Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen??

wel alemaal vissen maar geen mensen maar ik heb maar 1 minuut gezocht en toen moest ik eten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen??

wel alemaal vissen maar geen mensen maar ik heb maar 1 minuut gezocht en toen moest ik eten :puh:

ik ga vanaamd nog even op onderzoek.

als ik iets niewqes heb laat ik het weten.

weet iemand waar die vissen in dat zwarte eigelijk voor zijn.(ojah ik keek op de landkaart en ik was gewoon op land maar toch zat ik in het water met de vissen kwallen en dat soort gevallen).

Link to comment
Delen op andere websites

ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen??

wel alemaal vissen maar geen mensen maar ik heb maar 1 minuut gezocht en toen moest ik eten :puh:

ik ga vanaamd nog even op onderzoek.

als ik iets niewqes heb laat ik het weten.

weet iemand waar die vissen in dat zwarte eigelijk voor zijn.(ojah ik keek op de landkaart en ik was gewoon op land maar toch zat ik in het water met de vissen kwallen en dat soort gevallen).

jah die zag ik ook maar hoe kom je dan in liberty city ik kan er nie komen :blink: :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

ok het vword, daar eng ik ben nu ja nu in het zwarte.

eerst zie ik een ,police ster dan drie mensen en een zwefende kettingzaag.

nu ga ik em weer kijken en verder.

zeg zo meer niews.

ik ben de, weer ik heb een kogelvrij vest gezien.

en nu sta ik bij een (weetniet hoe het kan) een kleine hijskraan jammer genoeg kan ik er ,niet in.

onnee je kan er wel in maar ja wat kun je daar nmou optillen. :D

ik heb nu mun avontuur, beeindigt er is daar toch wel wat vreemder dan ik dacht.

Bewerkt: door easter egg
Link to comment
Delen op andere websites

ok het vword daar eng ik ben nu ja nu in het zwarte.

eerst zie ik een police ster dan drie mensen en een zwefende kettingzaag.

nu ga ik em weer kijken en verder.

zeg zo meer niews.

ik ben de weer ik heb een kogelvrij vest gezien.

en nu sta ik bij een (weetniet hoe het kan) een kleine hijskraan jammer genoeg kan ik er niet in.

onnee je kan er wel in maar ja wat kun je daar nmou optillen. :D

ik heb nu mun avontuur beeindigt er is daar toch wel wat vreemder dan ik dacht.

Wat ontzettend Fijn dat je dit hebt verteld..

Ook met zulke heerlijke punten en komma's. ;)

*ahum*

Link to comment
Delen op andere websites

Nou bij mij lukt het niet hoor. als ik op de plaats ben , en ga naar beneden. val ik in het water.. wel een stukje in het westen ervan kwam ik de haven tege die je op het 2de eiland tegen komt.

Je hebt zeker het filmpje niet gezien?

Nee, Dat dacht ik al :wacko:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat gele dingetje wel maar ik kan nergens landen. Weet iemand wat ik fout doe?

dat heb ik ook maar miskien moet je de LV eerst hebben (want die heb ik nog nie) :( of moet je eerst het spel hebben uitgespeeld :(

Link to comment
Delen op andere websites

ja mij lukt het ook niet.. ik zie ook alleen maar vissen. volgens mij moet je aan een stuk recht door zonder te sturen of op ''Start'' te drukken... ik ga dat maar eens proberen

heb ik ook al gepobeerd maar dan lukt het ook iet (bij mij teminste :rolleyes: )

maar je moet hem ook egt precies op het goede plekje zetten want je ziet die gast van dat filmpje ook de heletijd dat puntje opnieuw zetten :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...