Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

Ik heb precies gedaan wat in het filmpje gedaan wordt maar op het laatste stukje geen liberty city! :huh:

Dat had ik ook. ;) Het eerste gedeelte lukte wel, maar toen ik naar het echte LB.C. wilde gaan, bleef ik ergens in de hemel vatzitten in de wolken. Ik was toen op de helft, maar deed precies hetzelfde als in dat filmje, dus ook dat schuin vliegen......... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

heeft iemadn ook al gezien als je in dat zwarte bent hij je zoekt heel lan lopent.

val je je eerst een paar keer en opeens is daar water.

maar toen in dat water zag je kwallen vissen het gat was wel bodemloos.

en toen verderop liepn twee mensen heeft iemand dit al een keer meegemaakt????? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

moet je hey spel hebben uitgespeeld want bij mij lukt het nie :(

wat door het plaffon???

mij lukte het eerst ook niet maar links van je als je binnen komt in de hoek is het helemaal zwart stijg daar op. B)

neej ik kan wel door het plafon en het eerste gele/\ maar dan kan ik nie in LBC komen en ik zet dat stipje op de goede plek (denk ik :rolleyes: )

Link to comment
Delen op andere websites

moet je hey spel hebben uitgespeeld want bij mij lukt het nie :(

wat door het plaffon???

mij lukte het eerst ook niet maar links van je als je binnen komt in de hoek is het helemaal zwart stijg daar op. B)

neej ik kan wel door het plafon en het eerste gele/\ maar dan kan ik nie in LBC komen en ik zet dat stipje op de goede plek (denk ik :rolleyes: )

ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...