geen feit

ik ben ook een keer geslagen door Ajacieden omdat ik een PSV shirt aan had...en ik deed niks tegen ze

Ok, als je die mening niet deelt ben je ook een debiel.

Link to comment
Delen op andere websites

De rellen die in Deventer plaatsvonden, was niet de directe aanleiding tot aflassing van de wedstrijd. Supporters van de tegenstanders werden bij elkaar in hetzelfde vak van de tribune ingedeeld, ter aandoening van een test. Hoe dit precies in zijn werk is gegaan weet ik niet, maar het vormde wel lichtelijke overeenkomsten hiermee.

Ajax-, FC Twente-, Go Ahead Eagles- en Feyenoord-supporters waren allemaal aanwezig bij de rellen. Het was allemaal doorgestoken kaart, aangezien deze supporters alsvorens al wisten dat die rellen zouden komen. De wedstrijd is, wegens de rellen, uiteindelijk gestaakt, aangezien de spelers geen plezier meer van de wedstrijd hadden.

Ik woon zelf ook in Deventer, dus was er lichtelijk bij betrokken (niet bij de rellen zelf). Een collega van mij heeft nog een klap gekregen van een Ajax-supporter, maar dat was meer vanwege een misplaatste grap.

Zie ook dit filmpje voor verduidelijking en opgenomen beelden.

Link to comment
Delen op andere websites

PS: Als je iemand haat alleen omdat hij een supporter is van een andere club ben je gewoon een debiel.

Dat is een mening geen feit

ik ben ook een keer geslagen door Ajacieden omdat ik een PSV shirt aan had...en ik deed niks tegen ze

Ok, als je die mening niet deelt ben je ook een debiel.

Als iemand niet dezelfde mening heeft als jij ben je dus een debiel? :7 Zielig...

Link to comment
Delen op andere websites

Jij wel in ieder geval, met je pm... ''Steek 'n mes, in 't vlees, van een (hier stond een ziekte)-Hagenees! Jalalalala....''

als je dit tegen mij zegt, zeg het dan in het openbaar zodat anderen ook kunnen zien wat voor een debiel jij bent. En dan noem je mij een nerd omdat ik vind dat mensen die naar voetbalwedstrijden komen om te vechten geen echte supporters zijn? Flikker op man.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij wel in ieder geval, met je pm... ''Steek 'n mes, in 't vlees, van een (hier stond een ziekte)-Hagenees! Jalalalala....''

als je dit tegen mij zegt, zeg het dan in het openbaar zodat anderen ook kunnen zien wat voor een debiel jij bent. En dan noem je mij een nerd omdat ik vind dat mensen die naar voetbalwedstrijden komen om te vechten geen echte supporters zijn? Flikker op man.

goed dat ik dit lees want ik was dus niet de enige hier....

Dit was zijn PB aan mij

Wat loop jij tegen mij te zeuren? Ik heb jou toch niks misdaan... :N Anders wil ik je ook wel IRL een lesje leren.

en gast ik weet nog steeds niet waar je het over hebt ...

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...